Helikopteri Kuopion Petosella?

  • Viestiketjun aloittaja Höh ja höh
  • Ensimmäinen viesti
Höh ja höh
20:09 on kumiankan mukaan ihmisen pelastaminen Kuopiossa, mutta ei tuo kuitenkaan ole ihan niiiiin pitkään ollut tossa. Mutta mitä ilmeisimmin jostain tämmöisestä on kyse - kiinnostaa kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
poliiseja ainakin parveilee joka puolella :eek: mies läht autolla katsomaan mitä siellä on meneillään
onko siel vankilaa tai jos ois joku karkuri siellä suunnalla? :whistle:
minä aattelin itekin että joku niuvan hullu on karannut ja sitä etsitään :headwall:
kerro heti jos mies saa jotain selville... :saint:
 
Taidan melkein naapuri olla:)
Kyllä sitä pikkasen arvelutti mennä nukkumaan,kun ei tienny mitä oikein oli tekeillä,kamalia kauhukuvia päässään pyöritti..mut syy on tälläinne-löyty netistä:


Poliisi etsi naista Kuopiossa
15.04.2009 05:29

Pohjois-Savon poliisi etsi maastoon kadonnutta henkilöä Kuopiossa viime yönä.

Pohjois-Savon hätäkeskukseen sai ilmoituksen eilen illalla puoli yhdeksän jälkeen naisesta, joka oli poistunut kotoaan maastoon Kuopion Petosen kaupunginosassa. Ilmoitustietojen perusteella naisen voitiin olettaa olevan mahdollisessa hengen- tai terveyden vaarassa.

Poliisi etsi naista Petosen Pirtin alueella sekä maastossa, että asutulla alueella. Etsinnässä käytettiin poliispartioiden apuna poliisikoiraa sekä rajavartiolaitoksen helikopteria.

Nainen palasi itse kotiosoitteeseensa puoli kolmen aikaan yöllä. Hänet toimitettiin Kuopion yliopistolliseen sairaalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
just olin itsekin laittamassa tätä samaa juttua tänne :D vitsi kun väsyttää...valvoin siihen asti kun kopteri oli liikkeellä.onneksi ei mitään pahaa sattunut kuiteskaan!eikä hulluja ollut liikkeellä :eek:
oliko toi nainen se joka käy teidän naapurissa? Multa oli mennyt ihan ohi koko juttu
 
JepMan
Kopteri herätti ja kävin ulkona käveleen, pyörii siis Kuopion eteläosissa ainakin tolkuttoman sekavasti, mutta tosi matalalla melkein puiden yläpuolella. Onks kellään tietoo mikä sillä nyt on on 31.8.2010.
 

Yhteistyössä