~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


Ke 27.4

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Nuppu86.............11/24-36.......24..............2...............3
Sunflower11........5/31............22..............3...............5
Sinderella...........4/29............38..............6................5
Sedna................?/32-35........30..............1................0



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Tammikuisista tippuneet sitten tänne :)
Pistäkääs tiedot lihavoidulla niin ei jää huomaamatta

Itellä semmonen tilanne että jos ovis ei tule ennen 11pvää niin la siirtyy helmikuulle.. Et aika kiikun kaakun menee kerkeekö olla ennen tuota vai ei.
 
Sunflower11
Vaikka mä kuinka vannotin niin mä taidan ostaa tälle kierrolle ovistestit :ashamed:
Tiedänpähän ainakin onko luteaalivaihe pidentynyt. Ja ei tarvi arvailla koska mahtaa ovis olla.
Sitten kesä mennään ilman tikkuja ja toivottavasti ilman stressiäkin. Jos ei tärppää niin syksyllä sitten katotaan tikkuja uudestaan.
Taidanpa kokeilla sitten noita pregcheckin ovistikkuja. Mulla aiemmin on ollut noi davidin..
 
Mää täällä juhlistan pidentynytta luteaalivaihetta :) Nyt on menossa nimittäin jo dpo13. Huomenissa vois olettaa tädin tulevan. Pitäisköhän munki tilata taas niitä ovistikkuja. Voisin tilata davideja, ku ne mulla toimi. Joisko taas greippimehua? Voishan sitä juoda, vaikka kuluneella kierrolla tosin oon vähä sitä mieltä, että limat ois vähempinä. Mutta jos nyt vielä kokeilis ja sitte ei enää, jos totean uudessa kierrossa saman.

On kyllä ihana tuo eka kuva <3
 
Kiitti Sf :) Joo, onneksi ei venyny. Ja luteaalivaihe oli ihan jees eli 12pv. Oon joskus tapellu liian lyhyen lut.vaiheen kanssa. Sitä sitte mennään tässäki näemmä melko samoissa. Nyt tärppiä molemmille :D Mistä meinaat tilata ovistikkuja?

Tärppejä Nupullekin!
 
Kiitos Sinderella! :)

Mulla on tuolla kaapin perällä vuoden vanhoja ovistestejä... Viime kierrossa niitten kanssa pelasin ja kyl ne toimii vielä vaikka hieman epäilinkin... :D Uusia en kyl aatellu ostaa, kun tässä nyt muutenkin ois tarkotus olla stressaamatta.. Esikoisesta kesti 10kk ennenkuin sain positiivisen testin.. Ja nimenomaan just sen takia, et stressasin..
Mulla nyt on synnytyksen jälkeen ollu kyllä tosi selvästi tuo ovis.. Aiemmin en ees tienny, koska mulla se on, mut nyt on ollu kyl niin selvät limat pillereiden poisjätön jälkeen, ettei tosikaan :D Tiiä sitten, mistä johtuu..

Sitten asiasta toiseen.. Minkä ikäisiä teidän muut lapset ovat? :)
Meillä tuo esikoinen on 1v5kk ja tyttö :)
 
Kp2 ja täällä täti jo täysillä. Runsaampi on vuoto kuin mitä viime ja toissa kierrolla eli ehkäpä siitä viime kierron greippimehusta oli hyötyä.

Meillä ykkönen 10v 6kk, kakkonen 8v 1kk, kolmonen 5v 11kk, nelonen 3v 2kk ja viitonen 1v 8kk. Ykköstä ja kakkosta tjottailtiin, molemmat tärppäs kolmessa neljässä kuukaudessa. Sitten tuli tm. Kolmonen tärppäs siitä viidessä kuukaudessa, nelosta tahkottiinki sitte puolitoista vuotta (kaks alkuraskauden km:a ja liian lyhyt luteaalivaihe jonka korjas kaks vyöhyketerapiakäyntiä), viitonen tärppäs muutamassa kuukaudessa, kuutonen (km rv 10+0) ekalla yrityksellä yhden kerran toiminnasta. Eli nyt alkava viides kierto vois hyvin olla The Kierto :) Tai sitte ei jos mennään nelosen mukaan.....
 
Viimeksi muokattu:
Sinderella puheli Davidin ovistesteistä, niitä saa nyt Verkkoapteekista 56 kpl 30 eurolla. Itselläni on vino pino odottamassa kunhan tulisi sellainen aika että pääsisi testailemaan. Tosin noissa näytti olevan päiväystä vain lokakuulle, mutta eiköhän ne siihen mennessä ole käytettynä tai ainakin tarpeettomia (hope so).

Eli minutkin voisi lisäillä listalle kysymysmerkillä. Esikoista tähän taloon haaveilen keskeytyksen jälkeen (trisomiaraskaus), mutta kierron alkamista vielä odottelen. Ja ne tiedot: Sedna.....?/32-35.......30......1 ja se yk taitaapi olla vielä pyöreä nolla, vaikkei tässä ehkäisyn kanssa pelatakaan.
 
Sunflower11
Joo ei, en mä taidakaan ostaa ovistestejä. Niistä taitaa tulla enempi ressiä sitten kun ei meinaa sitä ovis+ saada millään.
On tää toiveilu kyllä yhtä ressiä vaan välillä :(
 
Onhan nuo ovistestit aika stressaavia ja vie spontaaniutta seksielämästä :headwall: Mutta itselläni on kai pakko niiden kanssa pelata jos vauvan tahdon. Luteaalivaiheen lyhyyden takia täytyy pelata terolutien kanssa ja toisaalta kierto on sen verran epäsäännöllinen, että terolutien aloituksen täytyy puolestaan osua kohdilleen ovikseen nähden :( Jotain positiivista sentään asiasta löytyy, eli viimeksi raskaus alkoi heti ekasta kierrosta kun terolutit otin käyttöön. Toivottavasti jatkossakaan ei olisi sen suhteen ongelmia, niitä kun löytyy muutenkin vaikka muille jakaa :)
 
Sf, minulla luteaalivaihe vaihteli 8 ja 10 päivän välillä, mutta tuhruilu alkoi jo pari päivää ennen (eli dpo 6-8). Tuo 10 päivääkin tahtoo käsittääkseni olla liian lyhyt, jotta alkio kykenisi kunnolla kiinnittymään : /

Sinderella, itsekin olen miettinyt tuota vyöhyketerapiaa, mutta en ole sen pidemmälle päässyt kuin etsinyt kartat netistä ja hieronut itse (tai nakittanut miehen siihen hommaan) :D Ehkä voisi jossain vaiheessa kokeilla ihan varsinaista...
 
Sunflower11
Sedna: Jep :/ Mä nyt oon pohtinut että tuo voi vielä johtua pillereistä ja odottelen et olis se 6kk menny ja jos ei ny kesän jälkeen oo luteaalivaihe pidentynyt niin täytyy sit yksityiselle soitella..
Vyöhyketerapiaa vois kyllä kokeilla!
 

Yhteistyössä