• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on nyt viime päivinä kävelty oikein urakalla. :heart: Lapsonen otti siis ensimmäiset askeleet ilman tukea kuukausi sitten ja tällä viikolla on selkeästi alkanut kävellä enemmän. Ihanaa, kun toinen kävelee ja hokee mennessään: "kää, kää, kää". :D :heart:
:flower: :heart: :flower:
Niinpä. :heart: :heart: Tänään kuvasin käppäilyä videolle. On tuo kyllä ihmeen harkitsevainen ja sitkeä lapsi; käppäili aikansa, alkoi horjua, pysäytti kävelyn, haki tasapainoa (koira-asanasta :D ) käsillä maasta, nousi takaisin ylös, haki tasapainon ja lähti taas käppäilemään. "kää, kää, kää" :heart:
Mitenköhän yö sujuu, kun päivä on ollut noin jännittävä? =) Sitä voi vaan kuvitella millainen kokemus ja elämys pienelle on tuo kävelyn oppiminen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Libsuja meilläkin käytellään. Kokoa 5 ja teippejä. Pupumerkeillä on saatu Marimekon body, iso Libbe-pupu ja Libbe-käsinukke. En kylläkään ole itse yksin noita merkkejä kerännyt, vaan olen mm. saanut kummipojan (nyt 2,5v.) kaikki merkit jo yli vuoden ajan. Ja parilta muultakin kaverilta on merkkejä tullut. :) ;)
No mä jo aattelin että miten toi kerho toimii kun mä kerään sinne jatkuvasti merkkejä mutta en oo vielä tilannu mitää ja te käytätte pääosin kestoja ja teil on jo kasa tavaraa sieltä kerhosta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mutta jahve, mun mielestä ne pamsut onkin huonoja, lipruissa on se "resori" vyötäröllä ja pysyy hyvin. Meillä on jo jopa 5 koko käytössä =) Mutta ei siis ole tarkoitus käännyttää, totesin vaan :flower:
Meillä äiti...mummo siis...on sinne ostanu Liberoita ja ne on minusta vielä isompia kun noi P:t....ei istu senkään vertaa...kamala tumppu jalkovälissä :whistle: :D
Mikä ihmeen tumppu, ei oo meillä vaan näkynyt! :LOL: Meillä molemmille on kyllä nuo istuneet enempi kuin hyvin, melkein kuin olis housut jalassa, mut sen verran tuli pojan kanssa eri merkkejä ja niitä kestojakin kokeiltua, että riippuu tosi paljon lapsen mallista mikä vaippa sattuu istumaan. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja siis normaaliteippis on yöllä siks, että tällä palstalla on joskus todettu, että housut saattaa valskata yöllä, eikä oo niin imukykyisiä :saint: enpä ole sitten edes kokeillu kun sokeasti luotan teihin :LOL:
paitti meillä on aina housuvaipat pitäny paremmin kun teippivaipat :wave:
Me huomattiin pojan kanssa kun oli sellasta reilusti pissivää sorttia, ettei housuvaipoissa tahtonut riittää öisin imu ja siksi nyt neidilläkin teipit öisin-tosin välillä tuntuu ettei typykän kanssan
sekään tahdo riittää. :whistle:

Että oikeilla jäljillä on Helmeri ollut! :D
Peesiä =)
Lisää peesiä... :D
 
Mäki sillo joskus kokeilin Pamperseja ku aattelin että Liberot on niin paksuja ja tönkköjä mutta loppujen lopuks ne Liberot on ollu meijän pojalle parhaat. Lisäks Panpersista tuntu tulevan jotain ihottumaa niin luovuttiin niistä kokonaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on nyt viime päivinä kävelty oikein urakalla. :heart: Lapsonen otti siis ensimmäiset askeleet ilman tukea kuukausi sitten ja tällä viikolla on selkeästi alkanut kävellä enemmän. Ihanaa, kun toinen kävelee ja hokee mennessään: "kää, kää, kää". :D :heart:
:flower: :heart: :flower:
Niinpä. :heart: :heart: Tänään kuvasin käppäilyä videolle. On tuo kyllä ihmeen harkitsevainen ja sitkeä lapsi; käppäili aikansa, alkoi horjua, pysäytti kävelyn, haki tasapainoa (koira-asanasta :D ) käsillä maasta, nousi takaisin ylös, haki tasapainon ja lähti taas käppäilemään. "kää, kää, kää" :heart:
Mitenköhän yö sujuu, kun päivä on ollut noin jännittävä? =) Sitä voi vaan kuvitella millainen kokemus ja elämys pienelle on tuo kävelyn oppiminen. =)
Heiii, nyt kun sanoit, niin yöt ovat tosiaan muuten nyt parin viime viikon aikana vähän elävöityneet. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mutta jahve, mun mielestä ne pamsut onkin huonoja, lipruissa on se "resori" vyötäröllä ja pysyy hyvin. Meillä on jo jopa 5 koko käytössä =) Mutta ei siis ole tarkoitus käännyttää, totesin vaan :flower:
Meillä äiti...mummo siis...on sinne ostanu Liberoita ja ne on minusta vielä isompia kun noi P:t....ei istu senkään vertaa...kamala tumppu jalkovälissä :whistle: :D
Mikä ihmeen tumppu, ei oo meillä vaan näkynyt! :LOL: Meillä molemmille on kyllä nuo istuneet enempi kuin hyvin, melkein kuin olis housut jalassa, mut sen verran tuli pojan kanssa eri merkkejä ja niitä kestojakin kokeiltua, että riippuu tosi paljon lapsen mallista mikä vaippa sattuu istumaan. :whistle:
Näinhän se on...pojilla tosiaan Liberoita tykkäsin käyttää, mut neidille ne, kuten Pampersikaan ei istu hyvin....en siis oo mikään merkkiuskollinen tms...käytettäs ihan mitä vaan mikä istuu... ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mitään tumppuja nuo Libsut oo. :eek: :eek: Pamsuissa on karsea haju. :x
Jeps, tökkää mullekin toi haju. Mut kaveri käyttää Lidlin vaippoja ja ovat kuulemma tosi hyviä, eikä fuskaa, mut ne vasta haiseekin, siis ihan hirveälle. :x :x
Niitäkin käytettiin pojilla...oli TOSI hyviä...neidille oon paketin kokeillu ja totesin, et on muuttunu kyllä NIIN huonoiksi, et toista pakettia ei tuu :/
 
