helpotusta pissatulehdukseen (noussut munuaistasolle)

Eli kuurin sain, oli päässy nousemaan vähän munuaismihinlie ja alavatsaa ja selkää ja kylkiä särkee. Tuo särky on oikeasti tosi inhottavaa, aaltoilevaa ja kovaa. Lämpöä on ja kirvelee ja polttaa, pissalla pitää ravata ja kaikki nämä ihanat oireet löytyy. Ensimmäiset lääkkeet otin hetki sitten, mutta olisko mitään poppakonsteja lievittämään oireita siihen asti, että lääkkeet alkavat purra (toivottavasti pian)?
 
Pastori
Täällä sairastetaan kroonista pissatulehdusta :wave: :headwall: |O

Mutta siis bongasin eilisestä lehdestä, että luontaistuotekaupassa olis myytävänä jauhetta joka on tehty kuivatuista karpaloista. 1tl vastasi 1 desiä tuoreita karpaloita ja se 100g pussi maksoi n.7?. SItä ajattelin käydä hakemassa itselleni, käy sinäkin. Josko pysyisi kurissa ja ei tarvitsisi avata tuota estolääkitys purkkia.. 30e sekin, voi vee..
 
Helekutti
Hapankaalimehu, karpalomehu, sitruunamehu ja puolukkamehu. Mieluiten noita kaikkia ja ilman sokeria. Ja paljon. Pidä selkä lämpimänä ja lepää. Virtsatietulehdus pääsee nousemaan munuaisaltaisiin jos ei juo tarpeeksi. Vaikka tuntuu että pitäis juoda vähemmän niin pitää juoda enemmän.
 
Vaniljatäti
Siis jos tulehdus on munuaisissa, niin sairaalaan jouduin ainakin itse tiputukseen 8 päiväksi. Kuume nousi asteen tunnissa ja olin ekat päivät lähes tajuton, vapisin hillittömästi kesähelteellä monen peiton alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Siis jos tulehdus on munuaisissa, niin sairaalaan jouduin ainakin itse tiputukseen 8 päiväksi. Kuume nousi asteen tunnissa ja olin ekat päivät lähes tajuton, vapisin hillittömästi kesähelteellä monen peiton alla.
Joo, harkitsi kans lekuri sairaalaan lähettämistä et ois alotettu siellä lääkitys, mutta sain sen puhuttua että ihan suun kautta kotona syön ja palaan lääkärille heti jos kuume nousee korkeammalle tai oireet pahenee. Eli vähän omakin moka, mutta eipä sairaala houkuttanut. Kuume nousi mullakin aika nopeeta ennen lääkityksen alottamista, otin lääkkeen pari tuntia sitten ja kuume on jo vähän laskenut, eli ehkä tämä vielä tästä.
 

Yhteistyössä