Helpmii!! Pikavinkkejä lauluäänen treenaamiseen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
47
Maapallo:)
Oon ollut laulussa aina ihan peruspas*a,6-7 oppilas koulussakin olin musassa, mut nyt perjantai-iltana sitten pitäskin olla oikea kultakurkku...meinaan, et deittaan yhen musikaalisen miehen, joka arvostaa naisessa musikaalisuutta ja oon sanonut sille, että oon tosi musikaalinen ja tykkään laulaa, että haluaisin ehkä johonkin kuoroon tai idolsiin. Mutta oikeesti tiedän, että en oo kauhean hyvä laulaa, mut sit toi kuitenkin halus että treffattas karaokebaarissa, jotta se sais kuulla mun lauluääntä :S Tiedän, että oon tosi kusessa suoraan sanottuna, mut en haluaisi tuottaa tolle pettymystä, koska on mulla kuitenkin ihan ok ääni ja ehkä pikkasella treenillä siitä tulis tosi jees : D tai sit vaan perun treffit...En kuitenkaan haluisi menettää tätä miestä vaan tän takia, että multa puuttuu tää yks ominaisuus. Toisaalta se sano, et musiikki on sille koko elämä enkä mä omaan kotiini haluis mitään pillipiiparia, joka soittelis koko ajan jotain melusia instrumentteja...

voi että sun kanssa :( miksi sä et voi olla oma itsesi myös niissä treffi-ilmotuksissa?jos ei ole lauluääntä,niin sitten sitä ei ole..deal with it :D

Joo kaikki pitää näköjään oppia kantapään kautta :( mut emmä treffi-ilmossa mainostanut itseäni musikaalisena, vaan seksikkäänä ja tämä mies sit jotenkin liitti seksikkyyden musikaalisuuteen :( Sit mä innostuin siitä, että kylhän mä musiikista tykkään ja siitä se sit lähti

Joo kaikki pitää näköjään oppia kantapään kautta :( mut emmä treffi-ilmossa mainostanut itseäni musikaalisena, vaan seksikkäänä ja tämä mies sit jotenkin liitti seksikkyyden musikaalisuuteen :( Sit mä innostuin siitä, että kylhän mä musiikista tykkään ja siitä se sit lähti

no,toivotaan että se muusikko on joku räkälän karaoke-"laulaja",joka luulee olevansa musikaalinen,niin sittenhän te ootte vähän niinkun tasoissa deittimainostenne suhteen :)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Osaatko muuten laulaa vai onko vika vaan äänessä?

Voi kait olla sekä että...mulla ei oo kovin kirkas lauluääni...mut sit en välttämättä muutenkaan osaa nuotilleen laulaa. Osaan kyllä sellaset peruslaulut ihan ok kuten suvivirsi, joka ilta kun lamppuu sammuu jne. mut sellasia ei sit oo siinä karaokesetissä :( Ajattelin, että jos esim. jotain aikuista naista vetäisin nyt jatkuvasti perjantaihin asti niin kauan että se rupee sujumaan :)

[QUOTE="...";25624527]Tää on huono provo. Nää jutut menee jo niin yli..Sinisulka vois alkaa harkitsemaan kirjailijan uraa. :)[/QUOTE]

Mä olen ehdottanut hälle joskus, että rupeaisi kirjoittamaan jotakin Harlekin-tyyppisiä viihdekirjoja.

Ootsä sinisulka blondivitsi?

*huoh* Sä olet OIKEESTI joko tyhmä tai sairas. Toivottavasti jälkimmäistä, sillä sitä ehkä voidaan hoitaa. Vaikka sun jutut olis keksittyjäkin, niin ei niitä tervejärkisen ihmisen aivoilla kirjotella.

Yhteistyössä