** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

Täällä hoidellaan sairasta tyttöä :/
Yö meni ihan keturalleen kun tyttö heräs itkemään moonta kertaa ja niissä väleissä en saanu sitten nukuttua eli olo ei mikään hirveen hehkee ole |O
Päiväkodissa ollut liikkeellä adenovirusta joten eiköhän tuolla tytöllä sitä sitten ole. oireet ainakin sopivat hyvin eli kuume ja mahdollisesti silmätulehdus kun tuo vasemmanpuoleinen silmä sen vertta punertaa. Täytyy vissiin iltapäivästä käydä mehiläisen päivystyksessä.
Onko kellään ollut tuota adenovirusta?

Huomenna ois miehen 30-vuotis synttäri pirskeet eli ei nyt hirmu hyvään saumaan tuo tyttö sairastunut. Täytyy toivoa,että mummi kuitenkin tytön hoitoonsa ottais,sillä muuten täytyy juhlat perua :( . Kiva,kun viimeks tyttö tais olla kipee elo tai syyskuussa eli ei juurikaan sairastele,niin nyt sitten :headwall: :headwall: :headwall:
Mun täytys jaksaa tänään vielä leipoa ja sivoilla jne..mistäs sais energiat siihen???

äitilintunen täällä kans ollaan tosi kiukkusia ja hermot menee ihan jatkuvasti. Tuntuu todella pahalta tuon 2v neidon takia,kun tulee tiuskittua :'( . Täytys vaan koittaa jaksaa,mutta kun ei sitä parin tunnin yöunilla vaan oikeen jaksa ja kun vielä särkee ja kolottaa joka paikkaa,niin olo ei kovin hyvä ole muuteskaan.

Nyt pötkölleen kun neidin laitoin päiväunille ja toivottavasti nukkuukin piiiitkään...
 
Eilen ja tänään herätty seitsemältä ja viety mies metsähommiin. Puunasin eilen koko asunnon lattiasta kattoon ja vaihdoin lakanat ja puistelin petivaatteet ja vaikka mitä. Selkä ei ole erityisen kiitollinen tästä rehkimisestä, mutta johan on puhdasta.

Ostin Suomalaisen kirjakaupan alesta tommosen 1000 palan muumipalapelin, joka olisi tarkoitus koota ja kehystää. Ajattelin, että se näyttäisi kivalta pinnasängyn yläpuolella ja pääsee sitten joskus lastenhuoneeseen, kun isompaan asuntoon päästään. Aloitin tuota eilen illalla ja kasasin puolitoista tuntia - tuloksena se, ettei ole edes reunapalat vielä paikoillaan. Onpahan hommaa äitiyslomapäiville, ei tule tekemisen puutetta pieneen toviin tuon kanssa. :D

Kiitos Avilla tiedoista koskien noita verotuksia. Ihan järjetöntä, että joudun maksamaan näin kovat verot, kun en saa mitään palkkaa koko vuonna. Tai mistä tiedän, vaikka syksyllä tekisinkin satunnaisia keikkahommia, että saisi vähän ylimääräistä rahaa. On tää aivan mahdotonta ja suututtaa, että sosiaalietuuksista maksetaan näin kovilla prosenteilla veroja. :ashamed:

SippeSirkku hienoa kuulla, että vauvalla on kaikki hyvin, vaikka varaslähdön ottikin!

Tuli tuossa mieleen, että mites nimben hiihtolenkki sujui? :D

Minkälaisia ne "sukkapuikkokivut" on? Tällä viikolla alkanut uusi vaiva, että kävellessä aina välillä pistää niin julmetusti tuonne nivuseen tai jonnekin sinne seudulle. Tulee ihan yhtäkkiä ja tuntuu juurikin siltä, että joku tökkisi sukkapuikolla alapäähän. Mä jotenkin niin toivon, että parin viikon päästä lääkärineuvolassa näyttäisi siltä, että alapää edes vähän valmistautuu tulevaan. Vaikka voihan kaikki käydä myös tosi äkkiä ja vauva syntyä ajoissa, vaikkei paikat valmistautuisikaan. Loisi jotenkin uskoa siihen, että kyllä tää homma tästä hoidetaan.

Olen pitkin talvea kasaillut isyyspakkausta. Nyt se on vihdoin valmis ja taidan antaa sen miehelle jo tänään illalla, kun en malta enää odottaa. Ja kun ostin sinne mm. sellaisen Tuoreen isän kirjan, niin ehtii mies vielä ennen vauva-arkea lueskella sitä. :) Toivottavasti mies yllättyy ja ilahtuu!
 
