Help! Jenkkikasseista tietäville!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Elikkä löysin kirppikseltä sellasen jenkkkikassin tyylisen laukun,mutta tämä on käsilaukku. Se on sininen missä valkoset kulmapalat ja valkonen hihna ja sitte se sama "luukku" kun jenkkikasseissa. :-D Niin mietin vaan että onko tommosia jossain joskus myyty,vai onko jonku itte tekemä (Ei kyllä vaikuta itsetekemältä) Ja onko samaa sarjaa jenkkikassien kanssa vai joku ihan muu? En löytäny samanlaisia googlettamalla...

[QUOTE="mä";26441857]Ei,vaan samantyylinen. Eli toi minkä löysin on ihan pieni käsilaukku,jossa aika ohut ja pitkä toi hihna,sekä valkoiset kulmat. Ja sinä,joka kysyit mitä tarkoitan luukulla,niin näkyy tuossa kuvassa,en osannut sitä paremmin selittää. :-)[/QUOTE]

Enkä minä ymmärtää, et tarkoita siis taskua? Minä olen niin julmetun vanha, että minulla oli lapsena jenkkikassi, eikä niissä ollut luukkuja.

[QUOTE="JOO";26441887]Markkinoilta ostin. Olkalaukku maksoi 20 ja pieni kassi kans 20. Pyysi ensin 25 / kpl mutta kun ostin 2 niin hinta tippui.[/QUOTE]

ok,kiitos tiedosta! :-)

[QUOTE="vieras";26441874]Enkä minä ymmärtää, et tarkoita siis taskua? Minä olen niin julmetun vanha, että minulla oli lapsena jenkkikassi, eikä niissä ollut luukkuja.[/QUOTE]

Varmaankin se nimilapun paikka...

Yhteistyössä