Hel Looks- Mikä helsinkiläisiä vaivaa.. ?! :D :D

• Viestiketjun aloittaja muah muah
  • Ensimmäinen viesti
jotkut noista kuvista tuo tosi puistattavan tunteen ja mietin että miksi ovat uffista yli hintaan hakeneet koin syömän hökötyksen mutta sitten muistan että mulla olis omaki elämä elettävänä ;) en usko että ittelläni on kauheesti sana valtaa tälläsissä jutuissa, itsehän pukeudun kaikkiin "ultra coolien" ruotsalais ketjujen rytkyihin :LOL: kyllä noista suuresta osasta saa hymyn huulille ja joskus jotain idean tynkää omaan pukeutumiseen.

pitää vielä lisätä että en tykkää lokeroinnista. aina on pakko joidenki mielestä lokeroitua johonkin; rokkarit, hipit, hipsterit plaaplaa ja sitten vielä puhutaan ihmisistä kun autoista siis ikä asteella (kasiysi, ysiyks...)! oi miksi ......

Viimeksi muokattu:
osa tosi jees ja osa sitten aivan karseeta, kuten missä tahansa kaupungissa, muutama tosi tyylikäs vanhempi rouva noissa kuvissa... ihan just sitä omaa itseäni en löytänyt, josko olen löytänyt muutenkaan...

"Emilia"
siis mun mielestä nuo on just kivoja. itse vähän arkana tyylitajuttomana voi kattoo vinkkejä vaatteiden ja asusteiden yhdistelyyn. Että ei aina tarvi olla sitä turvallista mustaa ym, että farkkuhame ja tennarit käy yhteen... Ihania kuvia! :) <3

Anonyymitär
Tämä oli kiva, omaan tyyliini sopii tosi hyvin takki, mekko ja laukku. Itse olisin asustanut vähän hillitymmin- mustat legginsit ja vaikka iso punainen tuubihuivi.

"vieras"
Musta on kiva, että ihmiset pukeutuvat omalla tyylillään tai tyylittömyydellään :D. Enemmän mä vierastan massatyyliin pukeutujia. Näitä persoonallisuuksia sais olla enemmänkin. Mitä se haittaa, jos tyyli on joltain menneeltä vuosikymmeneltä? Tai jos tyyli on muuten vaan erikoinen? Kiva nähdä ihmisiä, jotka menevät ihan omia polkujaan ja ovat oma itsensä.

Mä itse en mitenkään erikoisesti pukeudu. Ei ole aikaa, eikä intoa. Mutta kiva, että noita on. Kaikesta ei tartte tykätä. En mä tykkää kaikista muotijutuistakaan. Mun mielestäni nuo kuvat on kuitenkin ihmisistä, jotka on sinut niiden vaatteidensa kanssa ja viihtyvät niissä. Se paistaa läpi ja siksi nuo mun mielestäni näyttää hyvältä (mahdollisesta kammottavuudestaan huolimatta :))!

päivää
Minusta on hienoa, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Noita oli ihan kiva katsella. Muissakin kaupungeissa voisi rohkaistua enemmän persoonalliseen pukeutumiseen.
Täysin samaa mieltä! Erilaiset tyylit on jees...

Alkuperäinen kirjoittaja, kerrotko minkälainen tyyli sulla on tai mikä on sellainen tyyli joka olis yleisesti hyväksyttävä ja jota olis kiva katsella? :)

"vieras"
no sehän on nimenomaan helsingissä hienoa, että kadulla voi kulkea oman tyylisenä ilman että kukaan tuijottaa ja hihittelee. Heti kun menee "landelle" ja landea on siis tässä asiassa jo ihan joku Turkukin, niin saa teinien hihittelyä ja vanhempien ihmisten piiiiiiitkiä katseita osakseen jos tyyli poikkeaa vähänkin siitä perus bisnes-zarasta tai henkkamaukka trikoopaidoista....

"mmmm"
[QUOTE="aloittaja";26188971]Minun mielestä nuo sivuston tyylit ovat juurikin "henkkamaukkaa".
Kaikki saman kaavan mukaan koottu päälle, käytettyä, kierrätettyä, rähjäistä, muodotonta ja samannäköistä.
Jotenkin tulee vielä kuva että halutaan vaatteiden huutavan huomiota, mä tykkään kohdistaa huomion siihen ihmiseen vaatteiden alla.[/QUOTE]

Okei.. ja aloitusviestissä kirjoitit: Miten te voitte kulkea kadulla nauramatta noille ilmestyksille, ei ne ainakaan huomaamatta voi jäädä?

Jos kerran kaikki tuolla on ihan tavallista henkkamaukkaa niin miksi ihmeessä niille nauraisit??? ja eiköhän kaikki meistä kohdista huomion siihen ihmiseen vaatteiden alla, mutta kun JOPA HELSINGISSÄ on pakko käyttää vaatteita, muuten tulee poliisi ja antaa sakot.

"vieras"
No kaikilla noista on parempi tyyli kuin niillä maalaisjunteilla jotka kulkevat esson ja pirjo-riitan kahvion väliä karjala lippiksissä, finnit kilometrien päähän loistaen, rööki suunpienelssä roikkuen, lenkkarit ja vanhat reikäiset jameson-farkut jalassa, ja joku "isäntä" t-paita päällä.....

Yhteistyössä