Helppo käsityö reissuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli ollaan lähdössä vaunun kanssa reissuun ja ajattelin et vois jonkin käsityön ottaa mukaan. Keskeneräiset projektit ei nyt nappaa.
Oisko jotain simppeliä ideaa mitä vois tehdä? Kutominen ja virkkaaminen sujuu tasolla helppo :D . Eli intoa enemmän kuin taitoa.

Virkkuutyö, ei karkaa silmukat niin helposti. Mä tykkään tehdä isoäidin neliöitä reissussa, sitten kotona kokoan niistä torjuu tai vauvan peiton. Ja lahjaksi usemmiten päätyvät.

[QUOTE="saana";28647842]Virkkuutyö, ei karkaa silmukat niin helposti. Mä tykkään tehdä isoäidin neliöitä reissussa, sitten kotona kokoan niistä torjuu tai vauvan peiton. Ja lahjaksi usemmiten päätyvät.[/QUOTE]

Mulla ois kyl tuolla yks peiton tekele noista neliöistä.. vähän vaan ollu idea hukassa mikä se lopullinen tulos sitte on. Ei taida ihan lahjatasoa tuo mun kädenjälki olla.

Pitkillä automatkoilla itte neulon sukkia tai pyöröpuikoilla mekkoa tai virkkaan kasseja, wc-rullatelineitä, koreja, isoäidinneliöitä.
Aikapaljon kaikenlaita on tullut tehtyä. Monta puikkoakaan ei ole ongelmana ollut.
Yleensä kuitekii semmosta missä ei tarvi kokoajan ohjetta kattoa.

Yhteistyössä