Eskarilaisella suru puserossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äeppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äeppä

Vieras
eräs eskarikaveri oli kutsunut kaikki muut ryhmäläiset synttärijuhliinsa, tyttärelleni oli sanonut että sä et oo mun kaveri ja jätti kutsumatta. Tyttöni on kiltti, arahko ja tulee kyllä toimeen kaikkien kanssa, tästä oli vastikään keskustelua opettajien kanssa...nyt on ihan maansamyynyt ja surullinen että ihan sydäntäni kivistää. Itse en äittinä uultavasti sallisi omani tehdä noin...tietäen mikä suru pienele aiheutuu. Kai se on vain yritettävä tsempata häntä kovettamaan kuortaan :(

Samaa se on ollut meilläkin. Ei nyt ihan noin selvästi. Me on kyllä pidetty silleen, että kaikki saman sukupuolen edustajat kutsutaan! En minäkään äitinä hyväksyisi tuollaista :(

:( Meidän 5v neiti kerkes käysä pari viikkoa kerhossa, muutaman tunnin päivässä. Eipä halua mennä enää, kun kukaan ei kuulemma leiki hänen kanssaan. Ilonen ja reipas lapsi, ei sellanen pomottava. Ihmettelinkin kun aina kun hain, niin leikki yksin hiekkalaatikolla, aina. Siellä kyllä ohjaaja sanokin, että kerhossa käyvillä tytöillä on tiivis porukka, kun ovat jo kaikki monta vuotta siellä käyneet, mutta aika surullista täälläkin :ashamed:

Tosi kurjaa :(

Mutta minä äitinä en aio määrätä siitä, kenet tyttö saa synttäreilleen kutsua. Määrään toki lukumäärän, eli sitä, että 20 lapsen ryhmästä kutsutaan 18 (plus sankaritar), ei pääse tapahtumaan. Mutta siihen, että tytön pitää kutsua Kiia ja Sofia ja Ella ja Noora ja se ja tuo, en ala. Itse saa päättää, kenet kutsuu ja kenet ei.

Yhteistyössä