T
Turkilmas
Vieras
Niin siis 2-3?/kpl sais maksaa ja juhlissa on aikuisia ja lapsia. Meiltä pitäis siis liietä 3 lahjaa, mutta mitä?
Ostin tänään yhden Julia-suklaarasian, joka maksoi 2,50. Mutta olisko jotain muuta kuin karkkia? ideoita?
Ostin tänään yhden Julia-suklaarasian, joka maksoi 2,50. Mutta olisko jotain muuta kuin karkkia? ideoita?