Helle kuumentaa

• Viestiketjun aloittaja Aurinko
  • Ensimmäinen viesti
M42
Suljen silmäni ja nautiskelen kuumien huuliesi kosketuksesta samalla kun kätesi runkkaa kalun vartta, oma käteni hieroo litimärkää pilluasi ylös alas, mmmh imet kaluani ihanasti...nopeammin...

M42
Uuuh, voisin laueta suuhusi...Mutta käännyt nelinkontin ja pyllistät kiimaisen pillusi eteeni, ohjaan kovan kyrpäni pillusi huulille, hitaasti hieron kyrvän päällä vakoasi...

M42
Otan pakaroistasi kiinni ja painaudun hitaaaasti sisääsi...Tunnen kuinka liukas ja kuuma pillusi on, vetäydyn ulos ja taas sisään, pyörität pyllyäsi saadaksesi lisää, kiihdytän vauhtia...Ihailen näkyä edessäni...Pillun huulet kiiltäen peppusi pyörii edessäni, pillusi puristaen kyrpää, mmmh...Haluat ehkä vaihtaa asentoa...

M42
Otan kyljistäsi kiinni, alat hitaasti kiihdyttäen ratsastaa kaluni päällä, rintasi pomppivat, puristan pakaroistasi, pillusi puristelee kalua ihanasti, tunnen laukeavani pian...

Aurinko
Tunnen kalusi joka solullani sisälläni ja vauhtini kiihtyy ...painan itseäni yhä lujempaa ja lujempaa sinua vasten ja tunnen kuinka vartaloni jännittyy odottaen sinun laukeamistasi samalla kun tunnen kokevani pian ihanan onnen täyttymyksen

M42
Kiemurtelen allasi, puristelen rintojasi, painaudut minun päälleni, pakarasi kohoilevat työntöjen tahdissa, uuuh tunnen kuinka pillusi alkaa sykkiä ja puristua kalun ympärille orgasmin voimasta, minäkin laukean syvälle sykkivään pilluusi, puristan pakaroista sinua lujasti.

M42
Kiemurtelen allasi, puristelen rintojasi, painaudut minun päälleni, pakarasi kohoilevat työntöjen tahdissa, uuuh tunnen kuinka pillusi alkaa sykkiä ja puristua kalun ympärille orgasmin voimasta, minäkin laukean syvälle sykkivään pilluusi, puristan pakaroista sinua lujasti.

Aurinko
Tunnen sinun laukeavan sisääni,se saa minutkin tuntemaan maailman ihanimman tunteen ,äärimmilleen pingottunut pronssin ruskea vartaloni raukeaa vähitellen ja painaudun sinua vasten näykkien samalla vartaloasi huulillani

Aurinko
Et muuten vastannut pikkuisen tarkempaan paikkakunta kyselyyni.Pikkuisen lyhyempi sinua ja painoa pois 15 kiloa niin siinä kokoni. ps. Saat muuten aika fiilikset viesteilläsi .

Aurinko
Alkaa pukeutumisesta.Alusasut ovat minulle tärkeät,värejä on laidasta laitaan.Miehellä ei myöskään mitään lököjä .
Treffeille aina hame päällä ja hameen pituus ei missään nimessä alle polven.Sillä minulla on kauniit sääret, lämmöstä johtuen nyt kuparin ruskeat.
Seksissä olen erittäin kaikkiruokainen.

Yhteistyössä