Tilasin viikko sitten Nursing bra:lta toiset imetysliivit, ja ne tuli postin mukana jo tänään! Ihan super nopeaa toimintaa, viimeksi taisi tosiaan vaikuttaa nuo joulun ja uudenvuoden pyhät, kun tilauksen saaminen jonkin verran viivästyi.

Tilasin äsken myös nuo jonkun kehumat Carriwellin pehmoimetysliivit yökäyttöön. Alkaa olla kaikki tarvittava hankittuna vauvaa varten, enää puuttuu itse päätähti. :heart:
 
Sippesirkulle rutkasti onnea nyytistä :heart:

:hug: kaikille kipuilijoille ja unta tarvitseville! Mulla on myös viimoset yöt ollut aika järkyttäviä, kolottaa niin joka paikkaan ettei vaan saa nukutuksi, kun pätkissä. Päivät meneekin sitte zombiena haahuillessa :/

Eilen oli neuvola ja kaikki oli hyvin. Paastosokerit otettiin taas ja ihan normaalia näytti, eikä pissassakaan ollut yhtään sokeria. Mä alan vähän epäilemään, että mun aamupala vaikuttaa noihin sokereihin jotenki tosi paljon. Eikös täällä joku maininnut syövänsä aamuisin kaurapuuroa joka selkeästi sitten nostaa sokerit huippuunsa?? Täällä kun samalla linjalla mennään joka aamu ja sen jälkeen yleensä neuvola ja siellä sitten tietysti ollut sokerit plussalla, mutta nyt ei tosiaan mitään.. Painoa ei ollut tullut yhtään lisää vaan oli jopa laskenut muutama sata grammaa, sf mitta tais olla 34 tai 35 ja vauvan sykkeet hyvät. Neuvolatäti arvioi käsikopelolla vauvan painavan laskettuna aikana 3700g-3800g, mutta tiistaina tiedetään paremmin kun sain ajan sinne Kättärille. Vauva oli jo lähtökuopissaan, mutta pää ei ollut ihan vielä kiinnittynyt (rt).

Täällä myös vatsa tyhjenee useaan otteeseen päivässä. Kiva kun on koko raskauden ajan kärsinyt ummetuksesta niin yht'äkkiä saakin ravata sitten sen muutaman kerran päivässä vessassa :whistle:

Menkkajomotuksia on täällä päivittäin, välillä tosi kipeitäkin, mutta ne ei ilmeisesti ole varsinaisia supistuksia vaan "venyttävät" kuulemma vaan paikkoja, ainakin neuvolatädin mukaan :)

-Dolly04 ja asukki 37+4
 
Ikuisuus: sukkapuikkokivuilla ainakin mun neuvolantäti on tarkoittanut nimenomaan kohdunsuulla tuntuvaa todella pistävää kipua. Nivusissa tai häpyliitoksessa tuntuva kipu on liitoskipua, ei siis kyse samasta. Nuo sukkapuikkokivut toivon mukaan loppuraskaudessa saavat aikaan muutoksia kohdunkaulalla / kohdunsuulla.

Niin, ja mun hiihtolenkistä :D "hiihdin" 2 km suoralla. Eräs mummo käveli mun ohitse. Koko ajan sattui niin he***tisti häpyliitokseen (mulla siis noi nivelet ihan paskassa kunnossa), mutta pöljä kun olin, niin oli pakko jatkaa. Ennen nukkumaanmenoa piti olla 1 mg parasetamoli ja yöllä toinen. Seuraavana päivänä en voinut enää kävellä ja illalla alkoi kyynerpää oireilla...siihen tuli sitten jännetupintulehdus (ei sekään mulle mitään uutta) :D Että sellainen urheilusuoritus :D

 
Nimbe :LOL: :hug: Siinä vaiheessa kun kerroit hiihtosuunnitelmistasi, tunsin jo pienen kateuden piston siitä, että voit edes kuvitella meneväsi hiihtämään, mutta tämän tarinan valossa taidan jättää vastaisuudessakin tuollaiset urheudet muille. :D Toivottavasti kivut alkaa helpottaa!
 
Sippesirkulle onnittelut! :flower:

Pikaisesti omanapaisia kuulumisia aamun kontrolliultrasta: raivotarjonnassa ollaan! Jee! Ei siis huolta, että olis kääntynyt. Tuli jo itelle sellainen olo, et enkö nyt ihan oikeesti olis huomannut jos tässä vaiheessa olis vielä kääntynyt perätilaan. Ja toinen lapsi kuitenkin kyseessä?! Mut hyvä näin.

