Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Keltakukka, post: 27725160, member: 75443"]</p><p>Täällä on ollut tänään sellasta <strong>draamaa</strong>, että huhheijaa.</p><p></p><p>Omalta osalta kaikki sujui hienosti. Aamulla vein niitä näytteitä sokereita ja raskausmyrkytysepäilyä varten ja kummatkin testit olivat puhtaat ja mitään jatkotoimenpiteitä ei seuraa. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että lapsi on iso ja antoi painoarvioksi (käsikopelolla) 2,5 kiloa. Minut olisi passitettu sinne kokoarvioon synnytystä varten, mutta mulla oli sinne jo aika varattu, joten nyt ei käytännössä tehdä mitään eri tavalla. Iso muksu vaan tuloillaan.</p><p></p><p>Mutta sitten! Siskon kanssa oltiin samaan aikaan neuvolassa niin odottelin siinä, että siskokin pääsee pois. Ja sieltäpä tulikin sitten huonommat uutiset. Nyt on hällä viikkoja 18 ja sydänääniä ei saatu kuuluviin. Siinä meni sitten itse kukin ihan shokkiin. Siskolle vaan sanottiin, että he yrittävät aikaistaa rakenneultraa, niin pääsee nopeammin tarkistamaan tilanteen. No eihän semmosta voi jäädä kukaan odottamaan! Etsin siskolle äkkiä yksityisen gynekologin numeron ja hän soitti sinne saman tien ja sai vielä ajan ultraan tälle iltaa. Minä menin vahtimaan heidän muksuja, että sai sitten miehenkin sinne mukaan. Pari tuntia jouduin viestiä odottamaan, mutta sitten se luojan kiitos tuli eli kaikki olikin kunnossa! Ihan suoraan sanottuna voi helvetti kun säikähdettiin! Siinä ehti mielessä käydä kyllä ihan kaikki pahimmat mahdolliset ajatukset.</p><p></p><p>Huh huh.</p><p></p><p>No sitten muut aiheet, kun olitte niin ahkerasti nyt keskustelleet.</p><p><strong>Yrittäminen</strong> Meillä tärppäsi niin sanotusti YK11 eli melkeen vuosi aktiviisesti puuhasteltiin ennen kuin tärppäsi. Minä aloin olla jo aivan rikki, mutta mies pysyi edelleen positiivisena. Mihinkään hoitoihin ei ehditty eli ihan luomuna sitten tuli.</p><p></p><p><strong>Alkoholi ja tupakka</strong> ovat minulle raskauden aikana itsestään selvyytenä kiellettyjä. Puoli lasia kuohuviiniä tosin join kesällä. Ja tupakoinnin siis lopetin, kun plussa pärähti testiin. Minunkin mielestä se näyttää tosi pahalta, jos vatsa pystyssä tupakoidaan jossakin julkisella paikalla, mutta mistä sitä sitten tietää, mikä senkin ihmisen tausta on. Voi olla, että tupakointi on hänen murheistaan pienin. Mutta minun mielipiteeni pääpiirteissään on se, että jokaisen pitää edes yrittää lopettaa. </p><p></p><p><strong>Taikamaailma</strong> kyselit tuosta sf-mitasta ja minulla se oli nyt 32+2 ja edelleen 32+3 uudelleen mitattuna eri mittaajan toimesta 31 ja se oli niin suuri heidän mielestään, että sitä kokoa pitää tosiaan seurata.</p><p></p><p><strong>Miehen tuki</strong> ei ole oikeastaan tukea vaan tämä on sellaista yhdessä "selviämistä". Kummallekin kuitenkin ensimmäinen kerta, niin selvitellään juttuja yhdessä ja joka viikko yhdessä luetaan, mitä lapsen kehityksessä tällä viikolla tapahtuu. Mies asustelee työajat muualla ja joka päivä kun soitellaan, niin kyselee myös vatsan asukkaan kuulumiset. Ja kotosalla ollessaan tunnustelee liikkeitä, jos sanon kaverin olevan hereillä. Nukkumaan mennessä mies myös mielellään kuuntelee vatsaa ja lörpötteleekin sille usein jotakin.