Helpot ajo-ohjeet Korkeasaaren eläintarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalaistollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalaistollo

Vieras
Tampereelta ollaan tulossa, ja nuo kehät ym Helsingin systeemit pelottaa jo valmiiks. Osaisko joku opastaa helposti eläintarhaan perille, ilman et joudutaan metrojen ja muiden sekaan siellä... :D Kerran oon ajo-ohjeet täältä saanut (nimimerkiltä cabi777), ne oli hyvät ja osattiin vaivatta perille, mut aikaa on jo jokunen vuosi, ei yhtään muisteta miten sinne mentiin...

[QUOTE="vieras";22093886]Ajat itäväylälle ja siitä Kulosaareen. Kulosaaresta sitten eläintarhaan.[/QUOTE]

Eli kun tuun tampereelta päin, mun pitää jossain nähdä kyltti Itäväylä? Ja kääntyä sinne? Missähän kehässä mun sillon pitäs sit olla.... :D Vai tartteeks niistä välittää, suoraan vaan moottoritietä niin kauan et tulee Itäväylä?

Tuutte kehä 1 itään päin, niin pitkään, että ootte itäkeskuksen kohdalla, siitä kääntyy itäväylä oikealle, Helsingin suuntaan. Sitä jatkatte Kulosaareen, josta viitat Korkeasaareen.

Ajatte Tampereelta kolmostietä kehä I asti. Käännytte Kehä I itään. Ajatte Itäkeskukseen asti. Itäkeskuksestä käännytte keskustan suuntaan ja ajatte Itäväylää niin kauan, että Herttoniemen jälkeen tulee kyltti Korkeasaari. Ajatte Kulosaaressa kylttien osoittamaan suuntaan ja kohta olettekin jo perillä.

Yhteistyössä