***Helmikuun Helmet 2008*** vko 12/2

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Joopa joo, toiset valittaa kun joutuu herää vähän ennen seiskaa tai seiskan jälkeen *terveisin nimimerkki herätys aina ennen 6 ja pimennysverhosta kyllä ei ole apua* :whistle: ;) No joo.

Mut johan on perkele |O Mulle tuli joskus kuukaus-kaks sitten tekstari että jos haluat osallistua johki hiton kysymyspeliin niin lähetä "jooviesti" tms. No en tod halua osallistua ja maksaa itteäni kipeeks tommosilla viesteillä. Poistin viestin. Sen jälkeen on kerran-kaks viikossa niitä kysymyksiä kuitenkin tullu. Ja nyt on sitten laskussa palveluviestejä laskutettu, eli ilmeisesti just noita kun muita palveluviestejä en oo lähettäny/vastaanottanu. :headwall: :headwall: Kiva maksaa viestien vastaanottamisesta mitä ei edes halua vastaanottaa |O Ja varmaan jos ton haluaa peruuttaa niin sekin pitää tehdä tekstarilla (pitää ettiä mikä toi juttu on) ja maksaa :headwall: |O Juu, ja koitin operaattorille soittaa että onko toi numero mitä laskuttavat mistä noi viestit on tullut. Varusauduin jonottamaan kauan, no ei tarvinnut kun vastasivat heti. Mutta yllätysyllätys, siellä oli huoltokatko, soita myöhemmin uudestaan...

Oiskohan mulla mitään hyvää sanottavaa :whistle: ööö, kiva kun on perjantai...
Meillä on käyny samalla tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soitin DNA:n asiakaspalveluun, antovat sen lähettäjän yhteystiedot...koitin soittaa 2 päivää, kukaan ei vastannu |O Laitoin mailia ja seukkipäivänä tuli viesti, että poistaavat sen.... :headwall: :headwall:
Ja mun luurissa viel on joku palveluesto, et mulle tuli pelkkiä tyhjiä viestejä |O
 
Täältä löytyy Vinjalle kohtalotoveri heräämisten suhteen |O Tänäänkin iloinen höpötys alkoi klo 5:16 |O Mä oon ihan onnessani aina välillä, kun saan nukkua lähemmäs kuutta tai hiukan ylikin harvoin. Työpäivinä mulla kello soittaa kuitenkin aina viimeistään 5:45. Ärsyttäviä nuo palveluviesti-jutut, mun pikkuveljelle tullut kans jotain tollasta ja äitini sai palvelun kyllä peruttua, mutta silti piti laskut maksaa ja niistä oli tullut about 20? :kieh:

Toivottavasti Niisku-Rouvan babylla kaikki hyvin ja olisi kääntynyt :/

Mä vitän rauhallista perjantai-iltaa herkkujen kanssa, kun mies on saunaillassa ja nuhanenäinen poju nukahti jo heti seiskan pintaan. Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Kristelle :hug: heräämisiin, on kyllä ärsyttävää. Toisaalta onhan se kiva että on muitakin, mutta ei tätä kyllä kenellekään toivo...

Joo, kuten veikkasin niin oli just tosta kysymyspalvelujutusta kyse, jännä kyllä kun en oo mihkään kilpailuihin puhelimella osallistunu :headwall: Peruivat sen nyt tuolta dna:lta, mut 15? on vielä laskua tulossa :headwall:
 
Meiltäkin löytyy aikainen heräilijä, tänään pomppas pystyyn sängyssään klo 5.45 :kieh: Onneks suostu sentään pötkötteleen puolisen tuntia vieressä, yleensä pitää nousta heti tai alkaa hirveä kiukkuhuuto. Herää siis useimmiten klo 6-6.30, tämä on tullut tavaksi vasta viimeisen kuukauden aikana, joten liittynee tuohon lisääntyneeseen valoisuuteen. No, onneks nukkuu yöt heräämättä, niin äitikin jaksaa jotenkuten nousta... Ja isi nousee n. parina-kolmena aamuna viikossa ja antaa äidin nukkua =)

