***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Kiinnostas tietää miten muilla sujuu istuminen?
Ihan hyvinhän tää...vähän takapuoli meinaa välillä puutua tässä kovalla penkillä... ;)

...no, oikeesti...meillä ei oo vielä istumista sen kummemmin ees kokeiltu. Sylissä tuettuna istuskelee ukkeli vaan... Ikää siis viikkoa vaille 6kk. :wave:
 
Meillä neiti punkaa kyllä ite istumaan, mutta eihän se pysy siinä alkuunkaan, ihan on pideltävissä. Ei siis haaveitakaan syöttötuoliin laitosta vielä, vaikka pehmusteenki kävin jo hakemassa.
 
Mä en kohta enää leiki teijän kanssa |O Taas liikaa luettavaa vaikka vaan muutaman tunnin (no okei, vissiin 8-9 :LOL: ) olin poissa :whistle: Että juu, voi kaatua ennen sunnuntaita ;)

Hamsteri olen minäki, kaiken otan vastaan mitä vaan ilmatteeks/halvalla saa :ashamed: Vaikkei aina ihan tarttiskaa, mutta koskaan ei tiedä jos joskus tarvii :whistle: Tossa kun oli seuraavista turvaistuimista puhe niin siinä jo sanoin et on vähän säätöö niiden kanssa (miehen veli ottais meijän ja me niitten istuin) ni mulla on jo jatkosuunnitelma siihen kun mulle tarjottiin vähän vielä uudempaa istuinta :whistle: Miehelle koitin selittää kuinka kuvio menis mutta eihän tuo mitään tajunnu :kieh:



Wode meillä kyllä vetää ittensä hanakasti istumaan, vauva-asento ei käy... Toki on vähän "lysyistä" istumista että ei paljon viitti antaa olla, mutta syöttiksessä tuettuna ollaan muutama kerta jo syöty. Ja mukavintahan syöttötuolissa on että nojaa-etukenoon-nojaa-etukenoon keinuminen, ja tietysti vauhdilla :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Kiinnostas tietää miten muilla sujuu istuminen? Meillä aika heikkoa, tuettuna tietysti luonaa, mut ei kovasti punkee itseään ryhdikäästi istumaan. Koskas mahtas syöttötuoliin saada laittaa, taitaa meillä ainakin mennä sinne 7 kk ikään..mites muut??Tää on tätä ekakertalaisen kyselyä taasen :attn: .... :)
Täällä haluai istua kovasti,mutta heiluu ku heinämies ja meinaa kaatua nokilleen,joten tukea täytyy kovasti

 
Meillä kans pungetaan hyvinki hanakasti istumaan. Syöttötuolissa ollaan välillä istutettu, tuettuna tietty. Neuvolassa sanoi, että hyvinkin voi istuttaa kun näinkin jäykkätapaus on.
Välillä tuntuu ettei tuo likka osaa yhtään rentoutua :LOL: :LOL:
 
Ihana kun monet oli yrittänyt auttaa mun tietskari ongelmissa. Ongelmana on että siellä alapalkissa ei ole sitä, ja ohjauspaneelissa äänissä sanotaan ettei ole äänilaitteita!!!! juuri asennettu läppäriin xp - mutta eihän nämä paskat koskaan toimi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mää haluan koiran! =)

tämmösen niinku http://www.perhemediat.fi/LRG/KS2Bostoninterrieri_LRG.jpg :heart:

Kellään?
Ihana ryttynaama
:heart: kuolaako nuo paljon
En tiiä yhtään.. Sanoin miehelle että sitte meille tulee tuommonen ku poju ja se joskus tuleva pikkukakkonen on isoja :D Mie kyllä pelkään koiria yleensä mut eihän tuommosta voi :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihana kun monet oli yrittänyt auttaa mun tietskari ongelmissa. Ongelmana on että siellä alapalkissa ei ole sitä, ja ohjauspaneelissa äänissä sanotaan ettei ole äänilaitteita!!!! juuri asennettu läppäriin xp - mutta eihän nämä paskat koskaan toimi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
mies käski kysyä mikä läppäri ja mikä malli ja onko koskaan kuulunut ääniä,hää täällä pohtii mikä vialla,kyllä selville saadaan

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vinja en oo vielä käyny sielläpäin... Vielä saat valmistautua henkisesti tulevaan traumatisoivaan tapaamiseen... :LOL: :xmas: Olen yhteyksissä... :flower:
:eek: Nyt rupes kyl pelottaa :whistle: Ei vaan, ilmottele sit! Kiva nähdä!!
:wave: :D Mitäs teidän elämään kuuluu tällä hetkellä? Meillä poju ei pysy enää paikoillaan...leikkimatto jo aivan turha. Ukko huitelee aivan muualla tutustumassa ympäristöönsä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihana kun monet oli yrittänyt auttaa mun tietskari ongelmissa. Ongelmana on että siellä alapalkissa ei ole sitä, ja ohjauspaneelissa äänissä sanotaan ettei ole äänilaitteita!!!! juuri asennettu läppäriin xp - mutta eihän nämä paskat koskaan toimi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Kun meet sinne ohjauspanelin äänet juttuun niin lukeeko toi ettei ole äänilaitetta kaikissa niissä alasvatovalikoissa?


muoks...siis alasvetovalikoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihana kun monet oli yrittänyt auttaa mun tietskari ongelmissa. Ongelmana on että siellä alapalkissa ei ole sitä, ja ohjauspaneelissa äänissä sanotaan ettei ole äänilaitteita!!!! juuri asennettu läppäriin xp - mutta eihän nämä paskat koskaan toimi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sun täytynee sit itte vaan päristellä ja pitää ääntä... *huono vitsi, mut ku en osaa auttaa* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vinja en oo vielä käyny sielläpäin... Vielä saat valmistautua henkisesti tulevaan traumatisoivaan tapaamiseen... :LOL: :xmas: Olen yhteyksissä... :flower:
:eek: Nyt rupes kyl pelottaa :whistle: Ei vaan, ilmottele sit! Kiva nähdä!!
:wave: :D Mitäs teidän elämään kuuluu tällä hetkellä? Meillä poju ei pysy enää paikoillaan...leikkimatto jo aivan turha. Ukko huitelee aivan muualla tutustumassa ympäristöönsä....
Meillä ei vielä (onneksi) liikuta eteenpäin, tänään on ekat kerrat ihan ite kääntyny vatsalleen. Tosta se sitten lähtee :whistle: Noita aikoja kauhulla ootellessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihana kun monet oli yrittänyt auttaa mun tietskari ongelmissa. Ongelmana on että siellä alapalkissa ei ole sitä, ja ohjauspaneelissa äänissä sanotaan ettei ole äänilaitteita!!!! juuri asennettu läppäriin xp - mutta eihän nämä paskat koskaan toimi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sun täytynee sit itte vaan päristellä ja pitää ääntä... *huono vitsi, mut ku en osaa auttaa* :xmas:
Asensikko äänikortin ajuritki? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
tänään on ekat kerrat ihan ite kääntyny vatsalleen. Tosta se sitten lähtee...
Onnee hienosta suorituksesta pikkuselle :flower: :heart: :flower:

Meil pikkumies yrittää vetää modeemipiuhoja irti...on sylissä :whistle:
Selkee kiinnostus on meijänki miehellä teknisiä laitteita kohtaan, oiskohan äitiinsä tullu :whistle: Hepulin saa kun näkee esim- kännykän...
 

Yhteistyössä