Niihän tuo olis...ja sit huhtikuussa uusiks :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Hui, kohta on tuplasynttärikemut
siellähän minä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...pomppaas fb:hen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:PP, voiko niittä vielä kerätä..? ku joskus ollu liberojen sivulla et ne pupumerkit pitäs käyttää ennen ku lapsi on 1,5vuotta..
Tai tulla kylään lukemaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarttee sit vissiin ostaa uusin 2plus
Kukas siellä oli?Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Lukekaas uusin kaksplussa ihana juttu yhdestä helmestä <3
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Tai tulla kylään lukemaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarttee sit vissiin ostaa uusin 2plus
Jos se en oo määää niin kuka sitte???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kukas siellä oli?Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Lukekaas uusin kaksplussa ihana juttu yhdestä helmestä <3
Tuli vaan tuo kaksplussan keskustelujen etusivuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tässä mammoille vähän puuhaa: www.libero.palkitsee.fi :flower: =)
...siinähän teillä sit meneekin kätevästi loppuiltaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuli vaan tuo kaksplussan keskustelujen etusivuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tässä mammoille vähän puuhaa: www.libero.palkitsee.fi :flower: =)
Sama ongelma täällä! :hug: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Miten opettaa taapero nukahtamaan yksin?
Mä taas on huomannut jo monta kertaa, että kyllä se ainakin meillä on niin, että jos nukkuu hyvät, pitkät päikkärit, nukkuu myös hyvät, pitkät yöunet. Jos taas päikkärit jää "vajaiksi", esim. päivinä, jolloin ollaan vaikka jossain reissussa, kaupungilla tms, myös yöunet on yleensä huonot ja nukahtaminen illalla vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ja päikkärit jätettiin tarkoituksella tänään välistä, kun heräs vasta kymmeneltä ja ajattelin, että jos olis saanut jo kasilta nukahtaan. Tosin nukahti noin 20 min autossa :headwall:
Mä oon muuten huomannu saman. Ja mitä levottomampi on ollu päivä tai jos on oltu illalla pois kotoa ni todennäkösesti myös yö on levoton.Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä taas on huomannut jo monta kertaa, että kyllä se ainakin meillä on niin, että jos nukkuu hyvät, pitkät päikkärit, nukkuu myös hyvät, pitkät yöunet. Jos taas päikkärit jää "vajaiksi", esim. päivinä, jolloin ollaan vaikka jossain reissussa, kaupungilla tms, myös yöunet on yleensä huonot ja nukahtaminen illalla vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ja päikkärit jätettiin tarkoituksella tänään välistä, kun heräs vasta kymmeneltä ja ajattelin, että jos olis saanut jo kasilta nukahtaan. Tosin nukahti noin 20 min autossa :headwall: