Missbiggy, et sä sitä varmaan tunnekkaan, eikös sulla ollut ensimmäinen kyseessä? Sen voi tunnustella samalla tavalla kuin lääkärit ja hoitsutkin sen tekee, eli makaamalla selälteen, laittamalla jalat koukkuun ja sitten vaan painaa tuolta häpyluun tuntumasta ja ettii kohdun reunaa. Sitten jos on paljon vatsamakkaraa niin ei välttämättä löydy itse sitenkään, mutta mulla on BMI alle 20, joten hirveesti ei ylimääräistä ole.
Mä sain labratulokset hetki sitten! Siinä olikin tekemistä kun olivat laittaneet lähetteen PISSAnäyte hCG:hen :-o ! Sanoin, että jos sitä ei oteta verestä niin sillä tuloksella ei tee mitään, koska positiivinen se joka tapauksessa on ja viimeistään gynelle jos pääsee niin vaativat verestä arvot. Sitten seuraava ongelma oli, että saan tulokset tietää ennen ensi viikon lääkäri aikaa, koska nehän ei labrasta tuloksia anna. Jouduin sitten terkkapuolelle menemään ja pyytämään, että saan soittaa sinne tuloksista, mutta ne laitto sinne, että joku soittaa mulle kun valmistuu :heart: . Kovasti kiitollinen olin. Sano sitten soittaessaan vaan, että on tää reilusti positiivinen. Mä siihen, että joo uskon, mutta tarviin sen määrän. Ja se oli 66621! Piti heti tarkistaa ja ainakin käyrien sisäpuolella on tuo, joten ilmeisesti toivoa olisi. Oireita ei oo vieläkään, joten huoli ei ole kokonaan poissa, koska tuohan ei kerro onko nousussa vai laskussa, mutta ainakin noin korkealla lukemalla ollaan vielä pelissä mukana.
Toivoa on...
Hassel ja pöpö kunnes toisin todistetaan 7+4