Nyt vähän lepäämään vielä kun ehtii pojan päikkäreiden aikana :D

Zucchero 35+1
 
Nimbe :LOL: :LOL: Minakin olen miettinyt tuota hiihtamaan menoa, mutta taidan nyt jattaa valiin.

Ikuisuus, aivan ihana idea tuo isyyspakkaus! Taidan itsekin kehitella jotakin. Juu, anna vaan jo tanaan ja kerro sitten mita sulla oli siella pakkauksessa. Jotta voin matkia :whistle:

Mulla siis raskausdiabetes ja arvoja en saa tarpeeksi alas ruokavaliolla, vaikka ainakin omasta mielesta yrittanyt :ashamed: Huomenna pitaa alkaa pistamaan insuliinia. Onko taalla ketaan kohtalontoveria?

Sarina ja Sisu POKS! 35+0

 
nimbe: Kiitoksia informaatiosta! :) Olo ainakin huojentui, että ehkä tässä ei nyt ihan vielä tule lähtöä.. :D Mulla ei itseasias ole supistuksista tietoakaan, et miltä niiden pitäisi tuntua.. Mutta mahan kovettumista on ollut jo pidemmän aikaa, että ehkä ne harjoitussupistukset on saaneet tämän mahan toimivuuden huippuunsa tai sitten mulle tulee semmosia supistuksia mitä en vain tunne vielä.. :)

Isyyspakkaus kuullostaa kyllä ihanalta idealta, minäkin olisin kiinnostunut sen sisällöstä! :)

Tänään poksutaan!

leeloo & nyytti 35+0!
 
Laitoin tuohon isyyspakkaukseen:

- My dad rocks -sukat vauvalle (tilasin jostain netistä )
- Miehelle sellaiset punaiset bokserit, missä on jotain piirrettyjä kuvia ja siinä resorissa lukee "paras isi" tai jotain vastaavaa (löysin muistaakseni Lindexiltä )
- Pieni kuoharipullo
- herkutteluhetkiin miehen lempikarkkeja ja suklaata
- vauvalle fleecepipo ja fleece-tossut
- Tuoreen isän kirja -kirja
- yhteisiin lukuhetkiin sellainen lastenkirja
- Miten minusta tuli iloinen perhetapahtuma -kirja (löysin tän sattumalta eilen Suomalaisen alesta 5 euron hintaan ja olin ihan myyty. Tuossa siis sikiö kertoilee eri raskauden vaiheissa, että miltä siitä tuntuu olla kohdussa ja mitä se siellä oikein ajattelee. Oli hupaisan oloinen kirja :) )
- vaaleanvihreä pinnasängyn aluslakana
- tuttipullo yhteisiin ruokailuhetkiin
- tutteja vauvalle
- sinkkivoidetta
- vauvalle samettihaalari-asu

Nuo nyt ainakin, ehdin jo laittaa laatikon kiinni niin en voi enää kurkkia sinne sisälle. Laitoin sellaiseen pieneen pahvilaatikkoon noi kaikki ja ostin vielä sellaisen kivan kortin, jonka laitoin tuohon laatikon päälle vähän niin kuin saatteeksi. Ja kirjoittelin kaikkien tavaroiden päälle pienet laput siitä, mihin sitä käytetään tai mitä varten se on siellä. Mä en enää malta odottaa että mies tulee illalla kotiin kun haluan nähdä sen ilmeen tuosta! :heart:
 
Mä tein kans isipakkauksen, jonka mies sitten sai isänpäivänä lahjaksi. Isänpäivän aikaan, kun on kaikenlaista isi-kamaa tarjolla, niin oli kiva yrittää hillitä itseään, ettei nyt ihan kaikkea ottanut, mikä olisi kivaa ollut..

