Helle ja turvotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mä turpoan näillä keleillä todella helposti, turvotusta tulee yli 5kg! Millä helvatalla mä saan tän turpoamisen kuriin? Edes suolan vältteleminen ei auta. Kivasti sormet turvonnu, et kunnol ei saa niit edes koukistettua :mad:

Mäkin turpoan. Parisen kiloa on tullut ihan vaan nestettä. Olen vähän laihduttanutkin, kun ahdistaa että on niin möhkö olo koko aika. Mulle auttaa jonkun verran teen juominen ja joku hapan, vaikka etikka veden joukossa. Ja ananakset ja semmoset. Kurkku.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24104817:
Mä turpoan näillä keleillä todella helposti, turvotusta tulee yli 5kg! Millä helvatalla mä saan tän turpoamisen kuriin? Edes suolan vältteleminen ei auta. Kivasti sormet turvonnu, et kunnol ei saa niit edes koukistettua :mad:

Sama juttu. Mulla tulee vain noin kilo, mutta tuntuu silti. Läskiporsasolo.

[QUOTE="joojoo";24104878]no tää sun kierukka ei ole jäänyt kellekään epäselväksi[/QUOTE]

Kuule hyvä, ettei ole. Kannattasko sun varmuuden vuoksi kirjottaa se sinne tiimarivihkoon? Ei siihen, johon sen jo kirjasit, jossa on Nalle Puh kannessa, vaan siihen toiseen, perhoskantiseen, ihan vaan, jos Nalle Puh-kantinen sattuisi katoamaan.

me oltiin Egyptissä ja ajattelin oikein, että nyt en aio turvota. Juon paljon vettä. Ja mähän join ja turposin aivan kamalaksi. Kaikki, minkä mä join, varastoitui muhun. Olen kuvissakin ihan pyöreänaamainen ja vessassa käydessä oikein pelästyin omaa naamaani.

Joko se johtui säästä, tai siitä, että olis saanut mahataudin. Ehkä molemmista.

[QUOTE="mä";24105004]uiminen viileässä vedessä auttaa myös (ei vain kastautuminen vaan kunnon uintilenkki).[/QUOTE]
Minusta ei tarvitse edes kunnon uimalenkkiä tehdä, vaan lillua siellä veden alla kaulaansa myöden. Kuvittelen veden paineen auttavan työntämään sitä nestettä pois.

Niin ja kannattaa sitten varautua hyppäämään välillä aina vessassa, kun se neste poistuu.

Yhteistyössä