***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Ootteko muuten koskaan törmännyt siihen, että ihmiset, jotka sanoo olevansa VAIN SUORIA (mutta oikeasti haluavat sanoillaan loukata), eivät kestä samanlaista tai lievempää suoruutta omista teoista tms..Hassua tämäkin :whistle:

Mun kaveri on tämmönen... siis yks toinen kuin mitä oon kerhossa valitellu.. ja ottaa kyllä hermoon ajoittain, mutta toisaalta, kun on koko ikämme tunnettu, ni siihen on tavallaan jo tottunu.. ja osaa jo antaa takas niihin hänen paukautuksiin, muutoin kuin kommentoimalla hänen tekemisiä. Vaikka toki sitäkin pitää ajoittain harrastaa, silmä silmästä, hammas hampaasta! :LOL:

Mahalleen meillä ei nukuta, kun ei neiti tajua että mahallaan vois nukkua. Jos unissaan kääntyykin, ni herää heti huhuilemaan ja puuhailemaan. Kyljelleen/selälleen käännetään heti ja sit jatkaa uniaan =)

Jahah, sit shoppaamaan muutama matkavaate vielä, kun huomenna lähemmä vissiin reissuun eteläsuomeen, jos mies saa isänsä kans autoasiat sumplittua. Meillä ei oo ilmastointia, joten nou tänks omalla autolla liikenteeseen, mut toisaalta appiukon autossa on renkaat vissiin vaihtoa vailla, ja miestä arveluttaa lähteä niillä ajelemaan pitkää matkaa. Katotaan mihin päädytään, vai jäädäänkö kokonaan kotiin! :/ Mut siis shoppaillahan varalta voi aina, joten :wave: , meen ostamuksille! =)
 
Meillä voi tyttö kyllä nukkua mahallaan mutta kyllä se sit jossain vaiheessa herää siitä ja alkaa ähertää..

Nukkumiset on kyllä välillä niin kiven takana että. Nytkin se tossa kitisee, väsyttää kovasti mutta ei vaan voi silmiä ummistaa. Eikä tuttikaan kelpaa rauhoittamaan. En viittis siltikään ottaa syliin (on nyt rattaissa) kun siitäkös mekkala syntyis ja uni on oikeesti NIIN lähellä.

Muoks. jooei, kitinä vaan yltyy. Onks pakko tehä jotain? :saint:

 
J nukkuu mieluiten mahallaan. Unissaan punkee konttausasentoon, ja herättää itsensä äherryksellä ja huudolla :| silloin käyn aina kääntämässä kyljelleen, mutta kiepsahtaa aina takasin mahalleen.
Usein kääntyy myös poikittain sängyssään (mahallaan), ja herää siihen kun ei pääse enää kääntymään takasin. Että tällaista showta meillä nää yöt..

Olen huomannut, että poika pärjää jo yhdellä yösyötöllä =) *muoks* vähän aikaa sitten syötiin vielä 3 kertaa yössä. Veteleekin aina illalla hirmuiset määrät sosetta+velliä. Jos ei heräilisi omaan ähräämiseensä, nukkuisi varmaan tosi hyvin yöt |O

Ei mitään ohjelmaa tänään.. harvinaista.. Nätti päivä näyttäisi tulevan.
 
Meillä myös poika ähertää ittensä tosiaan unipussissa ollessaan selällään poikittain sänkyyn ja heräilee jalat kohti kattoa huhuilemaan, ku ei pääse suoristautumaan... Nyt muutaman kerran vasta öisin ollut mahallaan ja aattelin vaan, että tuun itte hulluksi, jos joka välissä hypin pojan huoneeseen kattomaan missä asennossa se on :eek: Ja hyvähän se niin kauan ainakin on kun kuuluu ähinöitä ja potkuja, on ainakin hengissä =)

Toivottavasti Ippu saatte auton ja pääsette reissailemaan =) Ja ainahan kannattaa shoppailla ;) Minäkin oon lähdössä aletankoja jälleen koluamaan kunhan poika heräilee =) Perunan pistin juuri kiehumaan, aattelin alkaa nyt sitten maistattelemaan pikkuhiljaa.

