Heittäkääpä raskausviikko arvailuja...

  • Viestiketjun aloittaja termari
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok. Eli, rv 32 on menossa ja mahan pienuutta siis ihmiset kummastelevat.. ja outoa mallia. Ikään kuin ois vyötärökin tallella raskaudesta huolimatta :D
Ja esikoikoiselta maha aivan eri mallinen, pyöreä ja paljon isompi tuossa vaiheessa. Samaa sukupuolta kuitenkin ovat (90 %:sen varmasti) ja samaa kokoluokkaakin tuntuu olevan mittojen perusteella. Mistähän tuommonen muotoero oikee johtuu..
On kyllä pieni, mutta odota vain sitä pullahdusta! Kaverilla oli rv 30 menossa, ja näytti kuin ei olisi raskaana ollutkaan. Kunnes nähtiin uudestaan parin viikon päästä ja maha oli hurjan kokoinen! :D
 
olisin myös veikannut jotain rv20. Pieni se on, mutta mulla on ollut oikeita jättiläisiä lapset syntyessään,joten hieman huono noita veikkaamaan. B) Taitaapi tulla nyt eri sukupuolta kuin sun esikoinen on ollut,jos on ihan eri mallinen. ;)
 
Yhdellä tutulla joka synnytti lapsensa samana päivänä kuin minä esikoiseni, oli loppuvaiheessakin ihan olematon maha. Ei tosiaan olisi ulkopuolisena tiennyt että hän on raskaana. Oli hassun näköistä miten samoilla raskausviikoilla mahat kasvoi niin eri tavalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja OnnenOmena-75:
olisin myös veikannut jotain rv20. Pieni se on, mutta mulla on ollut oikeita jättiläisiä lapset syntyessään,joten hieman huono noita veikkaamaan. B) Taitaapi tulla nyt eri sukupuolta kuin sun esikoinen on ollut,jos on ihan eri mallinen. ;)
enpä usko että tuolla mikään pieni veikkonen asuu. esikoinen oli syntyissään 4,5 kg ja lääkäri meinas että samoissa luvuissa varmaan tämäkin syntyy.. :D

 
Mä oisin kans veikannu raskautta ei ollenkaan...

Vaikka mulla itellä oli esikoisesta niin pieni maha, että kukaan työkavereista ei ees uskonu, että jään äitiyslomalle.

Nyt se on kyllä iso, vaikka äitiyslomia ei tule ikinä enää olemaankaan.... =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää veikkaus meni näin päin vaihteeks :D Pieneltä näyttää noille viikoille. Oletko pitkä ihminen? Ja esikoinen oliko tyttö vai poika? Mä veikkaan tota pojaks :saint:
170 cm olen pitkä.. eli kai olen aika pitkä ..? Esikko on siis poika.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää veikkaus meni näin päin vaihteeks :D Pieneltä näyttää noille viikoille. Oletko pitkä ihminen? Ja esikoinen oliko tyttö vai poika? Mä veikkaan tota pojaks :saint:
170 cm olen pitkä.. eli kai olen aika pitkä ..? Esikko on siis poika.
Nonii mä vähän epäilin, siis että olet pitkä joten ehkä se masu pääsee paremmin piiloon sinne sisäänpäin tai jotenkin :D Ja tais tuo poika-veikkauskin mennä sitten aika nappiin :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää veikkaus meni näin päin vaihteeks :D Pieneltä näyttää noille viikoille. Oletko pitkä ihminen? Ja esikoinen oliko tyttö vai poika? Mä veikkaan tota pojaks :saint:
170 cm olen pitkä.. eli kai olen aika pitkä ..? Esikko on siis poika.
Nonii mä vähän epäilin, siis että olet pitkä joten ehkä se masu pääsee paremmin piiloon sinne sisäänpäin tai jotenkin :D Ja tais tuo poika-veikkauskin mennä sitten aika nappiin :saint:
Hassua vaan, ku esikoista kantaessani masu oli iha erilainen..Juu-u. kyllä rakenneultrassa kikkuli vilikku, tällä uudellaki tulokkaalla. Oikein kuvanki anto ultraaja mukaan.. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon samanpitunen ku ap, viikkoja vasta 24+1 ja mun maha on isompi. mä saanki jatkuvasti kuulla asiasta että ei taida enää kauaa olla alskettuun aikaan :kieh:
Älä välitä, mä oon kyllä lyhyt mutta kaikki on kysellä jo ennen puoliväli raskautta että joko mä kohta synnytän :( Masentavaa se välillä on mutta on mulla taatusti ainakin julmetun kokoinen uloke verrattuna muihin :D
Varmaan rv10 oli tuollainen maha kuin ap:llä..
 

Yhteistyössä