Neidin imetys on nyt sitten virallisesti ohi, nyyh :'( Eilen oli viimeinen iltatissi ja tänään meni melko suosiolla nukkumaan, vähän oli vaan ongelmia saada rauhoittumaan. Haikea olo, mutta hyvät muisto jäi =)
 
Jopas täältä löytyy aikaisin heräviä lapsukaisia :kieh: Meilläkin herättiin 5.45, mutta sain sitten pidettyä toisen tiukassa kainalo-ottessa reilu puoli tuntia. Tosin ei sitä kunnolla nukuttu enää. :kieh: Jos vaikka huomen aamuna nukkuisi pidempään. Yleensä heräillään klo 6.15-6.45.

Ihan kahdestaan ollaan neidin kanssa kotona (tai oikeastaan yksin tässä hereillä olen) kun mies päätti yllättäin lähteä laivalle. :kieh:
 
Ei mekään kyllä heti ylös nousta :D Pienempänä pötkötteli vieressä, nyt on reviiri laajentunut ja leikkii meidän sängyssä ja lattialla (=tutkii mitä löytyy äitin yöpöydältä :whistle: ). Muutaman kerran on uskaltautunut makkarin ovesta pimeeseen ( no ei nyt pilkkopimeetä kuitenkaan) eteiseen, mutta hyvin äkkiä tulee takasin makkariin :D
 
Iltaa

" Kiva " kuulla, että on muitakin kohtalotovereita heräämisten suhteen. Meillä herätään 5-6 aikaan joka helkatin aamu. Ei toivoakaan,että köllöteltäis vaan sängys. Välillä seuraava puol tuntia on yhtä itkua vaan,kun poikaa väsyttää.

Tosi ärsyttäviä noi puhelinjutskat |O täytyypi olla varuillaan. Ihme jos ei kuningaskuluttajassa tms ohjelmassa ole kohta asiasta juttua
 
Tiedoksi: nyt myös sellaisia soittoja tulee kännykkään...että jos vastaat niin kuuluu piippaus ja puhelu menee poikki. Jos soitat takaisin laskua tulee 900 puntaa tai jotain tuollaista. :x Mies sanoi että pomo oli myös varoittanut näistä, oli vissiin saanut laskun :whistle: .

Mä en KOSKAAN soita numeroon jota en tunne! Kyllä ne uudestaan soittaa jos on joku jolla tosi tärkeetä asiaa.

Huom! Tosin tuo ns. huijarinumero soitteli mulle viikkoja joka pv samaan aikaan... (liekö ollut joku tietokone joka kävi numeroita läpi) :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tiedoksi: nyt myös sellaisia soittoja tulee kännykkään...että jos vastaat niin kuuluu piippaus ja puhelu menee poikki. Jos soitat takaisin laskua tulee 900 puntaa tai jotain tuollaista. :x Mies sanoi että pomo oli myös varoittanut näistä, oli vissiin saanut laskun :whistle: .

Mä en KOSKAAN soita numeroon jota en tunne! Kyllä ne uudestaan soittaa jos on joku jolla tosi tärkeetä asiaa.

Huom! Tosin tuo ns. huijarinumero soitteli mulle viikkoja joka pv samaan aikaan... (liekö ollut joku tietokone joka kävi numeroita läpi) :/
Ei voi muuta kuin olla :eek: Toivottavasti ei tule itselle tuollaisia vastaan
 
PP mä en kans yleensä soittele takas päin, joskus kyllä katon netistä jos useammin tavoteltu että löytyykö numero. Yleensä ei löydy ja osottautuu sitten puhelinmyyjäksi... Noista kans olen kuullu et kuuluu piippauksia (eikös ne oo sillon yleensä myös niin et soi vaan ihan hetken ettei ees kerkeis vastaa?)ja sit kauheet laskut tulee kun perään soittelee :/
 
Hellou mammat :)

Kiva nähdä Liinistäkin täällä piitkästä aikaa! :) Mitäs poitsulle kuuluu?

Piipille onnea tissittelyn lopettamisesta! Pitkälle jaksoit! :flower:

Mitäs ihmisille kuuluu? Onko kivoja viikonloppusuunnitelmia tiedossa? Me menemme huomenna Hattaran kanssa kyläilemään yhden kaverini ja tämän samanikäisen lapsen luokse. Paikalle tulee myös pari muuta kaveria taaperoineen. Kivaa tavata vähän eri ihmisiä pitkästä aikaa, kun arkisin nuo kontaktit tuppaavat nykyisin jäämään perheeseen, työhön ja liikuntatuttuihin. :) Sunnuntaina aiotaan ihan vaan olla öllötellä; käydään ehkä haudoilla ja kävelyillä tottakai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
(eikös ne oo sillon yleensä myös niin et soi vaan ihan hetken ettei ees kerkeis vastaa?)ja sit kauheet laskut tulee kun perään soittelee :/
Joka pv minuutilleen samaan aikaan tuli lyhyt nopea soitto vieraasta numerosta ja pari kertaa ehdin vastaamaan kun osasin jo odottaa, mut ei ollu kellään asiaa... :x

...oli siis ihan tosi tosi lyhytkestoinen soitto... :/ Yleensä mahdoton tosiaan ehtiä vastaamaan. :whistle: Kaikkee ne keksii... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hellou mammat :)

Kiva nähdä Liinistäkin täällä piitkästä aikaa! :) Mitäs poitsulle kuuluu?
Kiitos , kiva tosiaan pitkästä aikaa. Ollut jonkinlaista palstailuväsymystä ja nukkumattikin usein kutsunut. Poika kovasti ottaa askelia ilman tukea ja kova halu on kävellä pidempiä matkoja,mutta ei vielä kymmentä askelta enempään pysy pystyssä. Eiköhän se siitä lähikuukausina ala sujumaan. Kovasti höpöttelee ja sanoja tulee. uusin innostus on punnertaminen,siis isi punnertaa ja ähisee lattialla ja poika perässä
:D
 
Puheluista tuli mieleen...onkos teille soitellut semmonen ihmeimuri kauppias. Tulevat kotiin siivoamaan pariksi tunniksi ja kauppaavat superimuria jolla voi tehdä kuulemma mitä vaan ja maksaa 3500 e |O Meille on soitellut kolme viikkoa joka helkatin päivä,vaikka ollaan sanottu ei oota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Puheluista tuli mieleen...onkos teille soitellut semmonen ihmeimuri kauppias. Tulevat kotiin siivoamaan pariksi tunniksi ja kauppaavat superimuria jolla voi tehdä kuulemma mitä vaan ja maksaa 3500 e |O Meille on soitellut kolme viikkoa joka helkatin päivä,vaikka ollaan sanottu ei oota.
No parempi olla superihmeimuri tuolla hinnalla!
 
B)

Täällähän on enemminkin hyvissä ajoin heräileviä... :whistle: Meillä tyty herää siis aika tarkalleen 6.30 joka aamu, mutta on näköjään vielä aikasempiakin aamun aloituksia löytyy. Itse en valita, vaikka pidempäänkin olis kyllä kiva nukkua-mut mieluummin otan näin päin, kuin ne melkein vuoden jatkuneet yöheräämiset kertaa monta yössä ja useamman tunnin hillumissessiot keskellä yötä... :/ Nyt sentään saa nukkua keskeytyksettä sen minkä nukkuu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onko kivoja viikonloppusuunnitelmia tiedossa?
Jo vain, lähdetään huomenna aamusta ajelemaan Helsinkiin pojan kummeille kyläilemään, kotiin palataan sitten joskus iltasella. Kiva päivä tiedossa. =) Sunnuntaina mennäänkin luultavasti sitten lastentapahtumaan, siellä olis temppurataa ja sen sellasta, niin saa isompi purkaa höyryjään ja pienempi tepsuttaa perässä. :heart:

 

Yhteistyössä