***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Täällä taas iltahelvetti valloillaan |O nyt on iskän vuoro saada poka nukkumaan. Multa lähti osa väliaikaista paikkaa hampaasta ja osa hammastakin ja järkyttävä särky alkamassa...meneehän se yö taas lattiallakin ulvoessa perkule |O :headwall:
...lääkettä kehiin....huomenna rimpautus hampuräätälille :/
Tähän ei auta lääkkeet meinaan ne mitä saa ottaa
:( mut juu taas aamusti lekurille soitto,en olekkaa siellä ravannut kuin joka toinen viikko. Eipä tartte miettii mihin rahansa laittaa. Toiv :( ottavasti en tarvi antibioottikuuria sit on imetys goodbye
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
jolloin appivanhemmat jälleen saapuvat iloksemme, mutta lisänä tulee vielä miehen sisko perheineen :eek: Onneksi on viikko buukattuna melko täyteen =)
...kauanko he yleensä ovat kylässä? Jäävätkö asumaan aina vai? :whistle:
Tulevat about 250km päästä, joten luonnollisestikin tulevat aina ainakin yhdeksi yöksi :/ Mukavaa porukkaa, ei siinä mitään, mutta kyllä se rassaa, kun ei ikinä saa omaa rauhaa perheen kesken, kun tuntuu, että miehen kaikki aika menee töissä/koulussa sekä harrastuksissa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Heips! Pikavisiitillä tän lonkeropullon lopun kanssa :D Appivanhemmat lähti tuossa ennen kymppiä ja me käytiin pikaseen saunassa. Ihan sen kunniaksi nyt yhden lonkeron juon, että jaksoin olla fiksusti ja annan kerrankin tän kaaoksen odottaa huomisaamuun. Koitan siivouksen lomassa ehtiä huomenna vähän palstailemaan. Tällä tulevalla viikolla pitää kerätä voimia jälleen ensi viikonloppuun, jolloin appivanhemmat jälleen saapuvat iloksemme, mutta lisänä tulee vielä miehen sisko perheineen :eek: Onneksi on viikko buukattuna melko täyteen =)
No huh huh ,ei voi muuta sanoa kuin

:hug: otappa ihan toinenkin lonkero :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Heips! Pikavisiitillä tän lonkeropullon lopun kanssa :D Appivanhemmat lähti tuossa ennen kymppiä ja me käytiin pikaseen saunassa. Ihan sen kunniaksi nyt yhden lonkeron juon, että jaksoin olla fiksusti ja annan kerrankin tän kaaoksen odottaa huomisaamuun. Koitan siivouksen lomassa ehtiä huomenna vähän palstailemaan. Tällä tulevalla viikolla pitää kerätä voimia jälleen ensi viikonloppuun, jolloin appivanhemmat jälleen saapuvat iloksemme, mutta lisänä tulee vielä miehen sisko perheineen :eek: Onneksi on viikko buukattuna melko täyteen =)
No huh huh ,ei voi muuta sanoa kuin

:hug: otappa ihan toinenkin lonkero :D
*hakee kylmän kääreen Liinamarin otsalle*

 
Kääks, ehdittekin jo vaihtaa uuteen pinoon...kopsaan tuolta vanhasta:



Cruellalle osanottoni

Ja Vanamolle myös halitus!

Auttakaas viisaammat ja kertokaa, että pitääkö hoitovapaasta täytellä työnantajalle jotain lappuja vai riittääkö ihan että käyn vaan suullisesti kertomassa, että mitä ennen en ainakaan ole tulossa???

Olen sitten lykännyt totakin niin kauan, että nyt on yksinkertaisesti pakko ottaa itteään niskasta kiinni...
 
Meillä on tänään opittu hieman ryömimään, noustu mooooonta kertaa konttausasentoon (yhteensä ehkä 5 kertaa aiemmin) ja noustu karhukävelyasentoon sekä osaa likka osaa istua niin, että käsillä tukee harallaan olevien jalkojen välistä...hirmunen askel kehityksessä eteenpäin yhen päivän aikana :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Heips! Pikavisiitillä tän lonkeropullon lopun kanssa :D Appivanhemmat lähti tuossa ennen kymppiä ja me käytiin pikaseen saunassa. Ihan sen kunniaksi nyt yhden lonkeron juon, että jaksoin olla fiksusti ja annan kerrankin tän kaaoksen odottaa huomisaamuun. Koitan siivouksen lomassa ehtiä huomenna vähän palstailemaan. Tällä tulevalla viikolla pitää kerätä voimia jälleen ensi viikonloppuun, jolloin appivanhemmat jälleen saapuvat iloksemme, mutta lisänä tulee vielä miehen sisko perheineen :eek: Onneksi on viikko buukattuna melko täyteen =)
No huh huh ,ei voi muuta sanoa kuin

:hug: otappa ihan toinenkin lonkero :D

*tarjoo siiderin *
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Toiv :( ottavasti en tarvi antibioottikuuria sit on imetys goodbye

...eiks oo sellaisia antibiootteja joita voi syödä vaik imettää... :eek:
Tietääkseni ei,hampulääkäri sanonut ettei mulle ole lääkkeitä kun imetän
:(
--mä söin V-pen kuurin ja sen kans ainakin sai imettää :eek:

Ja eikös rintatulehdukseenkin saa ihan kuurin :eek:

Mutta siis hammaslääkärihän en ole ( vaikka täti on :LOL: ) joten en tietäentietä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on tänään opittu hieman ryömimään, noustu mooooonta kertaa konttausasentoon (yhteensä ehkä 5 kertaa aiemmin) ja noustu karhukävelyasentoon sekä osaa likka osaa istua niin, että käsillä tukee harallaan olevien jalkojen välistä...hirmunen askel kehityksessä eteenpäin yhen päivän aikana :D :wave:
...näyttikkö esimerkkiä ? :D Mä oon yrittäny esikon kans näyttää mallia miten ryömitään, mut poju katsoo ns. hitaasti.... :LOL:

*muoks..siis näytitkö? :headwall: *
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on tänään opittu hieman ryömimään, noustu mooooonta kertaa konttausasentoon (yhteensä ehkä 5 kertaa aiemmin) ja noustu karhukävelyasentoon sekä osaa likka osaa istua niin, että käsillä tukee harallaan olevien jalkojen välistä...hirmunen askel kehityksessä eteenpäin yhen päivän aikana :D :wave:
...näyttikkö esimerkkiä ? :D Mä oon yrittäny esikon kans näyttää mallia miten ryömitään, mut poju katsoo ns. hitaasti.... :LOL:
Esikko on kovasti yrittäny näyttää kyl miten kontataan :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on tänään opittu hieman ryömimään, noustu mooooonta kertaa konttausasentoon (yhteensä ehkä 5 kertaa aiemmin) ja noustu karhukävelyasentoon sekä osaa likka osaa istua niin, että käsillä tukee harallaan olevien jalkojen välistä...hirmunen askel kehityksessä eteenpäin yhen päivän aikana :D :wave:
-- :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
otappa ihan toinenkin lonkero :D
Ei taida toista uskaltaa, kun pitää tuossa 1-2 välissä varmaan syöttää poika =) Tuntuu, että tää yksikin tekee tehtävänsä, kun ei oo tullut käytettyä :D
Ai niin säkin olet vielä imutuksella =) otetaanpa sitten yhdessä virtuaalipullolliset murheeseen,kippis
 
Meillä on nyt 1 1/2 kuukautta kans harjoteltu tota konttausasentoa, ryömitty (ei mitään huikeita matkoja, mutta kuitenkin) ja myös tota karhukävelyasentoa kokeillaan vähän väliä ja vaikka mitä, mutta vieläkään ei tajua tuota konttausta...eikä ryömiminenkään ole edistynyt oikeen mihinkään suuntaan. Varmaan sit tulee taas kaikki edistysaskeleet kerralla... =)
 
Kuinka paljon kuvaatte palleroisianne? Mun äiti muistaa aina puhelimessa kysyy, että ootteko te kuvannu poikaa paljon... Mä aina vastaan yritetään yritetään, mut ku elämässä on muutakin. Pitäis tosiaan kyllä enemmän...mut ku pitää lapsiakin hoitaa ja huoltaa...ym ym.
 

Yhteistyössä