Heitin just miestä vaipalla ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja persetin persetti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

persetin persetti!

Vieras
seinään heitin sytytyspalan niin et hajos palasiks. Vitun ukko!
Niin ääliö lun vaan osaa. Mitään ei auta oma-aloitteisesti kotona ja kun nätisti pyytää niin heti alkaa vittumaiseks!! Nytkin vieraita tulossa ja täytyin lasikulhon naksuilla niin menee syömään niitä vaikka pyysin ettei söis koko kulhoa. haistakoon paska!

tekee pitkää päivää, ymmärrän et sunnuntai ainut lepopäivä,m ut millon on sit kotiäidin lepopäivä??!!

Alkuperäinen kirjoittaja persetin persetti!:
seinään heitin sytytyspalan niin et hajos palasiks. Vitun ukko!
Niin ääliö lun vaan osaa. Mitään ei auta oma-aloitteisesti kotona ja kun nätisti pyytää niin heti alkaa vittumaiseks!! Nytkin vieraita tulossa ja täytyin lasikulhon naksuilla niin menee syömään niitä vaikka pyysin ettei söis koko kulhoa. haistakoon paska!

tekee pitkää päivää, ymmärrän et sunnuntai ainut lepopäivä,m ut millon on sit kotiäidin lepopäivä??!!

Kotiäidin lepopäivä on sitten haudan huomassa. :/

voi että vihaan miestäni tällä hetkellä enemmän kuin vuoteen..
olen raskaana vklla 27, joka saattaa pistää päässä kiehumaan herkästi, mut silti. kiitos kun sain purkaa tänne oloni. olen puhunut. huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tuota en ole ikinä ymmärtänyt: miksi pitää heitellä omia tavaroita ja pahimmassa tapauksessa särkeä jotain!

koska raivo pakko purkaa heti jotenkin. huutaa en lapsen takia halua. Ja laps nyt nukkumassa joten ei nähnyt heittelyä. yleensa sulkeudun, en heittele tavaroita, mut nyt oli piste iin päälle - tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, nyt sun pitää jaksaa siivota se vaippa ja sytytyspalan jämät lattialta :hug:

kiitos tuosta halista! Niinhän se menee että nainen siivoaa nuokin, prkl. jospa en siivoakaan. annan olla. kyl miestä hävettää yhtä lailla ne kun vieraat tulee.. hah

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jospa yrittäisit hellemmin lähestyä/saada tekemään hommia. Auttaa usein. Mene ja suukota vaikka niskaan ja pyydä mitä tahdot ;)

ei auta. ei auta edes hyvä seksi aamulla. tässä palkinto. seksin jälkeen hän istahtaa tietokoneelle ja minä imuroin, pesen wc, syötän lapsen, teen ruokaa, kuivitan lapsen...loputon suo

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, nyt sun pitää jaksaa siivota se vaippa ja sytytyspalan jämät lattialta :hug:

kiitos tuosta halista! Niinhän se menee että nainen siivoaa nuokin, prkl. jospa en siivoakaan. annan olla. kyl miestä hävettää yhtä lailla ne kun vieraat tulee.. hah

Mutta vieraat ajattelee ehkä että "onpas tuo Lissu laiska, kotona vaan on ja kämppä epäsiisti, vaipat lattialla ja silleen" :/

Eli taas nainen on se joka kärsii |O

Alkuperäinen kirjoittaja viersa:
mä antaisin ja olantakaa hänen miettiä. Lähtisin kulkeen että hän saisi miettiä tai pitäisin mykkökoulua ainakin viikon.

mykkäkoulussa 4 vrk on useesti ollut käytössä. henkisesti rankkaa itellekin. mut ei helvetti miks ei voi tajuta!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siksi kun se helpottaa.

Siivota ne jäljet (mies tuskin siivoaa!) ja hyvässä lykyssä vielä vähillä rahoilla ostaa rikkoutuneiden tavaroiden tilalle uudet? Kylläpä helpottaa! :laugh:

No se on sen ajan murhe, pääasia että raivo purkautu ja hävis.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siksi kun se helpottaa.

Siivota ne jäljet (mies tuskin siivoaa!) ja hyvässä lykyssä vielä vähillä rahoilla ostaa rikkoutuneiden tavaroiden tilalle uudet? Kylläpä helpottaa! :laugh:

meil siivos ukko jos mä rikoin tavaroita :laugh: ja helpotti kummasti vaik o menny monta puhelintaki rikki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enni:
Timppa vois mennä räkättää ja ilkkumaan jonnekin muualle täältä nyt ja vähän äkkiä

No vähempikin naurattaa kun pitää tehdä pikkasen suuttuessaan hölmön hommia. En minä ainakaan kehtaa rikkoa omia tavaroita ja sotkea paikkoja.

Haa, minäpä keksin! Meille tulee remppamiehiä (puolituttuja) tulevaks viikoks. oon luvannut miehelle aiemmin että teen heile ruuan joka päivä samalla kun teen muutenkin. se on jo ehtiny kertoa tän niille miehille. mut sanon tänään illalla ukolle, että en teekään niitä ruokia.

Yhteistyössä