Heitin just miestä vaipalla ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja persetin persetti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haa, minäpä keksin! Meille tulee remppamiehiä (puolituttuja) tulevaks viikoks. oon luvannut miehelle aiemmin että teen heile ruuan joka päivä samalla kun teen muutenkin. se on jo ehtiny kertoa tän niille miehille. mut sanon tänään illalla ukolle, että en teekään niitä ruokia.

Ja miten tuo muka auttaa asiaan? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siksi tavaraa pitääkin paiskoa, ettei tartte alkaa turpakäräjöimään.
Parempi kai että paiskoo tavaroita, eikä ihmisiä.

Toki. Mutta kun vaihtoehto on olla tekemättä kumpaakaan. Itsehillintä kunniaan!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haa, minäpä keksin! Meille tulee remppamiehiä (puolituttuja) tulevaks viikoks. oon luvannut miehelle aiemmin että teen heile ruuan joka päivä samalla kun teen muutenkin. se on jo ehtiny kertoa tän niille miehille. mut sanon tänään illalla ukolle, että en teekään niitä ruokia.

Ja miten tuo muka auttaa asiaan? :o

en tiiä, en tiiä oikeesti enää mikä olis paras keino että mies ymmärtää. olen ihan oikeesti yrittänyt tosi nätisti ja tosi rumasti ja kaikkea siltä väliltä. pitää kai tyytyä kohtaloon, joka monella naisella on.

Meinaatko siis ihan tosissaan, et miehen pitää pitkän työpäivän päälle (itse sanoit että pitkää päivää tekee) tarttuu imuriin? Montako lasta sulla on siellä huollettavana? Kun on niin vaikeeta?

Uskallankohan sanoa....no, sanon silti.

Kun mä olin kotiäitinä, ja mies teki pitkää työpäivää, niin ei sen tarvinnut ainoana vapaapäivänään osallistua kotihommiin. Osallistui toki joskus, koska halusi, ja ruokaa laittoi koska tykkää siitä, mutta imuroinnit, pyykit, pölyjen pyyhkimiset yms olin hoitanut jo aikaisempana päivänä, että saatiin pyhittää se miehen ainoa vapaa johonkin hauskempaan kuin siivoamiseen. Jälkensä toki sai korjata myös vapaapäivänään.

Eri asia jos on viisi alle neljävuotiasta lasta tms, mutta jos lapsia on 1-2 niin taatusti ehtii siivoamaan ja tekemään vielä paljon muutakin.

Mies kantaa sitten vastuunsa perheestä tekemällä työtä ja maksamalla elämisen :)

Yhteistyössä