Meidän iskän paketissa oli: (*hakee saattokirjeen luntiksi*)
- Tutti
- Tuttipullot, 120ml + 200ml, ja niihin varatutit
- Puhdistuspyyhkeitä + vaippoja
- Talkki, sinkkivoide, hoitovoide + pesuneste
- Vanupuikkoja
- Vaatetta vauvalle: 2kpl body, 2kpl puolipotkarit, unihaalari, lökärit + töppöset
- Vauvan sairaalasta kotiutumista varten isin valittavana oli haalari tai 2-osanen puku.
- Ruokalappu
- Leluja: avaimet, helistin + pehmokirja
Isille arkeen avuksi:
- Pyykkipoika + hengityssuoja
- 2kpl korvatulpat
- Heijastin
- "Tuoreen isän kirja"
- Vaatetta isille, joista miltei kaikki isi-aiheisia: 2kpl bokserit, 3kpl sukat, pörrösukat, sortsipyjama, lökärit, tohvelit
- Essu + patakinnas (meillä isi tekee ruoan - mä en osaa..)
- Pasilan 2.tuotantokausi

Saattokirjeessä on sepustukset sisällöstä ja tarkoituksesta. Isänpäivää edeltävänä perjantaina vein postilaatikkoon kirjeen miehelle, jossa oli lahjakortti, jolla sai paketin lunastettua. Lootana oli ihan pahvilaatikko, jonka päällystin NallePuh-paperilla.
Oli kyllä ihan ihmeissään sisällöstä - tiesi kyllä, että suunnittelin sille isipakkausta, muttei tiennyt mitä sinne tuli. Sitten se isänpäivänä höpötteli, ettei muka olis ansainnut semmosta, "oonko mä muka ollu näin hyvä mies", jne.. :D Tykkäs kovasti :)

Kyllä voi suositella iskällekin tollasta jonkinmoista pakettia. Pakkauksessa olleet vaatteet omi ihan itselleen, ettei sitten äiti saa käyttää pojalle niitä, vaan ne on isin. :D Ihana mies..
Mistä tulikin mieleen.. Sillon kun haettiin vaunut joskus syyskuussa, niin piti hänen heti päästä kasaamaan ja kattomaan niitä. Suuttu sit mulle, ku menin avuksi, että itsekin tietäisin sitten, miten ne toimii. Sain laitettua kankaat paikalleen ja vaunut kasaan, niin mies sitten innostui hieman rossaamaan niillä sisällä - meni pitkin sohvia ja pärisytteli, ku pikkupoika :D -- Meillä ei vaunut mahdu ulkovarastoon, kun oviaukko on sen 2-3cm liian kapea - pitää ottaa renkaat irti toiselta puolelta, että mahtuu. Pitäis varmaan ottaa renkaan mentävä pala seinästä pois. Ja kun tämä kuitenkin on rivitalo(rv.'84) ja varastokin ihan oma..


Pitkää tekstiä taas.. Yrittäkää kestää :)

.iidesy&E.
(.35+5.)
 
Ihania ideoita teillä molemmilla ikuisuus ja iidesy :heart: :heart:

Ostin ite poikaystävälleni isi=paras -boxerit. Tais olla Seppälästä..
Ite en tee sellasta pakkausta, mutta ostelen sille aina välillä jotaki pientä ku sattuu kohdalle :)

Lähdempä illaks siskon ja kummitytön 1v 2kk luokse. :heart:

Polttaja 35+3
 
Malinda
Voi että on ihanat isyyspakkaukset teillä ikuisuus ja iidesy! Voi kun olis itekin jaksanu jotain keksiä... :ashamed:

Monella kuulostaa olevan samantyyppisiä kipuja kuin mulla on ollu viime päivinä. Ei ne supistuksilta tunnu, ei siis maha kovetu, mutta vihloo vaan tuolta kohdunsuun tietämiltä ja välillä on sellasta menkkajomotusta alavatsalla ja ristiselässä. Eilen olin aivan tuskissani illalla, kun kävin yksin ruokaostoksilla ja otin vahingossa sellaset ärsyttävät ostoskärryt, jotka ei yhtään suostu menemään siihen suuntaan mihin haluais vaan niitä joutuu ihan urakalla työntämään. Tyhmä minä, kun en jaksanu mennä vaihtamaan niitä vaan urheasti yritin jaksaa niitten kans koko marketin läpi. Kassalla sattu niin paljon mahaan, että en tahtonu jaksaa nostella ostoksia siihen hihnalle. Viimisillä voimillani sain ostokset autoon, mutta kotona sanoin suosiolla miehelle, että käypäs hakemassa ne kassit autosta. En tajua miks tässä vaiheessa pitää vielä yrittää tällasia urheilusuorituksia? Varsinkaan kun en haluais, että vauva sieltä yhtään etuajassa tulis! Saa kyllä mies hoitaa kaikki kauppareissut tästä lähin. Imuroinnin ja lattioiden pesun delegoin sille jo marraskuussa :) Ihan tarpeeks on tuskaa tuossa nukkumisessa, niinkuin monella muullakin kuuluu olevan. Mulla kans puutuu lonkat ja ristiselkä ja yöllä kun pitää vessaan nousta niin hetken saa äheltää, että pääsee ylös.

