Helppiä, aloitin tänään laihduttamisen ja olen syönyt jo 800kcal tänään

  • Viestiketjun aloittaja läskipossu
  • Ensimmäinen viesti
immu
Oletko kokeillut painonvartijoita tai tuota keventäjien ohjelmaa ? Mitä noita itsetehtyjä dieettejä kuuntelee, menee ne yleensä ihan liian vähällä syömisellä. Entäs sitten kun on tavoitteessa ja nosta kalorimäärää ?
 
temppiä
Alkuperäinen kirjoittaja läskipossu:
Mua ei oikeasti kiinnosta oikein mikään liikunta :/ Olen laiska... Helpompaa on vähentää syömistä. Ja sellaiset lajit mitkä kiinnostaisi, ovat liian kalliita. Kävelylenkille pääsen, mutta muuhun oikein en, kun mieskään ei jaksa illalla töiden jälkeen jäädä lastenvahdiksi jos kaupunkiin lähden harrastamaan.

Täytyy tutustua paremmalla ajalla tuohon kiloklubiin ym.
Jos sä nuinkin terveellisesti syöt niin sun ei tarvii kyllä huolehtia nuista kaloreist nuin paljoa.Sä olet tänään syönyt vasta sitä ja tätä ja oiken ruuan,ei mitään hätää.
Et ole vetänyt sipsejä ja suklaata,vaan syönyt niinkuin pitääkin.
 
Hmm.. Laihdutin itse puolessa vuodessa 35 kiloa, (97 oli lähtöpaino). En niinkään keskittynyt kaloreihin vaan rasvoihin, esim. juusto ja margariini oli ihan täysin pannassa. Kaikki leikkeleet leivän päälle kalkkunaa tai broiskua, kork. 1 % rasvaa. Lopetin punaisen lihan syönnin muutenkin kokonaan. Myös maitotuotteita vähensin. Karkkia en missään vaiheessa lopettanut, koska sokerilla kestää kuitenkin aikansa ennen kuin se muuttuu rasvaksi, niin jos aamupäivällä söin karkkia niin oli se todennäköisesti palanut pois jo illalla, koska laihduin kuitenkin. Olen kova makean perään niin halusin edes yhden nautinnon pitää..

En tiedä oliko minun laihduttamiseni sitten miten terveellistä, mutta tulos oli pysyvä raskauteen asti, nyt on sitten raskauden jättämät 10 ylimääräistä kiloa..
 

Yhteistyössä