hellevauvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ofelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ofelia

Vieras
Mulla on laskettu aika käsillä ja mietin millaisiin vaatteisiin vastasyntyneet puetaan näillä helteillä, kun tosi kuuma on myös sisällä?
Millaiset kotiintulovaatteet kannattaisi pakata sairaalakassiin (kun on lyhyt automatka kotiin)?

ota body ja potkarit mukaan...
mut kysäse sieltä sairaalasta mikä on järkevin vaatetus...

ainakin se hattu, mutta jos sisäl on oikeesti 40 + lämmintä niin riittääkö vaippa???

Meillä on hihaton body tai pelkkä vaippa+'pikkuhousut'. Harsolla suojataan suoralta auringolta, kun siirretään kaukalossa. Lapsi makaa kuitenkin kaukalossa styroksin päällä, joten lämmin ainakin on...

Menen huomenna käynnistykseen ja itsekin mietin näitä.
Mulla on pakattuna body ja kärjelliset potkuhousut ja lakki.Ensin oli myös sukat ja tumput,mut ne nyt heivasin pois kun näin kuuma.
Kaukalossa sellainen pussukka josta saa kannen auki.Sen ajattelin pitää,jotta on selkää vasten pehmeä istuin ja mukavempi vauvalle mutta en toki laita kiinni vaan korkeentaan harsoa päälle suojaamaan vauvaa.

Miltä kuulostaa?

Tää on eka kesä vauva,oon ihan pihalla kun edelliset syntyneet talvella=)

Ok, kiitti vastauksista! Varmaan tällaisilla helteillä hihaton body ja harsosuojaus on paras vaihtoehto. Mut jos sää vähän viilenee pakkaan jotain lämpimämpääkin.

Yhteistyössä