Mulla siirtyi laskettu aika neljä päivää myöhemmäksi juuri eilisessä ultrassa. Sillä lääkärillä oli ihan hightech-masiina ja oli hyvin varma sukupuolestakin jo, vaikka viikkoja vasta tasan 12. Tästä ilosta maksoimmekin sitten 120 € + nt-ultraan liittyvästä verikokeesta 80 €...Oon lueskellut innolla kaikkia ultrakuulumisia ja mullakin ois se edessä huomenna.. ja jännittää ihan sairaasti! Kivasti huomenna ois tasan 13+0 mut saattaa vissiin muuttua arvio tässä kohtaa vielä vai?
Ai niin siirtyikin! olinpas hömelö niin sä olit ulkomailla eikö totta..? Voi kun sais sukupuolen kans jo selville oon niin malttamaton ja Onnea! Haluutko listalle sen näkyviin?Mulla siirtyi laskettu aika neljä päivää myöhemmäksi juuri eilisessä ultrassa. Sillä lääkärillä oli ihan hightech-masiina ja oli hyvin varma sukupuolestakin jo, vaikka viikkoja vasta tasan 12. Tästä ilosta maksoimmekin sitten 120 € + nt-ultraan liittyvästä verikokeesta 80 €...
Tervetuloa myös faceryhmään jos kiinnostaa kiva saada tänne melkein aika samaa ikää oleva toisen odottaja samoilta seuduilta, ja meil on vaan päivän heitto lasketuissakin näemmä tiä vaikka oltais samaan aikaan pusaamassa vauvojammeHei, täällä ilmoittautuu uusi helmikuisen odottaja.
Tiedot voi lisätä listaan
14.2./rautalintu/30/Satks/2.
En ole osannut tälläista mahtavaa vertaistuki-ryhmää aikaisemmin etsiä Pari viikkoa olen viestejä seuraillut.
Olen päässyt helpolla pahoinvoinnin suhteen ja vatsakin alkaa pikkuhiljaa näkyä. Tiistaina oli nt-ultra ja vauvalla kaikki hyvin. Vastasi viikkoja, eli nyt 13+2. Ja toista lasta odotan. Esikoinen 3,5v ja takana keskenmeno reilu vuosi sitten. Uusioperheeseemme kuuluu myös miehen 2 kouluikäistä lasta, jotka ovat meillä joka toinen viikko.
Iinasandra: Satks äitiyspolilta tulleessa kutsussa ainakin lukee, että ei lapsia vastaanotolle.
Kiva päästä mukaan aktiiviseen ryhmään jakamaan odotusajan murheita ja iloja
Minä ajattelin julkistaa sit kun tulee melkein 12 viikkoa täyteen. Pakko, koska töiden kautta tietää muuten kaikki ja tahtoisin itse kertoa siitä julkisesti, eikä että ne arvuuttelee ja kertoilee pitkin kyliä mietin tässä miten sen kertoisi, en halua laittaa ultrakuvaa, pitäisi siis löytää kiva runoMä en tiennytkään, että siellä nt-ultrassa voisi sukupuoli näkyä! Luulin ettei vielä näkyis. Kiva, että näin aikasin saitte kuulla sen Vagabonda!
Annamai, juuri eilen katselin minkälainen äitiyspakkaus on. Kyllä mä haluaisin sen, vaikka monet vaatteet ei olleetkaan ihan sellaisia mitä itse tulisi ostettua, mut onhan se hyödyllinen. Me varrotaan esikoista, niin ei ole tosiaan ennestään mitään vauvajuttuja, mitä siinä on. Makuupussista mäkin tykkäsin paljon, sanoin se ruskea haalari oli ihan kiva.
Mä olin tänään sairasloman jälkeen töissä nyt pitkästä aikaa viiden viikon saikun jälkeen. Kyllä vähän raskaalta tuntui iltavuoro, varsinkin siinä alkuun. Aamulla oksensinkin taas 3 kertaa ja pariin päivään ei ole oikeen mitään ruokaa tehnyt taas mieli. Saa nähdä tuleeko ens viikolla töistä mitään, kun on aamuvuoroja.
