Helena Koivu hakee huoltomiehelle lähestymiskieltoa kiinteistöön jota HK ei omista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uusioeukko Natslie on paljon pahempi siivelläeläjä. Jos hän jotain oikeasti ymmärtäisi hyvinvoinnista, kaikilla olisi hyvä mieli. Kyse ei ole rahasta vaan oikeudesta ja totuudesta.
Mökillä on Helenalle tunnearvoa.
Kyse nimenomaan on rahasta ja Helenan loputtomasta kostonhalusta. Jos sillä mökillä oli niin suuri tunnearvo, ei varmaankaan olisi kannattanut myydä omaa osuuttaan Mikolle velkojen kuittauksena.

Viimeksi muokattu:
Kyse on vain ja ainoastaan rahasta. Helena Koivu kuvitteli voivansa tienata jenkkityyliin, mutta hävisi juttunsa.
Ehkä Helena näyttää suomalaisille, liian vaatimattomille ja hömelöille naisille hyvää esimerkkiä.
Jos pelkäät menettäväsi rahasi erossa, laita rahasi viisaasti suojaan.
Aloittakaa Turkuun toipumisryhmiä, joissa yritätte irtautua HK-instagram-riippuvuudestanne. Suuri osa Vauva av:n ketjujen pyörittäjistä osallistui livenä oikeiskäsittelyyn.

Tsemppiä Helenalle.
Joskus vuosien päästä muistelet ”sotavuosiasi” hymyssä suin.
Maailmassa moni mies on tuhlannut rahansa paljon huonompiin kohteisiin kuin perheensä hyvinvointiin.
Eron jälkeen ostin ison asunnon. Kiinteistönvälittäjän upean auton kyydissä istuessani hän kertoi eronnensa puolisostaan miehen peliriippuvuuden takia. Mies oli hävinnyt peleissä järkyttävät summat rahaa.
Tällä palstalla minua haukutaan kamelikuskin eksäksi. Oi kun elämääni olisikin sellainen aikoinaan tullut vastaan.
Olen paljon googlettanut tietoa kamelista.

Mikko kertoo tiivistetysti Helenan viime aikojen häiriköinnistä. Ihmeen pitkähermoinen mies.

Mikko sanoo saaneensa ikävien ja epäasiallisten kommenttien lisäksi myös tukea ja kannustusta, yllättäviltäkin tahoilta.
– On hienoa, että osa ihmisistä näkee tuon sosiaalisessa mediassa käytävän meuhkauksen taa. Moni on kysynyt minulta, että miten tähän tilanteeseen ei voi kukaan puuttua. Sitä ihmettelen välillä itsekin.
Mikko toivoo ihmisten ymmärtävän, että asiat eivät aina ole niin kuin sosiaalisessa mediassa annetaan ymmärtää.

– Ei hän sillä minua tai Natalieta satuta. Kaikkein eniten kärsivät lapset. Olen pettynyt siihen, miten moni on lähtenyt valheellisiin puheisiin ja ikävään kommentointiin mukaan.

Tsemppiä Helenalle.
Joskus vuosien päästä muistelet ”sotavuosiasi” hymyssä suin.
Maailmassa moni mies on tuhlannut rahansa paljon huonompiin kohteisiin kuin perheensä hyvinvointiin.
Eron jälkeen ostin ison asunnon. Kiinteistönvälittäjän upean auton kyydissä istuessani hän kertoi eronnensa puolisostaan miehen peliriippuvuuden takia. Mies oli hävinnyt peleissä järkyttävät summat rahaa.
Tällä palstalla minua haukutaan kamelikuskin eksäksi. Oi kun elämääni olisikin sellainen aikoinaan tullut vastaan.
Olen paljon googlettanut tietoa kamelista.
👍Tsemppi Helenalle ja hänen läheisille. Onneksi Turussa asuu myös järkeviä ja empaattisia ihmisiä.
Kommentoi omaa viestiä, ja en taatusti vilkaissut räikeästi itseään fanittavan miesoletetun tekstiä. Naisten päivä on jokainen ,päivä.
Mitä järkeä on maksaa miehille järjettömiä palkkoja ja siten ruokkia luonnehäiriöisten kiusaamistarvettä läheisiään kohtaan?

Hellu tottui tuhlaamaan Mikon rahoja vähintään tonnin päivässä ja nyt sitten tuhlattuaan erorahat riitelyyn kipuilee siitä kun pitäisi ryhtyä tekemään töitä itsensä elättämiseksi.
Olisi Mikko ottanut halvemman naisen, jos noin harmittaa.
Minun ex-aviomies aina valitti markan puseroistani. Hän lietsusi liikematkoilla ympäri maailmaa, eikä vienyt muistaakseni kertaakaan edes roskapussia roskavajaan. Helena oli minua paljon viisaampi kotihengetär.
Miksi tehdä töitä, kun siipalla on niin paljon rahaa ettei paskalle taitu?
Täytyy vielä todella, että Mikko on hyvin säälittävä ja arka pupu eksääni verrattuna.
Mökille meno pelottaa, ja uutta eukkoa pitää varjella iS:n höperön lehtijutun voimalla.
Miten ”Lepa” aiot kuluttaa päiväsi muuten kuin tällä ja Vauva av:lla Helenaa tylyttäen?

Olisi Mikko ottanut halvemman naisen, jos noin harmittaa.
Minun ex-aviomies aina valitti markan puseroistani. Hän lietsusi liikematkoilla ympäri maailmaa, eikä vienyt muistaakseni kertaakaan edes roskapussia roskavajaan. Helena oli minua paljon viisaampi kotihengetär.
Miksi tehdä töitä, kun siipalla on niin paljon rahaa ettei paskalle taitu?
Täytyy vielä todella, että Mikko on hyvin säälittävä ja arka pupu eksääni verrattuna.
Mökille meno pelottaa, ja uutta eukkoa pitää varjella iS:n höperön lehtijutun voimalla.
Miten ”Lepa” aiot kuluttaa päiväsi muuten kuin tällä ja Vauva av:lla Helenaa tylyttäen?
Natalie on tolkun nainen.

Upeaa ettei Helena vastannut IS:n ja Iltalehden toimittajien kyselyihin.
Helenan juristi on ohjeistanut asiakastaan asiassa viisaasti.
Juorulehtien toimittajat nuolkoot näppejään, tai etsikööt uuden uhrin.
Naisten päivästä on vain kaksi päivää aikaa, ja nainen on heti toista naista raatelemassa verisesti. Mikko tunnetusti maksaa hyvät fyrkat apureilleen.
Helena lapsineen on keskitysleirillä metsän keskellä ”Yksinkertaisten kerhossa”.

Upeaa ettei Helena vastannut IS:n ja Iltalehden toimittajien kyselyihin.
Helenan juristi on ohjeistanut asiakastaan asiassa viisaasti.
Juorulehtien toimittajat nuolkoot näppejään, tai etsikööt uuden uhrin.
Naisten päivästä on vain kaksi päivää aikaa, ja nainen on heti toista naista raatelemassa verisesti. Mikko tunnetusti maksaa hyvät fyrkat apureilleen.
Helena lapsineen on keskitysleirillä metsän keskellä ”Yksinkertaisten kerhossa”.
Hellu tietää, etteivät perustelemattomat väitteet mene läpi mediassa. Sen takia viestintä kannattaa keskittää omaan someen, jossa saa kenenkään kyseenalaistamatta itse päättää mitä kertoo ja mitä jättää kertomatta.

Hellu tietää, etteivät perustelemattomat väitteet mene läpi mediassa. Sen takia viestintä kannattaa keskittää omaan someen, jossa saa kenenkään kyseenalaistamatta itse päättää mitä kertoo ja mitä jättää kertomatta.
Kuulut ilmeisesti ykskertalaisten kuoroon, joka vaahtoaa heti aamulla herättyään
Vauva av:n HK-ketjussa klo 23 asti.
Suomi on Euroopan perheväkivaltaisin maa. Toivottavasti Helena saa perheelleen ihanan uuden kodin. Jos heidät häädetään, Turussa on turvakoti tilapäiseen majoitukseen.
Neuvoni avioeronneille perheenisille. Jos haluat säilyttää hyvät välit lapsiisi, kohtele lastesi äitiä kuin kuningatarta. Ukrainaan saatiin aselepo.
Ei yhden mökinrähjän takia kannata mielenterveyttään menettää, ja joutua loppuiäkseen naurunalaiseksi. Kaikki on vain maallista.
Joskus Helena on menestyvä nainen, ja Mikko ehkä Aura-joen rannoilla viihtyvä puliukko, jota karma eli kohtalo ei päästä vähällä.

Kuulut ilmeisesti ykskertalaisten kuoroon, joka vaahtoaa heti aamulla herättyään
Vauva av:n HK-ketjussa klo 23 asti.
Suomi on Euroopan perheväkivaltaisin maa. Toivottavasti Helena saa perheelleen ihanan uuden kodin. Jos heidät häädetään, Turussa on turvakoti tilapäiseen majoitukseen.
Neuvoni avioeronneille perheenisille. Jos haluat säilyttää hyvät välit lapsiisi, kohtele lastesi äitiä kuin kuningatarta. Ukrainaan saatiin aselepo.
Ei yhden mökinrähjän takia kannata mielenterveyttään menettää, ja joutua loppuiäkseen naurunalaiseksi. Kaikki on vain maallista.
Joskus Helena on menestyvä nainen, ja Mikko ehkä Aura-joen rannoilla viihtyvä puliukko, jota karma eli kohtalo ei päästä vähällä.
Kohteleeko Helena Mikkoa ja Natatalieta kuin kuningasta ja kuningatarta? Miksi oletat, että lapset eron sattuessa aina jäisivät äitinsä huomaan?

Helenan kannattaisi olla kiitollinen, ettei Mikko kohtele häntä kuten Englannin Henrik VIII kuningattariaan.
e7ba6365f7f8ebc13f0d7c05ec1125bf--enrique-viii-rey-enrique.jpg

Kyse on vain ja ainoastaan rahasta. Helena Koivu kuvitteli voivansa tienata jenkkityyliin, mutta hävisi juttunsa.
Vain saman asian kokenut voi ymmärtää mitä avioeron ositus on.
Karjalan evakot itkivät lapsuudessani menetettyä Karjalaa.
Tuntemukset ovat täysin samat, kun mies vie naisia mökille, kun avioero on vielä kesken.
Ei yksikään sivistynyt ja järkevä nainen koske pitkällä tikullakaan mieheen, joka on erosotkun keskellä.

Ei yksikään sivistynyt ja järkevä nainen koske pitkällä tikullakaan mieheen, joka on erosotkun keskellä.
Tuo on vähän sama asia kuin Venäjän sotapolitiikka eli pyritään luomaan jäätynyt konflikti, joka sitten estää kaikenlaisen järkevän toiminnan. On aika kohtuuton vaatimus ja oletus, että kummankaan puolison pitäis lopettaa elämänsä vuosiksi vain sen takia, että toinen alkaa riitelemään sopuisan avioeron sijaan.

