Kaneli88: Mulla on kanssa eilisillasta asti ollut vähän niinkuin menkkamaista tunnetta alavatsalla, nivusten yläpuolella lähinnä, lasken sen kohdun kasvukivuiksi, joita voi olla varsinkin alkuraskaudessa satunnaisesti (jossain sanottiin, että rv8 paikkeilla yleistä, enkä muista milloin mulla oli tämä pahimmillaan, alkuraskaudessa kumminkin). Menkkakivut ovat enemmän semmoisia "supistusmaisia" ja aaltoilevia, jotka tulee ja menee, tämä kasvukipu taas tasaisen jomottavaa, kuumottavaa, venyttävää tai juilivaa, vaikka tuntuukin samalla alueella. Ja sitä voi kestää pitkäänkin samanvahvuisena tai voimistuvana.
Niin kauan kun ei vuoda, niin ei kannata huolestua.
onnenpisara: Jopa oli kurja tarina. Mikähän siinäkin oli, että piti tuolla tavalla hyppyyttää?
seawindin jännitysnäytelmää seurataan täälläkin. Vuotoa lukuunottamatta kaikkihan kuulostaa sulla täysin normaalilta, ja joillakin se pikkuvuoto on sekin ihan normaalia eli mahdollisuudet siihen, että kaikki on sulla hyvin, on yhtä hyvä kuin meillä muillakin. Toivottavasti kohta voit lakata tutkimusrallin ja ootella rauhassa raskauden etenemistä
Lapsettomista ystävistä on ollut puhetta - Mulla on jäänyt matkanvarrelle yksi ystävä, jonka kanssa etääntymiseen on varmasti vaikuttanut se, että hän ei koskaan saanut lapsia ensimmäisen eikä toisen miehensä kanssa. Ja niistä lapsitoiveista alettiin siis puhua jo 15 vuotta sitten, kun olimme vähän päälle parikymppisiä. Itse tulin yllättäen raskaaksi siinä vaiheessa kun he olivat ekan miehensä kanssa hakeutuneet tutkimuksiin, eikä miehestä ollut löytynyt vikaa. Minusta tuntuu, että hän ei koskaan pystynyt täysin avoimesti näyttämään tunteitaan tämän asian suhteen minulle ja vähitellen etäännyimme niin, että emme ole oikeastaan enää missään tekemisissä. Uskon siihen, että ihmissuhteilla on kaarensa ja niin läheisiä kun olimmekin opiskeluaikoina, niin nämä elämänpolut veivät meidät täysin vastakkaisiin suuntiin eikä meillä ole oikein mitään yhteistä enää. Nykyisestä lähipiiristäni en taida tällä hetkellä tunnistaa ketään, jonka suhteen tarvitsisi jotenkin miettiä vauvauutisista kertomista. Me vissiin ollaan niin vanhoja jo, että kaikki ovat muksunsa tehneet, jotka niitä haluavat
PH 6+0