hello kitty kakkuun ilman marsipaania ?

niin, siis miten vois taiteilla pyöreeseen kakkuun hello kittyn pään ilman niitä marsipaani tai sokeri massoja ? Ne maistuu paskalle. Pää lyö tyhjää, ideoita ? Eli siis mistä tehda naama ja ääriviivat ja silmät ja rusetti ja mitä muuta sillä pirulaisella nyt sit onkaan...
 
"hmmm"
mä oon tehnyt vaan siitä pohjasta kittyn muotoisen (leikkaa vähän reinoilta pois niin saa muotoiltua korvat), sit kermavaahtoa päälle ja karkeista viikset, silmät, nenä ym.
 
"daa"
Lakunauhalla ääriviivat kermavaahdolla kuorrotetulle kakulle..? Silmiks ja nenäks värillisiä, pyöreitä karkkirakeita..? Rusetin kyllä tekisin sokerimassasta, sehän on vaan pieni yksityiskohta, sitä ei kenekään tarvi edes syödä. :)
 
har
Mä tein pyöreen kakkupohjan, yhden kakkulevyn pellille josta korvat. Valkoinen kerma-rahka-seos päälle. Viikset lakunauhasta, nenä mustasta karkista, ääriviivat ja rusetin ääriviivat värillisellä sokerikoristemössöllä (mitä on tuubissa). Ja rusetin täytin jollain strösseleillä.
 
oho
Mistä sä olet maistanut marsipaania tai sokerimassaa mikä maistuu paskalle? Ei ole tullut vielä ikinävastaan missään kakussa tai kaupassa
Olis tosi mielenkiiintoista tehdä tuollainen paskan makuinen kakku jollekkin josta ei niin pidä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli

Yhteistyössä