Heitelkää vaikka kananmunilla

• Viestiketjun aloittaja sateenvarjo
  • Ensimmäinen viesti
sateenvarjo
mutta laitoin juuri pitzan uuniin ja otan sen seuraksi mansikka-lime siiderin.

Tyttö vielä hereillä kaiken lisäksi.

Eikä ole tarkoitus yhdellä kulauksella koko tölkillistä juoda.

On ollut sellaiset päivät eilinen ja tämä että oksat pois. Olen ansainnut niin pitzan kuin siiderin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
*nakkelee kananmunilla*
Se on PIZZA tai PITSA :xmas:

Meillä on sauna lämpenemässä, ja aion kiskaista mansikka-limen saunajuomaksi. Lasten nähden :attn:
*Pläts* osui ;)

Kiukuttaa niin, että en huomaa edes kirjoitusvirheitäni

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
*nakkelee kananmunilla*

Meillä on sauna lämpenemässä, ja aion kiskaista mansikka-limen saunajuomaksi. Lasten nähden :attn:
*Pläts* osui ;)

Kiukuttaa niin, että en huomaa edes kirjoitusvirheitäni
Heitin kuoritulla keitetyllä kananmunalla, koska en halunnut että sä loukkaat :hug:

No heittäkääpä mua kananmunilla koska minä olen vasta huono ihminen ollutkin, ja koko päivän: Raahasin lapseni uimaan jääkylmään veteen johon en itse edes uskaltautunut. Kiljuivat ja sukeltelivat minkä kerkesivät, joku voisi luulla että heillä oli hauskaa mutta mun mielestä niin kylmässä vedessä ei voi hauskaa olla :eek: . Kaikenlisäksi on koko päivä herkuteltu ja oltu syömättä kunnon ruokaa. Vain nakkeja, kebakkoja, leipää, hedelmiä. Ja jätskiä!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
*nakkelee kananmunilla*

Kyllä olet rohkea ihminen, etkö pelkää julkista lynkkausta palstalla :whistle:
On tää kyllä multa aikas rohkea teko, koska yleensä juon vain holittomia juomia. Edellisestä holillisesta juomasta on vuosia.

pistää paremmaksi
eli koiran pestyäni menin pojan kanssa takapihalle haukkua harjaamaan ja otin siiderin mukaan. Kaikki naapuritkin näki. Sitten me syötiin mansikoita sokerin kera!!!! Ja karkkiaskinkin oli jo kaveri tänään saanut joten repikääs siittä!!!

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Mä en edes uskalla sanoa... mut suorastaan kivitettäis, elävänä.
Kerro nyt!! :D

Mä istun koneella, lapsen pitäisi jo mennä iltapalalle, mutten jaksa vielä nostaa persustaani ylös. Ja mulla on taas karkkipussi piilossa... :kieh:

Yhteistyössä