Helpottakaa mun elämää. Paskat lelut pinoon, kiitos?

Olen nyt kaksi potkuautoa tolle tytölle ostanu ja huomen menee takas liikkeeseen ja rahat käteen kiitos. Paska mikä paska.

Eli, mitä leluja EI missään nimessä kannata ostaa, koska ne menevät rikki tai ovat muuten vain ärsyttäviä tai paskoja?

-Disney Rock´n Ride 4-in-1 Active Ride On----nappulat eivät toimi kuin hetken jos sitäkään.
 
Mä inhoan renkuttavia leluja. Esim meidän poika sai lahjaksi hevisaurus-kitaran ja siinä on lähemmäs 10nappia ja kaikista tulee sama 20s pitkä renkutus ja aivan helvetin kovaa.

On meillä esim soiva auto mut siinä on huomattavasti useampi biisi ja järkevämpi volyymi niin sitä kestää paremmin.
 
Vietas
Mä inhoan renkuttavia leluja. Esim meidän poika sai lahjaksi hevisaurus-kitaran ja siinä on lähemmäs 10nappia ja kaikista tulee sama 20s pitkä renkutus ja aivan helvetin kovaa.

On meillä esim soiva auto mut siinä on huomattavasti useampi biisi ja järkevämpi volyymi niin sitä kestää paremmin.
Kannattaa laittaa teippiä sen kaiuttimen päälle mistä ääni tulee niin tulee hiljempaa
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
hskd
Nykyiset baby bornit ovat susia. Vanhat kestävät käyttöä ja leikkejä ihan eri tavalla. Meillä on kaksi uutta babybornia tipahtanut lasten omalta pöydältä lattialle ja käsi on irronnut niin, että se on pitänyt teipata takaisin kiinni. Siskolta saamani käytetty babyborn on nyt meillä jo toisen lapsen leikeissä ja saanut kovia kolhuja ja kyytiä, mutta on loistavassa kunnossa edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
niiiiiiiiiiin
Plaston autot kestävät, Brion lelut samoin. Legot tietty aina. Vanhat Babyborn-nuket ovat tosiaan ihan erilaisia kuin uudet, hanki vanha jos joskus sellaisen ostat. Omani on 20 vuotta vanha, hyvin toimii edelleen.
 
"utelias ulla"
tuo koirapehmolelu (fisher price) joka laulaa ja loruilee (ei se seisova vaan tuo istuva, halvempi versio). tai sitten tuossa meidän lelussa on kosketushäiriö: kokoajan lataa tulemaan höpinää eikä sano edes edellistä sanaa/laulua loppuun.
 
"äiti88"
Briot ei oo meillä kestänyt, vaikka niitä pidetäänkin laadukkaina. Osia irtoilee, maalit lohkeilee... Kestävimpiä on olleet plaston lelut. Legot kestää myös kaiken päälle astumisesta konepesuun.
 
"anni"
meillä kyllä beibbarit kestänyt vaikka sun mitä, myös uusi beibbari (tosin hiuksellinen malli), samoin noista patterileluista voin olla tyytyväinen isoihin dickien työautoihin (poliisi, paloauto jne). on kestäneet kovassa käytössä hyvin.
muutenkin nyrkkisääntö noihin leluihin tuntuu oleva se merkki,eli mitä tunnetumpi, sen tod.näköisempää on saada korjaus/vaihto tai hyvitys valmistajalta.
 
"mallu69"
Olimme 10 vuitta yhdesä ja minä jätin sinut, sinä vihasit minus vuoden, en jättönyt sinua siksi, että rakkaus olisi loppunut, Kai minulla oli jokin mielenhäiriö. nykyään olen usein luonasi, välillä minta päivää ja olemme niinkun ei oltaisi erottukkan, mutta sinulla on toinen nainen, josta välität, vaikka minulle aina sanotkin, ettet ole hänen kanssaan, etkä tule koskaan olemaan, Valheitahan nuo ovat, sanot niin vain ettei minun sattuisi, sanot että olen muuttunut,vaikka olen sama ihminen kuin ennenkin, en pysty unohtamaan sinua milloinkaan, siitö sinä kyllä pidät huolen, soitat säännällisin väliajoin ja pyydät luoksesi,,, , olen sen takia muka muuttuut kun menetin työpaikkani, halusit, että kulissit olisivat kunnissa,,,,, Hän sanoi, että ehkä tulevisuudessa, kun saan työpaikan ja muutun taas samalla ns, kotiorjaksi,,,, Sinulla on tunnevamma, olet tavallaan narsistinen,,,, Olet mustasukkainen minusta, mutta samalla olet toisten naisten kanssa ja vielä minun entisen parhaan ystäväni kanssa, todellakin entisen,,, Kun mentin työni olin niin masentunut, mutta sinä et sitä noteeranut, haukuit vain ja silloin jätin sinut hetken mielijohteesta, et sustunut vuoteen puhumaan kanssani ja nyt leikit tunteillani, kun tiedät, että rakastab sinua, Minulla ei ole ollut muita miehiä eromme jölkeen, ,,, Onkohan minussa joku vikana, kun ajattelen aina vain sinua ja odotan puhelimen soittoa, jospa se olisit sinä, Tälle kissa hiiri leikille olisi pakko laittaa piste, mutta miten, ???? Vannon aina itselleni, etten mene hänen luokseen kun hän soittaa, mutta vaikka hän soittaisi aamu 4;ltä, niin ...., minähän menen ,,,, Miten saisin sinut pois mielestäni ???? Toivon kokoajan salaa, että menisimme vielä yhteen, mutta tiedän ettei niin käy, haluat vain kostaa minulle kun jätin sinut,,,, Tämä loputon kierre syö minut elävältä, haluaisin todellakin lopettaa tämän, enhän satuta siinäluin itseäni.... Itsetuntoni murenee kokoajan ja aina kun kuulen , että olet toisen kanssa jolin osa minusta kuolee. Tämä ei ole kuin kuolemaan tuomittu rakkaus ja lopulta minä murenen ja jäljelle ei jää mitää, Miksi elämä on näin vaikeaa ????
 
ne flexitrackit on surkeita, ei pysy kasassa. meillä on niitä "halppis" nukkeja neljä kappaletta, taitaa kaikki olla erimerkkisiä. jotain happy...? ja annabelle tms. hyvin on kestänyt ihan jokapv käytössä! tyttö kuljettaa niitä hiekkalaatikollakin mukana :)
 
"vierailija"
[QUOTE="anni";29362162]meillä kyllä beibbarit kestänyt vaikka sun mitä, myös uusi beibbari (tosin hiuksellinen malli), samoin noista patterileluista voin olla tyytyväinen isoihin dickien työautoihin (poliisi, paloauto jne). on kestäneet kovassa käytössä hyvin.
muutenkin nyrkkisääntö noihin leluihin tuntuu oleva se merkki,eli mitä tunnetumpi, sen tod.näköisempää on saada korjaus/vaihto tai hyvitys valmistajalta.[/QUOTE]

Mikä on beibbari :O
 
"Vierailija"
Jos se fisher pricen koira sekoilee, niin siitä on luultavasti patterit lopussa! Meillä se ainakin sekoili siksi.

Tällä hetkellä mua ärsyttää brion taaperokärry, kun 2v. kaahailee ja kolistelee sillä ja aina se on tiellä. Muuten kyllä hyvä lelu pienemmälle ainakin.

Meil ei oo kai mikään lelu ollu niin susi et olis hajonnut, mut kaikki liian äänekkäät on ärsyttäviä. Ja pehmolelut kun niitä on liikaa!
 

Yhteistyössä