Tuo on vähän sama asia kuin Venäjän sotapolitiikka eli pyritään luomaan jäätynyt konflikti, joka sitten estää kaikenlaisen järkevän toiminnan. On aika kohtuuton vaatimus ja oletus, että kummankaan puolison pitäis lopettaa elämänsä vuosiksi vain sen takia, että toinen alkaa riitelemään sopuisan avioeron sijaan.
Ainut järkevä ratkaisu riitaisan avioeron tuoksinnassa. Kun omaisuus on jaettu, puolisoiden ei kannata enää olla puheväleissä. Olen asiasta Petri Tykän kanssa täysin samaa mieltä. Hän sanoi, ettei enää tarvitse uutta naista.
En minäkään ole tarvinnut uutta miesoletettua vuosikymmeniin.
Yksi berliininmunkki vastaa kaikkia Karina Mattilan kokemia Tinder-treffejä ja panoja kondomi suojanaan.
Jos siitä huolimatta saa kupan, ehkä Karitaa hieman ottaa kupoliin.
Tänään ostoskeskuksessa kantasuomalainen mies huusi kännykkäänsä: ”Sanon suoraan. Hiihdä vittuun!” Olin revetä nauruun, kun kävelin ohi ostamaan junalippuun arvoa.
Miten puhelun vastaanottaja hiihtää, kun lumet ovat sulaneet ja katupölyä on ilmassa? Eipä tullut ikävä lähitaistelukontaktia suomalaisen uroksen kanssa. Jatkan peräseinään asti selibaattiani.

Ainut järkevä ratkaisu riitaisan avioeron tuoksinnassa. Kun omaisuus on jaettu, puolisoiden ei kannata enää olla puheväleissä. Olen asiasta Petri Tykän kanssa täysin samaa mieltä. Hän sanoi, ettei enää tarvitse uutta naista.
En minäkään ole tarvinnut uutta miesoletettua vuosikymmeniin.
Yksi berliininmunkki vastaa kaikkia Karina Mattilan kokemia Tinder-treffejä ja panoja kondomi suojanaan.
Jos siitä huolimatta saa kupan, ehkä Karitaa hieman ottaa kupoliin.
Tänään ostoskeskuksessa kantasuomalainen mies huusi kännykkäänsä: ”Sanon suoraan. Hiihdä vittuun!” Olin revetä nauruun, kun kävelin ohi ostamaan junalippuun arvoa.
Miten puhelun vastaanottaja hiihtää, kun lumet ovat sulaneet ja katupölyä on ilmassa? Eipä tullut ikävä lähitaistelukontaktia suomalaisen uroksen kanssa. Jatkan peräseinään asti selibaattiani.
Eihän sinuun kukaan koske edes metrin kepillä.

Ainut järkevä ratkaisu riitaisan avioeron tuoksinnassa. Kun omaisuus on jaettu, puolisoiden ei kannata enää olla puheväleissä.
Riitaisassa erossa ei ole mitään järkeä, mutta jos sellaiseen ajautuu, niin ainakaan ei kannata pyrkiä maksimoimaan vahinkoja, vaan jättää sen ero niin taka-alalle kuin vain mahdollista. Sitä vartenhan niille juristeille maksetaan, että hoitavat sen riidan.

Riitaisassa erossa ei ole mitään järkeä, mutta jos sellaiseen ajautuu, niin ainakaan ei kannata pyrkiä maksimoimaan vahinkoja, vaan jättää sen ero niin taka-alalle kuin vain mahdollista. Sitä vartenhan niille juristeille maksetaan, että hoitavat sen riidan.
Minä en tarvinnut juristeja ja terapeutteja. Halusin vain tietää mikä miestä vaivaa. Myöhemmin asia selvisi koko karmeudessaan.
Suomi on täynnä mielenterveysongelmaisia, ja lisää tulee.
Kun avioeronankelista pääsee eroon, jokainen päivä on kuin suurta juhlaa.
Tänään hoidin asioitani alle metrin etöisyydellä asiakaspalvelijoihin, jotka ovat erittäin kohteliaita miehiä. Juttu luisti, ja asiat saatiin kuntoon.
Nykyään nuoret miehet ovat kivoja ja hyvin käyttäytyviä. Eivät tule iholle kuten viime vuosituhannen jörrikät.

Yhteistyössä