Eiks se mummo vois maksaa? :saint: Me ei tuota kyl uskalleta ehdottaa tai saadaan tilata mummollekin jotain omaan laskuumme.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Seki vielAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Laittaa menemään vaan ihan rohkeasti. Lasku tulee sit kivasti perässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi hiluska minkä teit...pakko se on sit minunkii vissiin se tilaus vihoin viimein laittaa :xmas:
Ja joo....maanantaina pääsen kaupunnissa pyörähtää
Voiskohan sitä tilaa laskua ja pakettia eri osotteisiin :xmas:
Mitäs jos kokeiltais vaikka niin että laitan meidän laskun tulemaan teille? :xmas: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Seki vielAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Laittaa menemään vaan ihan rohkeasti. Lasku tulee sit kivasti perässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi hiluska minkä teit...pakko se on sit minunkii vissiin se tilaus vihoin viimein laittaa :xmas:
Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
Mun piti kolmesti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jo helpotti! =) Tuli vaan kylmä tuossa pihalle ramppaamisessa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siiiisäään, uuuuloooos....siiiiisään...uuuuuloos, ihan rauhassa PP vaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hengittelee paperipussiin*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:VOI JAHVETTI MINKÄ TEIT Mehän mentiin ihan sekaisin kun sä hävisit
Piti lukee 2 kertaa enneks tajusin :headwall: :kieh:
Hyvää yötä Helmuliini! :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ihanaa, että palasit :heart: Nyt voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan :wave: :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:jello! :xmas: Täällä pakkaillaan huomista Tukholman reissua varten.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ieppuska?
:saint: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ihanaa, että palasit :heart: Nyt voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan :wave: :wave:
Huomenna tai maanantaina viim. Mä olin jo tänä maanantaina niiiiiin pettynyt kun olin ihan varma että olis jo tällä viikolla olluAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
Voishan sitä vaikka varovasti vihjata....mut emmä kyl uskoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks se mummo vois maksaa? :saint: Me ei tuota kyl uskalleta ehdottaa tai saadaan tilata mummollekin jotain omaan laskuumme.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Seki vielAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Laittaa menemään vaan ihan rohkeasti. Lasku tulee sit kivasti perässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi hiluska minkä teit...pakko se on sit minunkii vissiin se tilaus vihoin viimein laittaa :xmas:
Ei ole ei!Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mitäs jos kokeiltais vaikka niin että laitan meidän laskun tulemaan teille? :xmas: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Seki vielAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Laittaa menemään vaan ihan rohkeasti. Lasku tulee sit kivasti perässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi hiluska minkä teit...pakko se on sit minunkii vissiin se tilaus vihoin viimein laittaa :xmas:
Mut etkö sie ollu blondi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mun piti kolmesti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jo helpotti! =) Tuli vaan kylmä tuossa pihalle ramppaamisessa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siiiisäään, uuuuloooos....siiiiisään...uuuuuloos, ihan rauhassa PP vaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hengittelee paperipussiin*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:VOI JAHVETTI MINKÄ TEIT Mehän mentiin ihan sekaisin kun sä hävisit
Ai SE! Pistit sitten varmaan tuulemaan! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt tuli mullekii se kysely--vastasin :xmas:
Joo ei oo meillekääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei ole ei!Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
odotin, että olis ollut tänään odottamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Huomenna tai maanantaina viim. Mä olin jo tänä maanantaina niiiiiin pettynyt kun olin ihan varma että olis jo tällä viikolla olluAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
'Jooo, eli ei mitään hätää, ihan normaalia tällä mun rodulleAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut etkö sie ollu blondi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mun piti kolmesti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jo helpotti! =) Tuli vaan kylmä tuossa pihalle ramppaamisessa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siiiisäään, uuuuloooos....siiiiisään...uuuuuloos, ihan rauhassa PP vaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hengittelee paperipussiin*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:VOI JAHVETTI MINKÄ TEIT Mehän mentiin ihan sekaisin kun sä hävisit
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ai SE! Pistit sitten varmaan tuulemaan! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt tuli mullekii se kysely--vastasin :xmas:
Kiitos! ylpeänä paistattelen päivänsäteen perintöprinssin säteistä Pitää varmaan painattaa mulle joku paitaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:odotin, että olis ollut tänään odottamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Huomenna tai maanantaina viim. Mä olin jo tänä maanantaina niiiiiin pettynyt kun olin ihan varma että olis jo tällä viikolla olluAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hullarit, JEE! :xmas: :xmas: :xmas: Ihmettelen vaan, kun ei ole keltaista kuvastoa vielä tullut postissa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Shoppailusta puheen ollen: ensi keskiviikkona on mun eka tilipäivä ja HULLARIT sattupa sopivasti
Onnea päivänsäteelle! :flower: :flower: :flower: Ja mammalle kans!
Mä hipsin jo puoli tuntia sittenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää taitaa kyllä nyt hipsiä tonne punkan puolelle :xmas: