Helkkarin teinipsykopaatti (no ehkä liioiteltua mut nyt suututtaa!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
Tyttäreni käy 10. luokkaa korottaakseen arvosanojaan ja miettiäkseen "mikä hänestä tulee isona".

Samalla luokalla on yksi hänen ystävistään joka on nyt jo kyllästynyt koko luokkaan ja aikoo jättää kesken. Nyt onkin menossa sitten hirvee painostus sieltä suunnalta, että hän ei haluu yksin lähtee vaan mun tyttären pitäs lähtee kans.

Olivat kuulemma joskus keskustelleet asiasta ja oma tyttöni oli sanonut, ettei hänkään siellä viihdy. Nyt tää kaveri sit on suuttunut tyttärelleni, kun se ei ole valmis lähtemään, koska ei haluu tyhjän päällekään jäädä ja sanoi tuolle kaverille, että hän jatkaa niin kauan kunnes löytää jotain muuta.

Eilen tyttäreni karjui tuolle kaverille puhelimessa ja kiroili että "ei kai sun tarvi tehä niinkuin mä, tee sä omat ratkaisus!!"

Tuo kaveri on vaan hirveen voimakastahtoinen ja valitettavasti aina silloin tällöin vetää mun tytärtä kuin pässiä narussa, mistä ei sitten ole koitunut välttämättä mitään kovin kivaa....

Mut jokainenhan vastaa teoistaan itse, ja oon tyttärelleni sanonut että SÄ teet päätökset ite äläkä anna sen kaverin painostaa ja manipuloida. Ja nyt näyttää sille, että pitää puolensa hyvinkin. Jes!

Suututti todenteolla kun kuulin, että tuo kaveri tulee samalle luokalle, se tuli sinne samantien kun mun tytät kertoi sille lähtevänsä 10. luokalle.

Yhteistyössä