Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

Noniin meillä ei ole enää vellipulloa! Eikä iltaraivoakaan sen toissailtaisen jälkeen.
Tajusi, että noiden kans ei pelleillä... Iltapala ja sit sänkyyn. Sinne jää, 5min menee.
Nautiskelemme siis seesteisyydestä, kohtahan on taas jotakin uutta.. :)

Kiva et Kuumeella menee töis hyvin.

Kareliinille ihanaa reissua! Nyt kelpaa lähteä, kun kuuman kesän jälkeen saapi palella taas koko talven...

Nessu. :wave: Juu mullakin meni hermo. Ensin nukutusrumpaan, sit isännällä tutin perään huuteluun ja nyt iltatappeluun syömisen kansssa. Nää on nyt hyvän ikäisiä, juuri noihin hankaliin asioihin tarttumaan ja niiden lopettamiseen. Usein ei tosiaan tarvii, kun sen kerran pitää oma aikuinen päätöksensä asiassa ja seuraavalla kerralla hommat hoituu taas jouhevasti.

Mä oon aatellu et pinnikses mennään niin kauan kun siinä pysyy. Tuoreessa muistissa vieläkin se kauhu skenaario 13v isosiskon kanssa, kun kiipesi hiukan alle 1v pinniksestä ja sit alko varsinainen helvetti. Oli pakko hommaa lasten sänky. Mut eihän se siinä pysyny 2h kannettiin takas ja taas tuli heti veke. No hermohan siinä meni, viimein panin neidin valjaisiin omaan sänkyyn ja ei menny kauaa ku oppi pysyyn sängys. :whistle:

Seranzu ja Kaapsu
 
Iltaa,

Siniraita :hug: Ihan kamalia olet joutunut kokemaan. Kiva kuulla kuitenkin susta ja että asiat on parempaan päin huomattavasti :heart:

Glowlle myös jaksamista :hug: Etkö sä vois jutella sen miehes kanssa että hänenkin panostaan tarvittais?

Oltiin tänään typyn kanssa 1,5v neuvolassa ( melki kk myöhässä ) ja ihan karseeta oli neitokaiselle ihan jo pelkkä punnitus ja pituuden otto, huus ihan hysteerisenä ni voitte kuvitella että ei paljo kiinnostanu palikoitten teko ja ihan jo lääkärin kosketus oli aivan kamalaa :eek: Olin tosi ihmeissäni. Rokote meni ihan niihin samoihin huutoihin, nyyhki vielä pukiessakin kun olis päätä yritetty leikata :O
Lekuri kysyi että tekeekö kotona torneja ja joo duploilla tekee yli kymmenen legon torneja, niin oli tyytyväinen tohtori että kaikki ok.
Mitat: 11,9kg - 84cm - py 47cm
..nyt vaan peukut tanassa ettei tule oireita perään.

Pinniksessä meilläkin nukutaan, olen miettiny tota seuraavaa sänkyä, mutta ei kiirettä niin kauan kun ei kiipeile yli laidan.

Velli Meillä juodaan yhä, mutta pillillä suoraan tetrasta ja sitten vasta sänkyyn.

Taidan aloittaa ens vikolla sosetehtailun taas ja pikkuhiljaa sitten aloitella pikku-ukolle hissuksiin bataattia ja porkkanaa.

Meikä mamma se lähtee huomenna bilettää :rolleyes:Se on niinku eka kerta sitten raskausajan ja lähdenkin oikein yökylään 100km:n päähän. Tyttöjen koti-iltaa ensin ja sitten baariin. Olo on kuin teinivuosina kun jännittää niin kovasti :D Kotiudun sitten lauantaina joskus kun pystyn ajamaan autoa..pitää ottaa alkometri mukaan.

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:

HM ja nlasta hysteerinen neiti pian 1v 7kk sekä iso pikku-ukko +3kk ja 1 vko
 

Yhteistyössä