Malinda poks 34
 
Meidän isyyspakkaus sisältää nyt ainakin nämä (lisää on tulossa varmaan, jos tulee hyviä ideoita vastaan):

*suklaata
*sikareita
*pieni kuorahipullo
*Mun+Dad=Me -body
*kasvo/käsipyyhe Isi -tekstillä
*ihoa kirkastavaa voidetta (olisko ollut Nivean miestensarjaa)
*lahjakortti pelikauppaan
*pakkaus jossa kipsiä ym ja siihen painetaan vauvan jalan ja/tai kädenjäljet

Tähän varmaan vielä tulee jotain lisää kunhan pääsen shoppailemaan... Tai sitten ei - en tiedä vielä.

Kun poika syntyi 2005 syksyllä niin löysin kirjakaupasta Maailman paras isi -kirjan. Sitä voi varmaan vieläkin kirjakaupasta tilata - luulisin?!
Tuo kirja on kyllä niin mahtava, että pidän sitä ehdottomasti onnistuneimpana ostoksena tuohon edelliseen pakkaukseen.
Kannattaa siis kysyä kirjakaupasta, jos olette pakettia kasaamassa.
http://kirjavainen.jns.fi/cgi-bin/select3.cgi?id=4090


Tänään on ollut vähän niin ja näin -päivä taas :kieh: Lapset on päiväkotiviikon jälkeen tosi levottomia eivätkä kuuntele mua yhtään ja lisäksi tuo tulokas on runnonut mun kyljen niin kipeäksi, että hengittäminen on aika työlästä.
Toivottavasti huomenna on taas parempi päivä :D
 
Meille syntyi poika 12.1 klo 12.56. Painoa pikkumiehellä oli 3450g ja pituutta 52cm. Raskausviikkoja oli 37+0 (mulla siis la oli 2.2, ei 1.2, niinkuin tuossa etusivulla lukee). Kaikki mennyt kuitenkin loistavasti, vaikka kiire pikkuisella olikin maailmaan.

Miiuli & Kolmas :heart: 3vrk
 
Ihanaa!! Onnea paljon sippesirkku ja miiuli07 :heart: :flower:

Ihania isyyspakkauksia ootte tehneet =)

Nyt on hankittu talvihaalarit vauvalle. Niitä tuli sit loppujen lopuks 3 kpl. Ostettiin kaupasta ihana valkoinen haalari josta saa pussin. Tultiin kotiin niin parin tunnin päästä anoppi toi (on ompelija) valkoisen omatekemän haalarin pikkuiselle. Se on aivan ihana :) Vähän harmitti kun just oltiin ostettu kaupasta uus mutta... Ja nyt anoppi oli innostunut ja tehnyt vielä yhden turkoosin värisen haalari. Ei taideta kyllä kaikkia ehtiä edes pitää pikkuisella :LOL:

Tänään on menkkajomotellut aika "mukavasti" ja just noita sukkapuikkokipujakin tullut parina päivänä. Valmistautumista tulevaan koitokseen.

Pakkasin tänään sairaalakassin osittain valmiiks kun eihän sitä tiedä koska lähtö synnärille tulee. =)

En sitten synnyttänyt eilen vaikka jännitti pojan leikkaus :D Hyvin meni kaikki ja poika on jo oma itsensä. Lääkkeitä ei vaan suostu oikein ottamaan. Jos jollain on hyviä ideoita, millä tollasen uhmiksen saa ottaan lääkkeet nätisti, niin otan vastaan ilomielin :wave:

Hyvää v-loppua kaikille!!

yykaakoo ja pikkuinen 35+5 :heart:
 
sarina Mä olen pistänyt insuliinia noin viikosta 21 alkaen. Tällä hetkellä menee 80-90 ky päivässä kolmenlaista insuliinia (rakettia, lyhytvaikutteista ja pitkävaikutteista), eikä arvot siltikään ihan priimaa ole varsin tiukasta ruokavaliosta huolimatta. Vauva kuitenkin ainakin ennen joulua kasvoi keskikäyrällä. Ensi viikolla taas uusi tuomio Kättärillä.
 