Jaahas, iloinen juttelu kuuluu itkuhälyttimestä, hereillä siis ollaa, eikä hätiä mitiä :LOL:

Kristelle & poju 4½kk
 
Nyt on pakko valittaa |O en tiennytkään et omaan ihanaan palleroon voi totaalisesti mennä hermot ( tosi huono omatunto ). Poika vaan huutaa pää punaisena edelleen ja jos ei huuda kauhea kitinä. Ei ole mitään kipuhuutoa.Selvästi vain kun on mun kanssa ,niinkuin suurimmaksi osaksi on . Alkoi ensin kun menin vaiks vessaan pois näkyvistä nyt jo jos kumarrun poimimaan jotain lattialta tai en kokoajan katso tai viihdytä 24/7. Kuitenkaan mun syli ei kelpaa eikä ylipäätään mikään muukaan.Täällä jo kohta itkee sekä äiti ja poika ja mies ei ymmärrä yhtään kun ei sille tee,no ei tietenkään ku on nin vähän aikaa sen kanssa.Sori sekava sepustus,mutta ahdistaa kun tätä vaan jatkuu ja jatkuu.... :'( :headwall: :headwall:

Palaan kommentoimaan teidän juttuja kun olen hiukan paremmalla tuulella
 
:headwall: nyt en enää oikeesti tiedä mitä tehdä!!! koko viikonloppu on ollu aivan sieltä ja syvältä! ja kukaan ei ymmärrä...
:'(
tuntuu välillä että voisin pakata tytön autoon ja muutaman kassin vaatetta mukaan ja ajaa jonnekkin niiiiin pitkälle kuin tuo auto vaan kestää ja tilillä rahat riittä
ja lopuksi voisin luetella koko joukun osaamiani kirosanoja :kieh:
anteeksi että te olette nyt syyttömänä siellä "kuulemassa" tätä mun v..tusta, mutta olette ainoat jolle ees uskaltaa yrittää kertoo... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Ja pahat päivät siis toisilla vaan jatkuu :( Tänne on hyvä purkaa pahaa oloaan :|
ei oikeen oo, kun tiiän että tästä voi seurata vielä pahepi myrsky sinne meidän vesilasiin :( siis kun kuitenkin tää on julkinen palsta .... :( ja moni näitä lukee.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jaahas, kait se on uskallauduttava keittiöön, siellä on meinaan kissa töissä, äskön kun menin sinne niin kauhee rapina kuulu uunin alaluukusta, ja voitteko arvata mikä oli mun reaktio, huusin miehen paikalle ja nousin tuolille seisomaan |O :saint: :LOL:
Onks teillä hiirulaisia? :eek: :eek:
-Nyt näköjään on, liekkö nuo sateet vaikuttanu asiaan, hilluvat siis tuolla keittiön roskiskaapin/uunin takana, onneks ei sisällä kuitenkaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Nipsuli: joo, Ristarillahan me. Oisit tullu nykäsee hihasta! Edustatteko te JAU:ta ku siellä treenasitte?
-JAUtapa hyvinkin :) . Mietin että tuunko juttusille mutta koska en ollu varma niin en kehannu :eek: , jos se et vaikka ois ollukkaan sinä niin kiva ois ollu mennä jollekin vieraalle et: " meillevauva??", ois voinu hieman hulluna pitää :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Ja pahat päivät siis toisilla vaan jatkuu :( Tänne on hyvä purkaa pahaa oloaan :|
ei oikeen oo, kun tiiän että tästä voi seurata vielä pahepi myrsky sinne meidän vesilasiin :( siis kun kuitenkin tää on julkinen palsta .... :( ja moni näitä lukee.. :headwall:
Totta :( Nyt kun kerhon puolelle ei tosiaan uusia oteta, niin tänne julkiselle puolelle ei kyllä kovin tarkkaan viitti asioistaan sepustella :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Nyt on pakko valittaa |O en tiennytkään et omaan ihanaan palleroon voi totaalisesti mennä hermot ( tosi huono omatunto ). Poika vaan huutaa pää punaisena edelleen ja jos ei huuda kauhea kitinä. Ei ole mitään kipuhuutoa.Selvästi vain kun on mun kanssa ,niinkuin suurimmaksi osaksi on . Alkoi ensin kun menin vaiks vessaan pois näkyvistä nyt jo jos kumarrun poimimaan jotain lattialta tai en kokoajan katso tai viihdytä 24/7. Kuitenkaan mun syli ei kelpaa eikä ylipäätään mikään muukaan.Täällä jo kohta itkee sekä äiti ja poika ja mies ei ymmärrä yhtään kun ei sille tee,no ei tietenkään ku on nin vähän aikaa sen kanssa.Sori sekava sepustus,mutta ahdistaa kun tätä vaan jatkuu ja jatkuu.... :'( :headwall: :headwall:

Palaan kommentoimaan teidän juttuja kun olen hiukan paremmalla tuulella

--musta tuntuu että nyt rupee tuleen vastaan se ikä että vauvelit vaan on turhautuneita kun ei pääse liikkeelle ja muutenkin ovat keksineet sen että on tylsää aina välillä , kuullostaa just sille, mikään ei oo oikeen hyvä.

Meillä neiti kans tekee nyt sitä että kääntyy het mahallee ja sit kohta kitisee kun ei pääse etiäpäin, sylissä ei viihy oikeestaan muuten kun seisoen ja viihdyttäen..välillä kyllä on aikas rasittavaa |O
 
Voiko äitinä enään alemmaksi sortua...mä " huudan" itkun sekaisesti pienelle vauvalle et ole hiljaa en kestä enää sun huutoa,noloa noloa.Nyt menen hakkaamaan päätä seinään sillä aikaa kun poika näköjään nukahti herätäkseen kohta.

Hjuuli paljon haleja toiselle kipuilijalle :hug: ,jos haluat voit laittaa yv:tä tai meiliä jos haluat purkautua oikein kunnolla,en tiedä osaanko auttaa,mutta joskus pelkkä höyryjen päästäminen auttaa,taidanpa nyt mennä itse noudattamaan omaa neuvoani =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Ja pahat päivät siis toisilla vaan jatkuu :( Tänne on hyvä purkaa pahaa oloaan :|
ei oikeen oo, kun tiiän että tästä voi seurata vielä pahepi myrsky sinne meidän vesilasiin :( siis kun kuitenkin tää on julkinen palsta .... :( ja moni näitä lukee.. :headwall:
--no höh. kurja että on kurjaa...jospas se rupeis helpottaan
 
toi kerhon puoli olisi varmaan ollu tosiaan se paikka jossa olisin jo uskaltanu "ääneen" ongelmiani puida, mutta ymmärrän tosiaan että ette siine vieraita halua :( on vaan niin pahaolla, kun ei ole edes täällä kotona ketään kelle puhua, tai no onhan mulla toi tyttö, mutta ei se hirveesti ymmärrä. Toisaalta se on hyväkin että se ei vielä ymmärrä, sillä rakasta tämä olisi sillekkin.. näyttää olevan jo nyt raskasta kun aistii koko ajan äidn pahanolon :(
 
Liinamari : kiitos yv lupauksesta :hug: ei tätä mun oloa varamaan pysty kukaan helpottamaan.. tuntuu vaan hetken paremmalta kun saisi edes johonkin kirjoittaa pahaaoloa ja tietää että sen ehkä joku sieltä lukeekin ja jopa kommentoi
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
Liinamari : kiitos yv lupauksesta :hug: ei tätä mun oloa varamaan pysty kukaan helpottamaan.. tuntuu vaan hetken paremmalta kun saisi edes johonkin kirjoittaa pahaaoloa ja tietää että sen ehkä joku sieltä lukeekin ja jopa kommentoi
:ashamed:
Sitten vaan postia tulemaan

=) ihan mielelläni luen ja kommentoin.Mammojen täytyy pitää yhtä...
 
Kylläpä täällä on pieleen monen viikonloppu mennyt, no eipä meilläkään ihan putkeen reissu mennyt. Tuntuu että aina kun odottaa jotain oikein kovasti, niin se väistämättä menee pieleen!!
Pojalla ei ollut onneksi ollut mitään hätää, rytmistä oli tiukasti pitänyt kiinni.
Mahallaan nukkumisesta
Meillä ei oikein ymmärrä että mahallaan voisi nukkua. Aina kun on mahallaan, pitää nostaa päätään ylös. Sängyssä tumppaan peittoa selän taakse ja mahaan ettei pääse kääntymään..

Onko teillä kellään käytössä nettitikkua, toimiiko kuten pitäisi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Nyt on pakko valittaa |O en tiennytkään et omaan ihanaan palleroon voi totaalisesti mennä hermot ( tosi huono omatunto ). Poika vaan huutaa pää punaisena edelleen ja jos ei huuda kauhea kitinä. Ei ole mitään kipuhuutoa.Selvästi vain kun on mun kanssa ,niinkuin suurimmaksi osaksi on . Alkoi ensin kun menin vaiks vessaan pois näkyvistä nyt jo jos kumarrun poimimaan jotain lattialta tai en kokoajan katso tai viihdytä 24/7. Kuitenkaan mun syli ei kelpaa eikä ylipäätään mikään muukaan.Täällä jo kohta itkee sekä äiti ja poika ja mies ei ymmärrä yhtään kun ei sille tee,no ei tietenkään ku on nin vähän aikaa sen kanssa.Sori sekava sepustus,mutta ahdistaa kun tätä vaan jatkuu ja jatkuu.... :'( :headwall: :headwall:

Palaan kommentoimaan teidän juttuja kun olen hiukan paremmalla tuulella

Nipsuli:
--musta tuntuu että nyt rupee tuleen vastaan se ikä että vauvelit vaan on turhautuneita kun ei pääse liikkeelle ja muutenkin ovat keksineet sen että on tylsää aina välillä , kuullostaa just sille, mikään ei oo oikeen hyvä.

Meillä neiti kans tekee nyt sitä että kääntyy het mahallee ja sit kohta kitisee kun ei pääse etiäpäin, sylissä ei viihy oikeestaan muuten kun seisoen ja viihdyttäen..välillä kyllä on aikas rasittavaa |O

Liinamari: et suinkaan ole ainoa joka on "huutanut" vauvalleen :wave: :ashamed:
Vaikka tuntuukin ihan hirveeltä niin ihmisiä mekin vaan ollaan. Joskus vaan on ne höyryt päästävä ulos..

Ja oon niin samaa mieltä Nipsulin kanssa. Meilläkin tyttö olis koko ajan lähdössä liikkeelle mutta kun ei osaa ja sekös harmittaa kovasti. Sylissä istuis vain ja ainoastaan selkä ihan suorana. Mikään makuuasentoa muistuttavakaan ei käy. Toinen vaihtoehto on seisominen. Kaikkeen tähän liittyy se lähes taukoamaton viihdyttäminen.. |O

Ja joo, Nipsuli, kieltämättä ensirepliikki olis tietämättömälle hieman omituinen :LOL:

Nonni, viihdytysvastaava-minä on vissiin pitänyt sen "lakisääteisen taukonsa" ja joutuu palaamaan hommiin. Syötiin justiinsa bataatti-parsakaalia oikein reilulla kädellä: sosetta oli tytön naamassa yltympäriinsä, äidin paidassa, sitterissä ja äidin silmälaseissa. Onneksi osa meni myös tytön kurkusta alas..


 

Yhteistyössä