***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Pääsiäisruoista oli ollu puhetta. Mä en oo tehnyt mitään erityistä. Tai no mun kategoriassa säilykehedelmät ja maitorahka sekotettuna on pääsiäisruokaa ja sitä oon syönyt. :p :p
Mökillä teen aika simppeleitä ruokia, ettei tuu niin paljon tiskiä. Me ei juurikaan käytetä kertakäyttöastioita ja tiskivedet pitää kantaa kaivosta. Joten jauheliha- ja kanasuikalelinjalla ollaan menty. Poika tosin tykkäs valtavasti, kun ruskistin jauhelihaa ja laitoin uuniin pakastepikkuporkkanoiden kanssa. Vähän kermaa ja juusroraastetta päälle ja spagettia kyytipojaksi. Porkkanat tosin jätettiin äidin syötäväks. :D

Huomenna voisi grillailla koko perheen voimin kotipihalla, kun miehelläkin on messutouhut tältä pääsiäiseltä ohi. Jos vaikka saisi pihaakin vähän siivottua. Mökillä oikein innostuin tänään raivaamaan ja haravoimaan, vaikka noiden kahden touhukkaan kanssa työteho oli mitä oli. Niin ja tää pitää kertoa: sain perjantaina kotona ikkunat pestyä. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onko toi äitinä olo aina kivaa?
:whistle: Kysyi minulta tänään eräs Nuori Herra 11v (ei oma) :D :xmas:
En tienny mitä sanoa...
No olipa filosofinen nuori herra. :D Meidän poika totes tänään mulle, että sä taidat äiti olla ennemminkin muurahaisille kuin apinoille sukua. =) Tarkotti kuulemma sitä, että muurahaisetkaan ei lopeta työn tekoa ennen kuin hommat on saatu valmiiksi. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Sorry PP, mutta kyllä mäkin repesin, kun et tienny, mitä pasha on - tai siis mistä se ees suurinpiirtein koostuu. :D
:LOL: :LOL:
Meillä käydää aina aamulla aamupashalla :whistle: :saint: :D
:ashamed:
Mie lähinnä ihmettelin, ettei joku tunne pashaa, mutta eipähän sitä tosiaan voi kaikenmaailman ruokalajeja tuntea. ;) Ja itse asiassa mä arvasin ton Jahven repeilynkin. Tuntuu, että tunnen jotkut teistä niin hyvin, että monesti tiedän, mitä kukakin teistä tuumais joistain asioista. :D

 
Ieva Joo, ei oo tullut pashaa osteltua, eikä kukaan oo sitä koskaan tehnytkään maisteltavaksi... Jospa sitä nyt sitten huomenna (jos kaupat auki), niin kun käyn ostamassa leipää niin ostais myös pikkupurkin pashaa. :xmas:

Mä olen ehkä vähän "erikoinen". Oon ehkä elänyt "pullossa"/suojattua elämää, erossa kaikenmaailman kotkotuksilta :LOL: . Ruokana kaurapuuroo ja makaroonilaatikkoo... ;)
 
Me olimme sitten Nuuksiossa retkuilemassa tänään. Mukavaa oli, ja ah, niin rauhallista! Parkkipaikkaa lukuunottamatta ei näkynyt kuin muutama hassu immeinen koko reissulla. Lapsonen sai ensimmäisen notskilla paistetun nakkulansakin ja hyvin maittoi. :) Huomenna vois katsastaa sen Korkeasaaren Pääsiäissaari -homman. Eli taitaapi meidän huushollissa jäädä kevätsiivous vielä tekemättä... Patio oli tarkoitus puunata ja makkarin komerot raikota tämän loman aikana, mutta äshh, joutaahan sitä. :whistle: Onneksi kylppäri ja eteisen naulakko tuli jo siivottua kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Sorry PP, mutta kyllä mäkin repesin, kun et tienny, mitä pasha on - tai siis mistä se ees suurinpiirtein koostuu. :D
:LOL: :LOL:
Meillä käydää aina aamulla aamupashalla :whistle: :saint: :D
:ashamed:
Mie lähinnä ihmettelin, ettei joku tunne pashaa, mutta eipähän sitä tosiaan voi kaikenmaailman ruokalajeja tuntea. ;) Ja itse asiassa mä arvasin ton Jahven repeilynkin. Tuntuu, että tunnen jotkut teistä niin hyvin, että monesti tiedän, mitä kukakin teistä tuumais joistain asioista. :D
:LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja itse asiassa mä arvasin ton Jahven repeilynkin. Tuntuu, että tunnen jotkut teistä niin hyvin, että monesti tiedän, mitä kukakin teistä tuumais joistain asioista. :D
:LOL: :LOL:

[/quote]

:D Eikö teistä tunnu samalle? Netin kautta voi tosiaankin oppia tuntemaan ihmisiä! Jiihahaa. Sitä paitsi, mä olen tämän viimeisimmän puolentoista vuoden aikana ollut enemmän "juttusilla" monien teistä kanssa kuin joidenkin vanhojen irl-ystävieni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja itse asiassa mä arvasin ton Jahven repeilynkin. Tuntuu, että tunnen jotkut teistä niin hyvin, että monesti tiedän, mitä kukakin teistä tuumais joistain asioista. :D
:LOL: :LOL:
:D Eikö teistä tunnu samalle? Netin kautta voi tosiaankin oppia tuntemaan ihmisiä! Jiihahaa. Sitä paitsi, mä olen tämän viimeisimmän puolentoista vuoden aikana ollut enemmän "juttusilla" monien teistä kanssa kuin joidenkin vanhojen irl-ystävieni.

[/quote]

Oon ihan samaa mieltä :D
 

Yhteistyössä