Heipä hei pitkästä aikaa!
Varhaisultrassa käyty viime torstaina viikoilla 6+6 ja siellä näkyi pienen pieni, muistaakseni 9mm kokoinen alkio sydämensykkeellä
Hintaa tuolle sykkeen tarkistukselle tuli aika hirmuiset 155e. Esikoisen varhaisultra maksoi alle 100e. Paljon on hinnat nousseet kolmessa vuodessa, tai sitten tuo gyne otti sikamaisen hinnan työstään
No mutta mielenrauha hetkeksi saavutettu, kun meidän "Helmi" siellä näkyi
Mieliteot Viime raskaudessa söin tomaattikeittoa töissä joka lounas varmaan pari kuukautta
Nyt Paha olo velloo niin kovana päällä, että syön aika yksipuolisesti. Aamulla ja illalla saan alas paahtoleivät juustolla ja lounaaksi/päivälliseksi koettanut syödä jotain normaalia. Vaikken pysty syömään tuoresalaattia ollenkaan. Alkaa heti oksettamaan. Ainut himo, minkä tiedostan, on piimä
Olen vesi-ihminen ja nyt vedän litran piimää päivässä
Uutisten kertominen , me kerrottiin lähipiirille varhaisultran jälkeen. Kauemmille sisaruksille lähetettiin kuva esikoisesta, joka piti innoissaan ultrakuvaa kädessä. Lähellä asuville käytiin kylässä niin, että esikoinen löi ultrakuvan yhtäkkiä tulevien isovanhempien käteen ja sanoi, että "tässä on Helmi"
Oma olo tosiaan aika pahoinvoiva ja väsynyt. Mulla on aktiivisuusranneke kädessä yötä päivää. Ennen raskautta päivän saldo oli 100-190% aktiivisuutta, nyt se jää alle 50%
Toivon tämän olon menevän ohi nopeasti. Mulla alkaa loma heinäkuussa, enkä haluais olla koko lomaa sängyn pohjalla..
En osaa edes iloita tästä raskaudesta vielä ollenkaan, kun olo on ihan kamala. Ensi viikolla eka neuvola.
Amiraali ja "Helmi" 7+5