Meillähän syntymäpaino saavutettiin vasta 17vrk:n iässä, mutta painohan tosiaan laskikin juuri sen 10%, jota pidetään ylärajana. Ei vielä kiirettä!
jos pissaa ja kakkaa tulee niin vauva saa kyllä tarpeeksi ravintoa.
Väsyttävä viikko takana.. Vauva on kätissyt pari päivää lähes kaiken hereilläoloaikansa (nyt tosin makaa tyytyväisenä sitterissä), viihtynyt vain sylissä ja syönyt pienemmissä erissä. Kaksi kokonaista yötä peräkkäin kylläkin saatiin nukkua ihan ilman herätyksiä
muuten yleensä heräilee kerran yössä, siinä puoli kolmen aikoihin ja joinakin öinä vielä puoli kuudelta.
Ristiäisissä alkaa olla hommaa jo ihan stressiksi asti. Ens viikolla pitäis lähtä osteleen vielä pojalle vaatteet. Omatki vaatteet oottelee vielä postissa kun en jaksa hakea
toivottavasti ees on sopivat. Kastemekon kuntoakaan en oo jaksanu tarkistaa. Sitten vielä servetit ja muut tilpehöörit. Ainiin ja se nimi
siitäkään ei vielä oo ideaa. No, onhan tässä vielä kaks viikkoa aikaa.
Vihkisormus saatiin kuitenki mulle jo hommattua
se oliki näin nirsolle ja pihille kaikista suurin stressitekijä
monta kertaa oon meinannu vahingossa möläyttää naimisiinmenosta, mutta tähän mennessä säilyny salaisuutena
Mulla tää "odotus" senku jatkuu, maanantaina saadaan tietää tuleeko kummipoika vai -tyttö
ja uus vauvakuume jyllää itselläkin päällä..