Onks muut muuten saanu ne Liberon tiikerin korvat ja hännän ku on nyt tää tiikerikampanja? Me laitettii pojalle se tiikerinhäntä ja se oli ku koira kun alko ottaa sitä häntää kiinni ku ei tajunnu että missä se on :LOL: :heart: Sit se unohti koko hännän ja läks isäsä kanssa pihalle häntä heiluen :heart: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Libsuja meilläkin käytellään. Kokoa 5 ja teippejä. Pupumerkeillä on saatu Marimekon body, iso Libbe-pupu ja Libbe-käsinukke. En kylläkään ole itse yksin noita merkkejä kerännyt, vaan olen mm. saanut kummipojan (nyt 2,5v.) kaikki merkit jo yli vuoden ajan. Ja parilta muultakin kaverilta on merkkejä tullut. :) ;)
No mä jo aattelin että miten toi kerho toimii kun mä kerään sinne jatkuvasti merkkejä mutta en oo vielä tilannu mitää ja te käytätte pääosin kestoja ja teil on jo kasa tavaraa sieltä kerhosta :D
Joo, suurimman osan merkeistä olen saanut kummipojan äidiltä (ovat käyttäneet pelkkiä kertsejä sen ajan, kun olen merkkejä saanut). Lisäksi olen saanut merkkejä muutamilla vaihtareilla netin kautta, parilta naapurilta ja metulta. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muut muuten saanu ne Liberon tiikerin korvat ja hännän ku on nyt tää tiikerikampanja? Me laitettii pojalle se tiikerinhäntä ja se oli ku koira kun alko ottaa sitä häntää kiinni ku ei tajunnu että missä se on :LOL: :heart: Sit se unohti koko hännän ja läks isäsä kanssa pihalle häntä heiluen :heart: :LOL:
Meillä on kans menty häntä heiluen... :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muut muuten saanu ne Liberon tiikerin korvat ja hännän ku on nyt tää tiikerikampanja? Me laitettii pojalle se tiikerinhäntä ja se oli ku koira kun alko ottaa sitä häntää kiinni ku ei tajunnu että missä se on :LOL: :heart: Sit se unohti koko hännän ja läks isäsä kanssa pihalle häntä heiluen :heart: :LOL:
Perskules, mikäs kampanja tämä on??? :attn: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muut muuten saanu ne Liberon tiikerin korvat ja hännän ku on nyt tää tiikerikampanja? Me laitettii pojalle se tiikerinhäntä ja se oli ku koira kun alko ottaa sitä häntää kiinni ku ei tajunnu että missä se on :LOL: :heart: Sit se unohti koko hännän ja läks isäsä kanssa pihalle häntä heiluen :heart: :LOL:
Meillä on kans menty häntä heiluen... :D :wave:
Meillä koira alkoi repimään pojalta sitä häntää :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks muut muuten saanu ne Liberon tiikerin korvat ja hännän ku on nyt tää tiikerikampanja? Me laitettii pojalle se tiikerinhäntä ja se oli ku koira kun alko ottaa sitä häntää kiinni ku ei tajunnu että missä se on :LOL: :heart: Sit se unohti koko hännän ja läks isäsä kanssa pihalle häntä heiluen :heart: :LOL:
Perskules, mikäs kampanja tämä on??? :attn: :p
Kaupassa (CM) oli jaossa vaippojen ostajalle... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Libsuja meilläkin käytellään. Kokoa 5 ja teippejä. Pupumerkeillä on saatu Marimekon body, iso Libbe-pupu ja Libbe-käsinukke. En kylläkään ole itse yksin noita merkkejä kerännyt, vaan olen mm. saanut kummipojan (nyt 2,5v.) kaikki merkit jo yli vuoden ajan. Ja parilta muultakin kaverilta on merkkejä tullut. :) ;)
No mä jo aattelin että miten toi kerho toimii kun mä kerään sinne jatkuvasti merkkejä mutta en oo vielä tilannu mitää ja te käytätte pääosin kestoja ja teil on jo kasa tavaraa sieltä kerhosta :D
Joo, suurimman osan merkeistä olen saanut kummipojan äidiltä (ovat käyttäneet pelkkiä kertsejä sen ajan, kun olen merkkejä saanut). Lisäksi olen saanut merkkejä muutamilla vaihtareilla netin kautta, parilta naapurilta ja metulta. :flower:
Mä oon saanut neidille tuolta kerhosta sellasen pehmosen Panda-lelun, tosin aika on jo ajanut sen ohi. :whistle: Pitäis varmaan lähettää loput merkit sinne ja sit katsoa mitä niillä saisi :p sen jälkeen voisikin sit keräilyn lopettaa.

 

Yhteistyössä