Voimia Cätrik!
Hankinnoista:
Meillä kun ei ole mitään jäljellä isommilta, niin aloin jo ostelemaan 50-56cm (poikien) vaatteita. Ostin myös pinnasuojan. Tai siis tilasin nämä netistä, koska en voi kaupassa katsella vauvojen vaatteita, ettei kukaan vaan näe mua siellä
Kaukaloksi haluan Brion primon telakalla. Hyvä ja suht edullinen. Sellainen oli meillä viimeksikin. Itseasiassa tämä mun hyvä ystävä,( joka tietää, että odotan) on luvannut antaa (myydä) meille heidän vauvan (nyt 3kk) kaukalon, sitterin yms mitä ei enää silloin 10-11 -kuinen tarvitse
He on myös ostaneet kaiken uutena ja heillä sattuu olemaan se brion kaukalokin.
Mulla on niin vahva poikaolo, olen varma, että tämä tyyppi on poika. Ja viimeyönä näin unen, kuinka puin tyttöä pojan vaatteisiin kun sairaalasta kotiin lähdettiin
Väsymys: on ihan tolkutonta!
Päivä ilman päikkäreitä on tuskaa ja kidutusta. Tänäänkin tulin töistä kotiin 14-15 välissä. Lapset kysyi mitä syödään? Mä ehdotin, että lämmittäisivät hätävaraa (Saarioisten äitien ruokia) jääkaapista. Niitä siis on oltava kun on kesäloma koululaisilla (aikuiset töissä) ja aina ei ole jäänyt edelliseltä päivälliseltä seuraavaksi lounaaksi ruokaa.
Lapset eivät innostuneet ideasta niin lahjoin ne. "Jos nyt syötte sitä niin äiti menee nukkumaan ja haen sit illalla mäkistä teille ruokaa."
Oksetus: mietin just, että voiko sen vuoksi siirtää kesälomaa jos jäis saikulle. Eilen ja tänään tein töitä ja yrjösin. Koitan sinnitellä tämän viikon kun sitten alkaisi loma. Ja tiedän, että tämä muuttuu pahemmaksi vain päivä päivältä.
-Oinas ja Onni 7+0