Mä en oo niin perehtynyt noihin et kuinka salaisina fb ryhmät on tiiän vaan et on jotai ryhmii mitkä on salaisia niin ettei keskusteluita näe, mut en tiedä että näkyykö sit ketkä siinä ryhmässä on osallisenaSalainen ryhmä tarkoittaa juur sitä että vain sen jäsenet löytää sen ryhmän ja näkee jäsenet. Muut ei löydä sitä haulla
Laitoin sulle yksityisviestiäTein nyt sellasen ryhmän, laittakaa mulle täällä viestillä nimi ja vähän tuntomerkkejä profiikuvasta. Täytyy hetkeksi lisätä kaveriksi että voin lisätä siihen ryhmään
Tein nyt sellasen ryhmän, laittakaa mulle täällä viestillä nimi ja vähän tuntomerkkejä profiikuvasta. Täytyy hetkeksi lisätä kaveriksi että voin lisätä siihen ryhmään
Mä laitoin kanssaLaitoin sulle yksityisviestiä
Juu, se on täysin salainen. Vaan jäsenet löytää sen ja näkee ketä siel onMä voisin myös vähän myöhemmin tulla fb ryhmään.
Onko salainen ryhmä sellainen, jota ei ehdoteta kavereilleni tai näytä kenellekään että siinä olen?
En haluaisi, että kukaan saisi vielä tietää raskaudestani, ennenkuin ollaan ns varmoilla viikoilla
Sama täällä! Joka toinen hetki miettii et kertoo kaikille ja sit toinen hetki et pakko pitää salaisuutena!Tää on muuten aivan kamalaa, kun mieli tekis kertoa jo kaikille, mutta ei vielä uskalla näin aikaisin. Kuinkahan sitä jaksaa pitää tämän salassa vielä pitkän aikaa.
Onneksi on nämä ryhmät ja fb vähän pääsee omia tuntemuksia avaamaanNäinpä! Miehelle jo sanoin, että kuinka mä selviän. En oo hirveän hyvä pitämään omia iloisia "yllätyksiä" salassa. Mutta pakko sitä jotenkin on vaan pärjättävä vielä.
Sama täällä, ehkä jotenkin haluaa suojella itseään, kun ei kerro kaikille heti alkuun.Mulla on ajatuksena salata raskaus mahdollisimman pitkään. Viime raskaudessa tosin aika monet ihmiset arvasivat/huomasivat jo ennen vkon 12 NT-ultraa vaikka olisin halunnut vielä pitää salaisuutena .
Laitatko mulle täällä viestillä nimesi ja vähän tuntomerkkejä profiilista niin voin hetkeksi lisätä sinut kaveriksi ja lisätä ryhmään onnea plussasta!Moikka. Ajattelin nyt viimein kirjoittaa tänne kun itse plussasin monen vuoden lapsettomuuden jälkeen Perjantaina. Huomenna saan kuulla mitä verikoe tulokset näyttää mutta clearbluen testi ainakin näytti heti plussan ja halpatesti heti kaksi yhtä vahvaa viivaa ja menkat olisi tänään jo 9 päivää myöhässä.
On se vaan hämmentävää kun itse olen kärsinyt kahdessa parisuhteessa lapsettomuudesta, exäni kanssa yritettiin kolme vuotta ja nykyisen mieheni kanssa kaksi vuotta ja loppupeleissä yksi huurunenä (pakastealkio) nappasi kiinni ja tässä ollaan. Jotenkin on niin epäuskoinen olo, tulee jopa ahdistus kohtauksia siitä miten tästä selvitään. Ei uskalla olla iloinen eikä innoissaan vaan ajatus lapsesta pelottaa. Noh, eiköhän se tästä kun saa varmuutta asioihin ja tottua ajatukseen.
Itse olen siis 36.vuotias ja tämä on ensimmäinen lapsi meille molemmille, jos kaikki menee hyvin. Voisin melkein kanssa liittyä FB ryhmään...onko linkki jossain vai miten homma toimii?
Onneksi on vertaistukea saatavilla...niin ja pahoittelen jo etukäteen jos kyselen tyhmiä.
Onnea! T. Kaunis odotusTäällä plussattu eilen (haamu toissapäivänä) ja tuntuu että oireita on tullut tosi paljon ihan parissa päivässä (todella kipeät rinnat, pahoinvoiva olo, väsymys). Varhaisultran meinaan varata juhannuksen jälk. viikolle. Milloin meinaatte neuvolaan soitella? Minuakin kiinnostaisi pieni salattu fb ryhmä. Onnea kaikille plussasta ja huldaliinille työstä. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pienet pysyy kyydissä mukana
Oiii, Toivon todella, että saamme pitää nämä rakkaudet kumpikin mukanaMeillä ois aikalailla sama LA, toisen laskurin mukaan olis 8.2 ja toisen 9.2. Saa nähdä muuttuuko loppukuun ultrassa kuinka. ja onnea teillet plussasta ja toivottavasti tällä kertaa pysyy mukana <3
meillä tää oli ensimmäinen plussa mikä ollaan saatu koko hoitojen aikana, joten samoilla epätodellisilla fiiliksillä mennään täällä myös.
Joo mieli seikkailee jo ilman lupia liian pitkällä, mutta päivä kerrallaan koitettava mennä.Todellakin toivotaan, pidän peukkuja myös sinne päin Eniten pelkään sitä, että ultrassa ei näkyisikään mitään. Vaikka yrittää kuinka hillitä vielä itseään ettei mikään ole vielä täysin varmaa, niin kuitenkin mieli suunnittelee tulevaa jo pitkälle.
Vaikeaa tässä näin alussa on muuten ollut vähentää kahvin juontia. Millonhan alkaa ympärillä olevat huomaamaan tämän, kun ennen kahvia meni monta kuppia päivässä. Nykyään vain puolitoista tai kaksi kuppia.
Kiitos Ai on, jännä päivä meillä siis!Täältä ainakin toiveet sinne, että pienellä olisi kaikki hyvin <3 toivottavasti on vain oireeton alkuraskaus, eikä muuta. Oliko sulla alussa paljon oireita? Ps, samana päivänä ultra täällä myös..
Joo viimeks oli vain maha kipuja ja siksi yllätyin niin kkm. Ymmärsin heti, kun se lääkäri kysyi onko ollut veristävuotoa, että mitä siellä ultrassa näkyy..On kyllä jännä päivä tulossa, liian kaukana vaan vielä! Voisin mennä heti jo, vaikka turha reissuhan se olisi. voi että mulla on kans ollut semmoisia menkkamaisia kipuja, tosin nyt on vähentynyt tosi paljon. Jostain ainakin luin, että sellaiset olis ihan normaaleja alkuraskaudessa? Ja polillekin soitellessa sanoivat samaa. Toivotaan että ne olisi vaan niitä alun "kasvukipuja". Kummallakin
Tänään piti muuten taas varmistella clearbluen digillä, joka näytti 3+ tällä kertaa.
Todellakin tiedän minulla 3 raskautta takana, kahdessa niistä oli selkeitä oireita heti alkuun ja niistä syntyi lapseni, tämä kolmas oli vähä oireinen joka sitten oli kkm rv 8.Tiedättekö tän tunteen, kun oireet haviää ja tulee muistot keskenmenosta kirkkaana.. Eka ultra vasta 26.6, tuntuu että ihan liian pitkä aika odotella. Olen yleensä todella positiivinen ja luottavainen, mutta nyt kyllä tuntuu, että asiat ei vain ole hyvin (niinkuin viimeksikin tunsin sen..)
Anteeksi avautuminen