Hel***** hyvää ystävänpäivä! *purnausta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vihainenmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vihainenmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä heräsin seitsemältä kun mies tuli kotiin humalassa vaikka menee vielä illaksi töihin tänään. Taksikuitin mukaan on ollut ihan muualla kuin missä sanoo olleensa. Taskussa kahden kappaleen potenssilääkeliuska joista toinen lääke enää jäljellä.

Vaihdetaanko ap miehiä?

Olet siis mennyt luvatta penkomaan ukkosi taskuja, häpeä uteliaisuutesi vuoksi jos osaat

just joo... näin tehään tommosille miehille:
s030.gif

Lupaat van, mää vaan nauttisin saadessani paistinpannusta päähäni, RAKASTELLAANKO?

no tuu tänne vaan. HETI. :D

Ja joo, mun mies ei juo, ei petä, eikä katoa päiväkausiksi. Se osaa vaan olla todella itsekäs muuten, aina hänen tarpeet menee mun tarpeiden edelle. Jos hän haluu nähä kavereita tänäkin viikonloppuna niin nähköön, mutta vaimoa ei tarvii sitten nähä, mä lähen sit yksin rentoutumaan. Ja se että jonkun muun ukko on vielä kamalampi ei ole mikään syy mun vaan hymistellä tota omaani.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Ja joo, mun mies ei juo, ei petä, eikä katoa päiväkausiksi. Se osaa vaan olla todella itsekäs muuten, aina hänen tarpeet menee mun tarpeiden edelle. Jos hän haluu nähä kavereita tänäkin viikonloppuna niin nähköön, mutta vaimoa ei tarvii sitten nähä, mä lähen sit yksin rentoutumaan. Ja se että jonkun muun ukko on vielä kamalampi ei ole mikään syy mun vaan hymistellä tota omaani.

:hug: mie ymmärrän kyllä mitä sie tarkotat ja oisin kanssa käärmeissäni. mutta vietä sie nyt vaikka kaveripiirissä tai lasten kanssa niiiin mahtava ja hyvä ystävänpäivä kun vaan mahollista on! näytä sille että sie nautit siitä huolimatta, meinaan se jos mikä siun ukkoas kismittää :whistle: ;)

No ihan sama mikä päivä on, mutta meillä olis kerrankin yhteinen vapaa viikonloppu. Se ei vuorotyöläisten perheessä oo mikään selviö. Olin siitä höpöttänyt jo vaikka kuinka kauan, mutta mies haluaa senkin viettää löhöämällä ja ystäviensä kanssa. Olisin kerrankin halunnut viettää rauhallista, mukavaa viikonloppua mieheni kanssa, käydä vaikka jossain reissussa tai jotain.

varten olette yhdessä jos miestä ei voi vähempää kiinnostaa?
YStstävät menevät oman parisuhteen edelle..?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan sama mikä päivä on, mutta meillä olis kerrankin yhteinen vapaa viikonloppu. Se ei vuorotyöläisten perheessä oo mikään selviö. Olin siitä höpöttänyt jo vaikka kuinka kauan, mutta mies haluaa senkin viettää löhöämällä ja ystäviensä kanssa. Olisin kerrankin halunnut viettää rauhallista, mukavaa viikonloppua mieheni kanssa, käydä vaikka jossain reissussa tai jotain.

varten olette yhdessä jos miestä ei voi vähempää kiinnostaa?
YStstävät menevät oman parisuhteen edelle..?

No kai mä toivon (ja tiedänkin) että toi kaverivaihe menee aikanaan ohi. Ollaan aikas nuoria vielä. Molemmilla on kuitenkin halua parantaa suhdetta ja paljon ollaan jo edistytty.

mäkään en kyllä tarkottanu et sun ei tarvis kiroilla omaa ukkoas. Meilläkin on yleisempää ollut juurikin tuo et kaikki muu menee mun edelle. Nyt oli eka kerta et ei sit saapunu kotiin. Luultavasti on sammunut kaverinsa luo,koska ei käy baareissa,mutta ärsyttää jumalattomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
eikö teillä ole oikeita ystäviä kun pitää sitä omaa äijää ystävänä pitää? Eikö sen pitäs ennemminkin olla PUOLISO kuin YSTÄVÄ?

Mielummin mä mieheni kanssa vietän ainoon vapaa viikonlopun kuukaudessa-kahdessa kun kaverien. Kavereita kerkeää nähdä muulloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Meillä ei sen kummemmin mitään ystävänpäiviä vietetä.

niin just. ja kuka mies haluu viettää jotain ystävänpäivää, eiks naiset voi viettää sitä ystäviensä kanssa, ja miehet omien ystävien tai vaikka ystäväperheiden kanssa yhdessä. mut ihan turha päivä. ei sitä moni "vietä"

Yhteistyössä