Helou kaikki Wanhat palstalaiset! =)

Pitkästä aikaa on sen verran tylsää, veetutusta yms. että ajattelin piipahtaa täällä käymään ja katsomaan ketä Wanhoja tyyppejä täällä on.=) Tosin, en oo edes varma muistaako kukaan saiccua.. :whistle:

Mitäs palstalaisille noin niin kuin yleisesti kuuluu? Vieläkös täällä jaksetaan kinata ja vääntää joka asiasta ja vähemmän asiasta? :xmas:

Ai niin, hyvää lauantai-iltaa ja kippis! :saint:
 
Siis ohhoh, kurkkasin profiiliini ja mä tosiaan oon ollu täällä eilen! :eek: Miten mä en muista käyneeni täällä... Etten olisi nyt vetässy tätä nestettä hiukkase liikaa, kun muisti pätkii. :ashamed: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Muistan. Itsellä tosin nikit vaihtunut tiuhaan mutta kyllä.
Täällä kinataan ihan samoista asioista ku 6 vuotta sittenkin :D viimesen vuoden aikana taas ollut itse aktiivisempi, oli siinä itselläkin pari välivuotta :D
Täh? Eikös apn profiilissa seiso, että on käynyt elokuussa, on käynyt syyskuussa, on ollut eilen..?

MISTÄ PITKÄSTÄ TAUOSTA NYT PUHUTAAN???!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Moikka!
Kuis koiruus voi? =)
Koiruudet voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. =)
sullahan oli se yks joka leikattiin, muistan sen ketjun ja monesti on pitäny kysyä kuis lähti paranemaan.
Patti lähti hyvin paranemaan, mutta muut luustosairaudet vei mun toko-koira Hamsterini ennen aikaisesti ikiuneen. :(


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Muistan. Itsellä tosin nikit vaihtunut tiuhaan mutta kyllä.
Täällä kinataan ihan samoista asioista ku 6 vuotta sittenkin :D viimesen vuoden aikana taas ollut itse aktiivisempi, oli siinä itselläkin pari välivuotta :D
Täh? Eikös apn profiilissa seiso, että on käynyt elokuussa, on käynyt syyskuussa, on ollut eilen..?

MISTÄ PITKÄSTÄ TAUOSTA NYT PUHUTAAN???!!!
Mä on kyllä käynyt about 1-2kk välein lukemassa mun yv:t.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
No ehkä nyt tarkotettiin että ei niin aktiivisesti täällä pyörinyt, ja saatiinhan tähänkin ketjuun vieras harmaana kinaamaan...ei ois ihan heti uskonut että tämmöiseenkin :LOL:
Harmaat on niin :heart: :heart: :LOL:

Ei vaan, oon tottunut harmaisiin päänaukojiin ja silloin wanhoina aikoina joku keksi rekkautua ihme nikillä, jolla sit pommitti mua typerillä yksäreillä. :/

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Mä on kyllä käynyt about 1-2kk välein lukemassa mun yv:t.
Olet palstallekin kirjoitellut parin viikon välein. Ihan sama muuten käytkö vaiko et, mutta sun aloituksestas jotenkin sai kuvan että olet viimeksi ollut täällä joskus vähintään kuukausia sitten. Mutta käsitin pitkän tauon väärin, tai no omalla tavallani. Joten, älkää siuotta keksikö mitään "harmaat hyökkää"-teorioita, ihan sama mulle miten usein joku käy, jatkakaa :)

 

Yhteistyössä