hellouta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Hyvää, sitä samaa kuin aina ennenkin!=) Entäs teidän perheelle? Miten miehesi kunto?

Kiva kuulla!

Meille myös ihan hyvää, miekin voi jo paremmin , poskiontelontulehdus alkaa olemaan jo nujerrettu ja olo jo paljon parempi ukkosella. Minua on kiusannut migreenikohtaukset..

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Todella hyvää, kiitos vain kysymästä! :D

Kiva kuulla, onko jotain kivaa tapahtunut vai onko noin "muuten vain" hyvä olla ? sori "urpo" kysymys. =) :D

Näinkin voisi sanoa! Siis että jotain kivaa on tapahtunut! =) :xmas:

Hyvää, sitä samaa kuin aina ennenkin!=) Entäs teidän perheelle? Miten miehesi kunto?

Kiva kuulla!

Meille myös ihan hyvää, miekin voi jo paremmin , poskiontelontulehdus alkaa olemaan jo nujerrettu ja olo jo paljon parempi ukkosella. Minua on kiusannut migreenikohtaukset..

Ihanaa kuulla! Toivottavasti nuo sunkin migreenit irrottais otettaan....Kesä ja kärpäset ja juhannuskin tulossa! Paljon jaksamista ja rakkautta teidän perheelle! Ootte olleet mielessäni....=)

Kiva kuulla!

Ihanaa kuulla! Toivottavasti nuo sunkin migreenit irrottais otettaan....Kesä ja kärpäset ja juhannuskin tulossa! Paljon jaksamista ja rakkautta teidän perheelle! Ootte olleet mielessäni....=)

Kiitos samoin teidän perheelle! :heart:

Yhteistyössä