onnea miiuli! :flower:
yritin tänää selvittää kelan äit.rahapäätöksessä ollutta tietoa mun 2008 vuoden tuloista kun ei täsmännyt mun veropapereihin. kela sanoi saaneensa tiedon verottajalta ja sit verotoimistossa yritti virkailija n. tunnin selvittää, koska heil oli eri lukemat kun kelalla. soitti kelaan mut ei saanu summia täsmäämään. no asian pitäisi kuitenki olla nyt mulle edullisempi kun summa kelalla on isompi, tosin ei siinä paljon heittoa ollut.olisi vaan ollut kiva tietää mistä numerot repäisty.. :| samalla sanoi että sos.etuutta varten kannattaa tilata uusi verokortti, n.17% mut taidan antaa mennä sen 20 varmuuden vuoksi.
ostin vielä yhden tuttipullon, mam:in anti.colic. jossa hidas virtaus.

celia + vaavi 35+ 5
 
Onnea Miiuli!! :heart: :flower:

Ihania pakkauksia ootte tehneet :heart: :)

Viimesenä parina päivänä on tullu aika mukavia sukkapuikkokipuja ja menkkamaista jomotusta mitä ei oo ennen ollu :| toivotaan, ettei kumminkaan lähtö tulis vielä..
Sairaalakassia täytys ruveta laittamaan kun ei koskaan tiedä koska se lähtö tulee :)

Nina ja Oskari 34+5
 
Oii!! Onnea Miiuli07 :flower: :heart: :heart:

Meinasin kuolla tuolla kävellessä siskolta takas kotiin. Vaikka matka ei oo ees kilometriäkään mutta siinä on 2 pahaa nousua. Tuntu että nytkö mä synnytän :D mutta pääsin sitten urheasti kotiin. vaikka olinkin tosi hengästyny.

Jos nyt menis nukkumaan.. huomenna käymään äiteen luona. tekee kuulemma jotaki sapuskaa. Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Polttaja 35+3
 
Onnea Miiuli! :heart:

Mulla on tänään omat valmistujaisjuhlat. Ei onneksi mitkään isot pirskeet, niin tehtävää ei ole mitenkään ihan älyttömästi. Pääseepähän vähän juhlimaan itseään ennen vauvan syntymää.

Mies oli isyyspakkauksesta otettu ja innoissaan. :heart:

Villa-asuista olitte jossain vaiheessa jutelleet. Anoppi on kutonut villatakin ja villahousut pienelle, aivan mielettömän nätit ovat. Anoppi on tosi taitava tekemään käsitöitä, ja on kutonut myös villasukkia ja muuta hyödyllistä vauvalle. Lisäksi mun yksi ystävä kertoi tehneensä pienen villa-asun, jota en tosin ole vielä nähnyt. Mä en ole ikinä ollut mikään käsityöihminen, mutta olen tänä talvena opetellut vähän kutomaan. Olen siis kutonut elämäni aikana yhden kaulahuivin ja nyt olen saanut anopilta oppia villasukan kutomiseen, ja ensimmäinen sukka alkaa olla valmis. Täytyy vaan tehdä sukkia toisensa perään, että oppii tuon taidon oikein kunnolla.

Mies lähti ottamaan sikainfluenssarokotetta, kun täällä päin sitä jaetaan nyt niillekin, jotka eivät mihinkään riskiryhmään kuulu. Mietittiin, että parempi miehenkin ottaa rokote, kun on vauva syntymässä.

Nyt juhlavalmisteluja tekemään, rentouttavaa viikonloppua!

Ikuisuus ja Kerttu 35+2
 
Miiuli07 onnea poikavauvasta :heart: :heart: Näin sitä vaan vauvoja syntyy ;)

Hyvä, että miehesi tykkäsi pakkauksesta ikuisuus! Saapa hänkin jotain ihmeteltävää ennen vauvantuloa :D Ja onnea valmistumisesta jos en ole muistanu onnitella :flower:

Meillä tänään mummi päivä tyttöjen kesken ;) Mies työmatkalla ja on tylsää olla jatkuvasti samankaton alla..
Ja samalla saa hieman hoitoapua tytön kanssa. Olen ollut nimittäin aika väsyny vaikka hemppa ihan hyvä onkin. Taitaa vaan fyysisesti käydä kunnon päälle?!

Joskus tuntuu tosi ilkeitä kipuja lähinnä oikealta alavatsalta ja silloin saa kyllä puolisen tuntia olla liikkumatta :| En tiedä mitä on, mutta se menee ohi.
Ei ole supistuksia ( tunnistan kyllä), vois olla vaan huonosta vauvan asennosta johtuvaa.. Täytyy tarkailla!

Hyvät viikonloput kaikille!

Fi0na 36+2
 

Yhteistyössä