Mariaana,tervetuloa joukkoon:flower:
Talventaika,onneksi masennus on nyt mennyttä...ja toivotaan ettei uusi vauvan synnyttyä. Tietysti jos tää nyt on sun esikoinen? ja jos vauva on erityisen vaativa niin siinä saattaa sellanen uupumus päästä valloilleen,niinkuin mulla esikoisen kanssa. Luulen et ellen olis saanu äidiltäni niin paljoa apua,olisin varmaan menny aika pohjalle. Nyt luulen et ainakaan tää toinen ei pääse sillai yllättämään vaativuudellaan. Mulla normisti taipumus masennukseen syksyaikaan,mut pojan syntymän jälkeen ei oo ollu erityisiä kausia,se on ikävä tila:|Mieti jo valmiiks apuja vauvanhoitoon,ettei pääsis sit mieli pahasti maahan ainakaan väsymyksen/uupumuksen johdosta.
Nyt mulla ei siis oo ollu varsinaista masennusta,mut välillä ahistaa...onko vauva terve,menetänkö sen jne. joskus ahistaa aika voimakkaastikin,mut ei onneks oo sellasta kokonaisvaltaista kuitenkaan.
Blue,Normilta sykkeeltä se kuulostaa nukkuvalle vauvalle ja se että käväs 140 etenkin vahvistaa mun mielestä sen että mikään ei ole hätinä=) Ja se miten lääkärit/terkat löytää ne sydänäänet taitaa olla ihan henkilöstä kiinni. Mulla lääkäri löytää heti,mut terkka on joutunu sit ettimään enempi. kerran esikoisesta lähin hätäpäissään kuuntelemaan polille s.ääniä puolessa välissä raskautta kun ei liikkeitä ollut tuntunut vurokauteen..no poaniikkia lisäs ettei kätilö meinannu löytää niitä millään,sit lopuiks sentään rupes jumpsuttamaan.
Takki,Mulla ei oo aikomusta sijottaa sellaseen takkkiin mitä ei voi pitää raskauden jälkeen ja tällähetkellä vakaa aikomus onkin että siirrän nykyisen villakangastakin nappeja sen verran et maha mahtuu

Mut sit on riski et pelkkä villakangastakki ei riitä kovilla pakkasilla ja sit ollaan pulassa,pitäs kirppareita kiertää jos löytys jotain. On kuitenkin niin lyhyt aika kyseessä,et millään ei viitis uutta takkia sitä varten,varsinkaan kallista..
Repa ja säynävä 17+6