Täällä tuntuu, että kaikki oireet on hävinnyt. Enteileeköhän keskenmenoa? Nyt jälkeenpäin mietittynä gyne taisi jotain siihen suuntaan varovasti vinkkailla, kun sanoi, että kuvassa näkyy vain tyhjä raskauspussi, josta sain kuvan myös kotiin, ja oon sitä yrittäny tiirailla, mutta eihän siinä mitään kyllä näy, vaikka miten päin katsoisi
Ihan hullua touhua
Viikko sitten, kun testiin pomppasi se 3+ niin itsekin mietin kaksosten mahdollisuutta, itse asiassa jo ennen testiä oli jotenkin sellanen kaksos-fiilis ja googlaisin kuvia kaksosista
No se fiilis on nyt kadonnut (silloinhan oisi hedelmöittymisestä kulunut kaiketi 3+ viikkoa, eli ei kai mikään mahdottomuus tuo 3+ testissä). Yhtään raskaustestiä en kyllä enää aio ostaa ja stressata vaan odottelen sinne 2 viikon päähän gyneä ja katson sitten tilanteen.
Uskon, että yhteiselo miehen kanssa onnistuisi myöhemmin samassa maassa, mutta surettaisi viettää raskausaika yksin
ja kun mieskin haluaisi sen kokea niin, ettei oltaisi kaukosuhteessa silloin. En vaan voisi mitenkään kuvitella asuvani raskaana ja synnyttäväni tässä toisessa maassa, jossa sairaanhoidon taso on tosi matala ja mitään kivunlievityksiä ei varmana edes olisi mahdollista saada. Tai jos raskaudessa ilmenisi ongelmia
Miehellä on työt siellä ja samalla yksin hoitaa sairasta äitiään niin ei ole innokas muuttamaan muualle ainakaan tällä hetkellä. Itse siis olen aiemmin asunut ko. maassa, jolloin seurusteltiin ja jonka jälkeen ollaan oltu enemmän ja vähemmän kaukosuhteessa.... Tällä raskaudella on meidän molempien puolelta huono ajoitus, kun parempihan se olisi ollut, että oltaisiin jo naimisissa ja saman katon alla asumassa, mutta kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Kai tässä pitää vaan odotella kaksi viikkoa ja katsoa sitten mikä on tilanne
Kamalalta tuntuu ajatus, että spontaani keskenmeno voisi olla huojentava tunne