</p><p></p><p><strong>Synnytysajankohdasta</strong> mulla ei ole mitään aavistusta! Olen ollut siinä uskossa, että ensimmäiset muksut tuppaa menemään yliajalle, joten olen siihen henkisesti varautunut. Tänään lääkäri kuitenkin sanoi, että isoa lasta ei päästetä yliajalle eli ehkä se sitten viimeistään laskettuna aikana eli 9. helmikuuta syntyy. Mutta tosiaan mitään sellaista vahvaa tunnetta ajankohdasta ei ole tullut.</p><p></p><p>Keltakukka 32+3</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Keltakukka, post: 27725160, member: 75443"] Täällä on ollut tänään sellasta [B]draamaa[/B], että huhheijaa. Omalta osalta kaikki sujui hienosti. Aamulla vein niitä näytteitä sokereita ja raskausmyrkytysepäilyä varten ja kummatkin testit olivat puhtaat ja mitään jatkotoimenpiteitä ei seuraa. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että lapsi on iso ja antoi painoarvioksi (käsikopelolla) 2,5 kiloa. Minut olisi passitettu sinne kokoarvioon synnytystä varten, mutta mulla oli sinne jo aika varattu, joten nyt ei käytännössä tehdä mitään eri tavalla. Iso muksu vaan tuloillaan. Mutta sitten! Siskon kanssa oltiin samaan aikaan neuvolassa niin odottelin siinä, että siskokin pääsee pois. Ja sieltäpä tulikin sitten huonommat uutiset. Nyt on hällä viikkoja 18 ja sydänääniä ei saatu kuuluviin. Siinä meni sitten itse kukin ihan shokkiin. Siskolle vaan sanottiin, että he yrittävät aikaistaa rakenneultraa, niin pääsee nopeammin tarkistamaan tilanteen. No eihän semmosta voi jäädä kukaan odottamaan! Etsin siskolle äkkiä yksityisen gynekologin numeron ja hän soitti sinne saman tien ja sai vielä ajan ultraan tälle iltaa. Minä menin vahtimaan heidän muksuja, että sai sitten miehenkin sinne mukaan. Pari tuntia jouduin viestiä odottamaan, mutta sitten se luojan kiitos tuli eli kaikki olikin kunnossa! Ihan suoraan sanottuna voi helvetti kun säikähdettiin! Siinä ehti mielessä käydä kyllä ihan kaikki pahimmat mahdolliset ajatukset. Huh huh. No sitten muut aiheet, kun olitte niin ahkerasti nyt keskustelleet. [B]Yrittäminen[/B] Meillä tärppäsi niin sanotusti YK11 eli melkeen vuosi aktiviisesti puuhasteltiin ennen kuin tärppäsi. Minä aloin olla jo aivan rikki, mutta mies pysyi edelleen positiivisena. Mihinkään hoitoihin ei ehditty eli ihan luomuna sitten tuli. [B]Alkoholi ja tupakka[/B] ovat minulle raskauden aikana itsestään selvyytenä kiellettyjä. Puoli lasia kuohuviiniä tosin join kesällä. Ja tupakoinnin siis lopetin, kun plussa pärähti testiin. Minunkin mielestä se näyttää tosi pahalta, jos vatsa pystyssä tupakoidaan jossakin julkisella paikalla, mutta mistä sitä sitten tietää, mikä senkin ihmisen tausta on. Voi olla, että tupakointi on hänen murheistaan pienin. Mutta minun mielipiteeni pääpiirteissään on se, että jokaisen pitää edes yrittää lopettaa. [B]Taikamaailma[/B] kyselit tuosta sf-mitasta ja minulla se oli nyt 32+2 ja edelleen 32+3 uudelleen mitattuna eri mittaajan toimesta 31 ja se oli niin suuri heidän mielestään, että sitä kokoa pitää tosiaan seurata. [B]Miehen tuki[/B] ei ole oikeastaan tukea vaan tämä on sellaista yhdessä "selviämistä". Kummallekin kuitenkin ensimmäinen kerta, niin selvitellään juttuja yhdessä ja joka viikko yhdessä luetaan, mitä lapsen kehityksessä tällä viikolla tapahtuu. Mies asustelee työajat muualla ja joka päivä kun soitellaan, niin kyselee myös vatsan asukkaan kuulumiset. Ja kotosalla ollessaan