heitelkääs vinkkejä, mitä joululahjaksi joulujuhliin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin siis 2-3?/kpl sais maksaa ja juhlissa on aikuisia ja lapsia. Meiltä pitäis siis liietä 3 lahjaa, mutta mitä?

Ostin tänään yhden Julia-suklaarasian, joka maksoi 2,50. Mutta olisko jotain muuta kuin karkkia? ideoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miten olis:
Jotain kivoja pikku kynttilöitä tai joulukoristeita.

Mahtaiskohan tuolla meidän lähikaupassa olla jotain kivoja joulukoristeita...

Kiitos vinkistä, kaipa jostain joulujutuista tykkää lapset ja aikuiset :).
 
Hei tosi hyviä ideoita. Kiitos oikeesti!! Miten sitä itse olikin niin jumissa ettei mitään tullut mieleen. Saa toki lisää kertoa, mutta kyllä mä jo vallan innostuin :D
 

Similar threads

Yhteistyössä