Ootteko muuten ajatelleet julkistaa raskautta jossain kohtaa somessa? Jos, niin millä viikoilla ootte ajatelleet?
Ei saa ottaa lasta mukaan tutkimushuoneeseen.. Harmittelin samaa, koska esikoiseni 13v olisi halunnut kovasti..Äippä84 kerron sitten juu mitä sanoi
En malta odottaa sitä np-ultraa. Onneksi enää viikko ja se menee kyllä nopeasti, kun aika nyt jo mennyt nopeasti. Silloin onkin viikkoja 12+6.
Ne jotka Satks ollut ultrassa, niin saako lasta ottaa mukaan? Meillä on aika 8:40, mutta ei saada kyllä lapsenvahtia silloin kun kaikki on töissä ja haluan kyllä, että mies tulee mukaan. Ja odotan niitä Satks kahvilan sämpylöitä jo innolla, siellä on pakko käydä AINA !
Joo olen töissä päiväkodissa. Meidän ryhmässä on 1-6 vuotiaita sekaisin ja on paljon nostelua, josta minun selkä ei ole tykännyt. Myös tehdään vuorotyötä, joten illalla voi olla aika kiire ja paljon pieniä, niin on silleen raskas ryhmä. Meillä myös on ruuan esille laitto ja siivoushommat, jotka jäisi pois, kun siirretään kevyempiin hommiin. Nyt siirretään siis minut päivätyöhön ja menen yli 3 vuotiaiden ryhmään, joten ei ole pienten kantamista ja vaiparallia niin paljon myös yksin työskentely jää ihan minimiin. Ikävä noita omia mussukoita tulee, kun ollaan osan kanssa kasvettu yhteen jo monta vuotta onneksi siellä saa aina käydä niin paljon kun haluaa niitä halimassa ja eiköhän sitä löydy myös uudesta ryhmästä ihania mussukoitaMä tein nyt facebook-profiilin ihan vain että pääsen sinnekin teidän kanssa juttelemaan Maikkkille laitoinkin jo viestiä asiasta.
Hipsuli, etkö ollutkin päiväkodissa töissä? Vai ymmärsinkö väärin? Miten pääset kevyempiin hommiin, isompien ryhmään vai? Itse työskentelen lastentarhanopettajana niin että mun vastuulla on sekä isojen että pienten vuorohoito ja olivat pienten puolella miettineet josko alkaisin olla enemmän niiden kanssa... En sitten voinut asiaan mitään sanoa kun en ole raskaudesta vielä kertonut. Ensi viikolla kerron esimiehelle kun hän tulee töihin.
Itselläni ei tosiaan minkäänlaista somea ole ollut käytössä, ja yllämainitsemani profiilikin tulee vain tähän käyttöön, niin eipä tarvitse miettiä mitä ja koska siellä kertoo.
Otin aamulla mahasta kuvan, joka on ihan saman näköinen kuin kuva jonka otin juhannuksena kun olin tehnyt testin. Selällään ollessa löydän joskus pienen palluran alavatsalta.
Metsäminttu, huomenna 13 viikkoa.
Joo voi laittaa sukupuolen listan jatkeeksi! Kiitos adminoinnistaAi niin siirtyikin! olinpas hömelö niin sä olit ulkomailla eikö totta..? Voi kun sais sukupuolen kans jo selville oon niin malttamaton ja Onnea! Haluutko listalle sen näkyviin?
En tiedä ilmaisinko jotenkin epäselvästi, mutta ei siellä siis mitään lastenhoitoa ole järjestettynä..On kyllä tosi tyhmää, että lasta ei saa ottaa mukaan !
Vaikka oliski osaavaa hlökuntaa joka lasta voi vahtia siellä sillä aikaa kun ollaan ultrassa, niin en halua jättää lasta ns yksin.