K
"kipeä"
Vieras
Sanon heti alkuun että huolehdin hammashygieniasta eikä mulla ole varmaan vuoteen ollut ientulehdusta. Tulin raskaaksi ja menin hammastarkastukseen suuhygienistille, mitään ei löytynyt ja hygienisti vaan tarkasti ikenet ja rapsutteli parista kohti hieman hammaskiveä. Tästä on nyt viikko, ja mulle tuli heti pari pv tän jälkeen toiselle puolen kipeä ientulehdus. Hoidin sitä asianmukaisesti mutta kas heti perään tulikin toiselle puolelle, tän viikon alussa
. Nyt mulla on koko toinen puoli suusta kipeä, leukaperässä ja leuan alla kipeitä imusolmukkeita
. Soitin hammaslääkäriin ja sain ajan huomiseksi. Kummallista se on kyllä et aiemmin ei ollu _yhtään_ tätä ja nyt yhtäkkiä koko suu vuoronperään.. Mikähän bakteeri siellä jyllää..
Kertokaa mulle, onko tämmönen kovinkin yleistä? Onko muilla? Olisko pitänyt mennä jo aikasemmin lääkäriin? Eilen vasta tuli noita imusolmukkeitakin kyllä ja tänään soitin.. Eikö se ollu niin että ientulehdukset saattaa aiheuttaa jotain ongelmia raskaudessa?
Kertokaa mulle, onko tämmönen kovinkin yleistä? Onko muilla? Olisko pitänyt mennä jo aikasemmin lääkäriin? Eilen vasta tuli noita imusolmukkeitakin kyllä ja tänään soitin.. Eikö se ollu niin että ientulehdukset saattaa aiheuttaa jotain ongelmia raskaudessa?