Helle ja paha olo:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh hellettä....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua ei okseta, mutta väsyttää kokoajan. Ehkä sen takia kun yöllä nukkuminen nyt on mitä on, niin väsyttää sit koko päivän. Koita juoda enemmän, olikos se 5 litraa kun ihmisen pitäis juoda päivässä. Mä juon ehkä about 3, sekin on ihan ok. Tsemppiä, kyllä nää tyhmät helteet joskus loppuu.

Suosittelen juomaan kunnon Vichyä!
Imetän, ja litkin vettä ihan älyttömästi. Tuloksena kamala päänsärky. Nyt olen pari päivää juonut n.litran päivässä "suolaista" vissyä ja heti helpotti. Liika veden juominen voi aiheuttaa myös väsymystä ja sekavuutta.

Mulla myös ihan kamala olo!!!!!!!! Pulssi tuntuu nopealta, sydän takoo rinnassa. Väsyttää ja huimaa, silmissä mustenee kun nousee ylös. Kävellessä koko keho tuntuu heikolta, jalat lähes tutisee :(
Pää sumuisen oloinen koko ajan, ja pinnaa kiristää. Hengittäminen raskasta...
Että näin mulla!!!

26-27 astetta vielä menee, mutta siitä ylöspäin kun nousee lämpö, niin meiksi on makkurissa...

Helteellä vähäsuolaiseen tottuneet laiheliinit pökräävät, kun se vähäinenkin suola pukkaa ihosta läpi hien mukana. Sen sijaan sipsien, metvurstin, suolakurkkujen, sillin ja jos minkä suolaisen syöjät (ajatelkaa, jopa pullukat) ovat hyvässä kunnossa. Eli vettä ja suolapaloja, niin olo paranee. Syö vaikka tomaatinpuolikkaita, johon ripsautat mineraalisuolaa tai ruususuolaa.

Mulla myös ihan kamala olo!!!!!!!! Pulssi tuntuu nopealta, sydän takoo rinnassa. Väsyttää ja huimaa, silmissä mustenee kun nousee ylös. Kävellessä koko keho tuntuu heikolta, jalat lähes tutisee :(
Pää sumuisen oloinen koko ajan, ja pinnaa kiristää. Hengittäminen raskasta...
Että näin mulla!!!

26-27 astetta vielä menee, mutta siitä ylöspäin kun nousee lämpö, niin meiksi on makkurissa...

meiksi?? makkuri??

Mulla aina tuskallista helteillä,kun joutuu arkisin matkustaa junalla ja ratikalla,kun pääsen sisään alkaa hiki vaan valua,eikä enää loppua näy,kun se alkaa.Inhottavaa selkä ja naama märkänä ja saa hikea koko ajan pyyhkiä.
Sitten toinen juttu on se etten oikee kehtaa olla hihattomissa topeissa,kun käsivarret täynnä ikivanhoja arpia,menneeltä elämältä,kun vielä käytin (piikitin)huumeita,noh se aika on ohi jo monta,monta vuotta sitten,mutta arvet muistuttaa loppu elämän,hävettää.. :(

Yhteistyössä