***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Täällä oli tänään "täysi sota". Laitoin ruokaa ja isukki oli lasten kanssa olkkarissa. Isosisko vei lelun pikkuveljensä kädestä ja tästä poika hermostui. Ihmettelin kun tyttö tulee hirveellä vauhdilla keittiöön huudon kanssa. Pikkuveli oli hermostunut ja purrut tätä nenästä! No, mä sitten kylmällä nenää hoidin. Komee punanenä meillä täälllä! :whistle: Miten tuon puremisen sais loppumaan? Kiellän kyllä... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä olin tänään jo haravoimassa! :wave: Saa nähdä koska inspiraatio loppuu, mut ainakin toistaiseksi on iiihanaa. Näkee työn tuloksen niin nopeasti. =)
Ei onneks tarvii haravoida...jiihaaa... :D

Ikkunat pitäs kyl pessä :x
Missä kalliolla te sitte asutte?? :eek: :D
Heh..keskellä peltoo :whistle:
Okei...piha on sen verta myllätty, ettei juuri kannata haravaa näyttää ;) Kaivinkoneelle ennemminki olis käyttöö :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Miten tuon puremisen sais loppumaan? Kiellän kyllä... :/
Meillä ei oo kukaan oikeestaan purru koskaan....siis silleen...kaverin muksu (oli hieman vanhempi, vajaa 2v) oli kova puremaan aikoinaan ja äiti aina puri pikkasen takasin, ni kyllä se siitä loppu :whistle: :D
 
Ja takas :D piti luurissa kävästä tossa välissä!

PP meillä myös neiti ajoittain puree :eek: tosin kyllä vain mua ja silloin kun ei saa tahtoaan läpi...joka kyllä on aika usein. :xmas: Oon ajatellut että menee ohi ajastaan. Pitää kyllä meilläkin puolensa veljen kanssa :whistle: jos isompi vie lelun kädestä, tönäsee tms. niin kun on itkut itketty ja harmi menny ohi, niin neitihän kostaa. :whistle: :xmas: :LOL: Sit otetaan vaikka pikkuauto ja pamautetaan sillä veikkaa päähän!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Miten tuon puremisen sais loppumaan? Kiellän kyllä... :/
Meillä ei oo kukaan oikeestaan purru koskaan....siis silleen...kaverin muksu (oli hieman vanhempi, vajaa 2v) oli kova puremaan aikoinaan ja äiti aina puri pikkasen takasin, ni kyllä se siitä loppu :whistle: :D
Esikko puri tuota pientä jokunen kuukausi sitten ja nyt sitten tuo pienempi iskee takaisin... *huokaus* Onneksi tuo isosisko pelästyi niin paljon kun veljeä sattui, ettei oo sen jälkeen enää. Onneksi tuli vaan punainen jälki, joka häipyi pian. Nyt kyl sisko kieltää jo pikkuveljeä aika mallikkaasti monissa jutuissa, joten kyllä se varmasti saadaan kielloilla karsittua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Miten tuon puremisen sais loppumaan? Kiellän kyllä... :/
Meillä ei oo kukaan oikeestaan purru koskaan....siis silleen...kaverin muksu (oli hieman vanhempi, vajaa 2v) oli kova puremaan aikoinaan ja äiti aina puri pikkasen takasin, ni kyllä se siitä loppu :whistle: :D
Esikko puri tuota pientä jokunen kuukausi sitten ja nyt sitten tuo pienempi iskee takaisin... *huokaus* Onneksi tuo isosisko pelästyi niin paljon kun veljeä sattui, ettei oo sen jälkeen enää. Onneksi tuli vaan punainen jälki, joka häipyi pian. Nyt kyl sisko kieltää jo pikkuveljeä aika mallikkaasti monissa jutuissa, joten kyllä se varmasti saadaan kielloilla karsittua.
Pitää kyllä sanoa, että näköjään vielä varsin pieneksi luokiteltu 1-vuotiaskin osaa jo olla oikeasti ilkeä kun sille päälle sattuu... :eek: Siis sotkee ihan tahalleen isomman leikit ja käy härkkimässä ja kun mennään paikalle niin on ihan :saint: että en oo mitään tehny! :LOL: Mut useimmiten poika on kyllä ihanan kärsivällinen siskonsa kanssa :heart: "ei se ymmärrä kun on niin pieni" :heart: ja huolta kovasti pitää ja ilmoittaa heti jos neiti kielletyissä paikoissa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vieläkö käytätte toppapukua? :xmas:
Minä en, lapset joo.
Muutaman kerran kyllä ollu vk-haalari päällä, jos on ollu aurinkoinen ilma. Meillä tässä aakeella laakeella tuulee aina ihan hirveesti, ni oon viel toppista neidillä pitäny...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ja takas :D piti luurissa kävästä tossa välissä!
Oot sitte kutistunu ihan olemattomiin...ja kun sun piti minua odottaa :snotty: :kieh: :D
:LOL: :LOL: :LOL: Sehän riippuu vaan siitä luurin koosta... :whistle: :LOL:
Aaaaa..... :flower: :D *säikähti jo*
No hätä, ei meikäläinen kyllä tunnu tästä kutistuvan millään... :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä