Mie oon huomannut, että melkein mikä vaan menee, kunhan sitä ei joudu haistelemaan kauaa. Eli ei haistele ruoan käryä yhtään ennen syömistä, ei myöskään syömisen jälkeen. Ravintoloissa on niin hyvä ilmanvaihto, että siellä voi syödä aika samantyyppistä ruokaa, mikä kotona tai kylässä jäisi lautaselle. Myös noutoruoka on aika pop.Toivottavasti mä muuten tein havainnon tässä kun olimme mökillä siskon kanssa ja söimme kalaa ja perunoita niin molemmilla meni vatsa sekaisin ja tavallaan ummetus mutta silti ihan kuin ripuli. Eli se ei tullut kunnolla ja vatsaan sattui kovasti ja kylmät väreet menivät keholla ja sattui. Siis tuli mieleen tosta sinun ummetuksesta. Sitä mulla myös ollut lähes koko ajan. :/
Ja lämmin ruoka ei maistu myöskään täällä. Ihan kamalaa jotenkin. Vähän otan mutta kun pitäisi syödä niin menee vain vähän tai ei ollenkaan. Kaikki herkut, etenkin jäätelö olisi sellainen jota voisi syödä ja syödä. Tai roskaruoka, kerrosateria, pizza, kebab Nammm!
Mie pyöräytin kantarelleja pannulla pakastamista varten ja loppuillasta asti onkin ollut tosi paha olo. Metsässä lahoavat kannot haisevat mädältä kalalta ja se laittaa oksettamaan. Saa nähdä kuinka käy, kun mies tulee reissusta kotiin huomenna. Se kun polttaa tupakkaa ja nyt viikon olen haistellut hajutonta ilmaa. Perherauhan nimissä jätän kuitenkin mainitsematta asiasta. Saa kai miehellä yksi pahe olla, vaikka mieluiten se pahe voisi olla vähän terveellisempi.
ON, huonovointisuus kaatoi sänkyyn jo aikaisin. Uni kun yleensä miulla tähän auttaa. Noh, sen verran lämmin kun on, niin nukun ikkuna auki. Ja eiköhän just tänä yönä pikkuvintiöt aloita edestakaisen moporallin tuossa parinkymmenen metrin päässä. Ei ne kauaa rälläilleet, korkeintaan vartin, mutta sen verran oli mopossa toistuvasti kierroksia että naapuritaloissa mummot ja vauvatkin heräsivät. Mikäs tässä nyt taas uudestaan unta odotellessa.
Ps. Tietääkö kukaan mitään hyväntuulista Netflix-sarjaa? Frendit, Moderni perhe ja Grace&Frankie on jo katsottu läpi. Kaksi ensiksi mainittua useampaan kertaan.
T. Huomenna 2. kolmanneksen aloittava Piinamiina ja Pulla (laskinkohan tän nyt oikein?)