tunnustelee liikkeitä, jos sanon kaverin olevan hereillä. Nukkumaan mennessä mies myös mielellään kuuntelee vatsaa ja lörpötteleekin sille usein jotakin. [B]Synnytysajankohdasta[/B] mulla ei ole mitään aavistusta! Olen ollut siinä uskossa, että ensimmäiset muksut tuppaa menemään yliajalle, joten olen siihen henkisesti varautunut. Tänään lääkäri kuitenkin sanoi, että isoa lasta ei päästetä yliajalle eli ehkä se sitten viimeistään laskettuna aikana eli 9. helmikuuta syntyy. Mutta tosiaan mitään sellaista vahvaa tunnetta ajankohdasta ei ole tullut. Keltakukka 32+3 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 6, 7, 1
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Andersson on meidän antikristus
Eilen 23:17
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Hyvinvointialueet joutuvat lakkauttamaan synnytyssairaaloita Marinin paskasoten takia
Eilen 23:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Mestari on meidän messias
Eilen 23:15
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Arhinmäki puolustaa Kuokkavieraisiin osallistuvia
Eilen 23:14
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Saako mielestäsi Helsinki ilman natseja- kulkuetta kohtaan käyttää väkivaltaa?
Eilen 23:12
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Miksi Sta.lin on vassareille niin tärkeä?
Eilen 23:10
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Ihminen -> seinälude -> vassari
Eilen 23:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vasemmistoliittolainen tuomiolla
Eilen 23:07
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1073
Started by vierailija
Eilen 10:39
Luettu: 596
Aihe vapaa
2.
Purra puolustaa natsikulkueeseen osallistuvia edustajia
Started by vierailija
Sunnuntai klo 14:49
Luettu: 427
Aihe vapaa
3.
Perunat kallistuneet noin 60%, ohjauskorko on 21% ja voipaketteihin on asennettu hälyttimet varkauksien takia = Venäjän 🇷🇺 talous nyt 😂
Started by vierailija
Sunnuntai klo 09:25
Luettu: 251
Aihe vapaa
4.
Kyllä Suomen demarit ovat täyspöljää sakkia.
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:35
Luettu: 212
Aihe vapaa
5.
"Jussi Halla-aho kommentoi kuumana käyvää 612-keskustelua – ”Tästä näyttää vallitsevan kahdenlaista tulkintaa”"
Started by vierailija
Eilen 13:12
Luettu: 198
Aihe vapaa
6.
Työn tekeminen eläkeikään asti ahdistaa nuoria naisia
Started by vierailija
Eilen 12:16
Luettu: 189
Aihe vapaa
7.
"Saksassa leviää huoli Venäjän hyökkäyksestä – Salattu suunnitelma vireillä" 😱
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:50
Luettu: 166
Aihe vapaa
8.
Meidän pihalla on kissa!
Started by -roosaruusa-
Sunnuntai klo 10:38
Luettu: 155
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
UMK 2025
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Saako mielestäsi Helsinki ilman natseja- kulkuetta kohtaan käyttää väkivaltaa?
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1073
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Vasemmistoliittolainen tuomiolla
1 min sitten
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
2 min sitten
Aihe vapaa
6.
"Jussi Halla-aho kommentoi kuumana käyvää 612-keskustelua – ”Tästä näyttää vallitsevan kahdenlaista tulkintaa”"
24 min sitten
Aihe vapaa
7.
Piispat tekee ryyppyreissuja yhteisillä verorahoilla
30 min sitten
Aihe vapaa
8.
K/B-komposti
32 min sitten