Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Terve!

Käytiin tänään kylässä neidin tulevalla hoitotädillä. Oon kyllä tosi tyytyväinen. Hoitotäti ei aio ottaa omien lastensa (2 alle kouluikäistä ja yksi koululainen) lisäksi kuin meidän neidin hoitoon. Ja mieskin oli tyytyväinen hoitajaan, vaikka aluksi pitikin päiväkotia parempana vaihtoehtona. Nyt tuo jo puhuu, että toivottavasti hoitotäti jaksaisi / haluaisi jatkaa mahdollisimman monta vuotta neidin hoitajana. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
:wave: :wave: :wave: :wave:
Moikka!

Jokos teillä kävellään? Meillä neiti ottaa halutessaan jo joitakin askelia ja vihdoinkin seisoo hienosti ilman tukea. Mutta edelleen tuntuu, ettei tuota jääräpäätä voisi vähempää kiinnostaa kävelyn harjoittelu. :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
No mikäs on? Mites yö meni? Entäs joko poitsun kakka-asiat ovat helpottaneet?
Annoin pojalle illalla purkillisen luumua ja tänään oon putsannut viisi kakkavaippaa :whistle: :x :eek: . Joten ehkä on hiukan helpottanut =) . Ainakin ruoka taas maistui pojalle paremmin tänään, kun tuli tilaa.

Oma vatsa vähän kans nipistelee ja esikkokin valitti vatsaansa. En tiiä onko joku pieni pöpönen muuttanut meihin :xmas: .

Lastenhoitajaan oon jo lopen kyllästynyt :LOL: :LOL: :saint: siis oikeesti :/ . Voiskohan sen jo lähettää kotiin? :xmas:
 
On se hitto kumma että ei osaa koskaan olla mihinkään tyytyväinen eikä tajua kuinka hyvin asiat on, ilman, että joku huomauttaa/muistuttaa!

Mä olen tehnyt hirveen ongelman pojan kuljettamisesta päiväkotiin ja siitä matkan jatkamisesta bussilla töihin...välillä olen ehdottomasti sitä mieltä, että mä tarvin auton...mitäs jos vaikka sataa??? Miten me sitten päästään? Häh? tai on hulluna pakkasta...

Ja matkaa päiväkodille on 500 metriä :LOL: ja siitä bussipysäkille 500 metriä.
Joo, olen idiootti ja mun on pakko jo tajuta, kuinka hyvin asiat on ja olla edes joskus johonkin tyytyväinen!!!! jotkut kuljettaa täältäpäin jopa 20 km päähän ja ajaa sitten takaisin keskustaan töihin

ps. Lähin päiväkoti on 100 metrin päässä :LOL: :LOL: Joo, laitoin jo sinne postia, mutta ei ollut vapaita paikkoja :xmas: :headwall:
 
Äsken tuli muistutus siitä, mikä urakka meillä voi olla edessä, kun yritämme opettaa tytön eroon tutista. Annoin sänkyyn pelkän tutin (yleensä ovat kiinni rievussa), kun alakerrassa ei ollut kuin yksi pelkkä tutti. Ehkä 20 min sen jäkjeen, kun jätin tytön sänkyyn alkoi kunnon paniikki-itku. No tuttihan oli tietysti tippunut lattialle ja tyttö etsi sitä paniikissa. No, nyt on riepututti sängyssä, joten yö lienee pelastettu, mutta odotan kauhulla sitä aikaa, kun tutista pitäisi luopua |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja matkaa päiväkodille on 500 metriä :LOL: ja siitä bussipysäkille 500 metriä.
:LOL: :LOL: Meillä kans on matkaa n. 500m, muttei ole kyllä edes tullut mieleen, että matka olis hankala tai pitkä. :D Täällä päin aika monet kuljettaa lapsiaan julkisilla hoitopaikkoihin, kun paikat ovat niin kiven alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja matkaa päiväkodille on 500 metriä :LOL: ja siitä bussipysäkille 500 metriä.
:LOL: :LOL: Meillä kans on matkaa n. 500m, muttei ole kyllä edes tullut mieleen, että matka olis hankala tai pitkä. :D Täällä päin aika monet kuljettaa lapsiaan julkisilla hoitopaikkoihin, kun paikat ovat niin kiven alla.
Tää on varmaan vaan tätä "alku on aina hankala" :ashamed:
Kyllä mä tiedän, kuinka suuri onni kävi, että saatiin tuosta paikka.
Se ehkä on se suurin mikä harmittaa on, se, että kun tämä on ihan uusi asuinalue, niin bussit (ne harvat) kulkee niin hankalasti. Tyhmää kun pojan päivätä hoidossa tulee työmatkan takia pitempi :snotty:

Ja kaikki tää johtuu siitä, että mua jännittää oikeasti ihan hirveästi tuo hoidon aloitus |O
 

Yhteistyössä